Vodite li internetsku trgovinu? Ako želite poboljšati svoju prodaju, svakako se upoznajte s načinom rada Google Merchant Centera. Ovo je značajka koja može ubrzati razvoj vaše tvrtke i povećati njenu vidljivost na internetu. Saznajte zašto vrijedi posvetiti malo vremena tome.
Što je Google Merchant Center?
Jeste li ikada tražili proizvod na Googleu, a tražilica vam prvo ponudi ponudu u obliku pločica na vrhu stranice? Ovo je Google Merchant Center. Drugim riječima, to je jednostavno oblik oglašavanja koji povezuje vašu online trgovinu s rezultatima pretraživanja. Kao rezultat toga, primatelj ne mora pretraživati sve poveznice, već će na web stranici Google moći vidjeti uzorke proizvoda dostupnih u internetskoj trgovini.
Kako radi Google Merchant Center?
Osnova za ovu opciju je povezivanje vašeg Google Merchant Center računa s Google Ads (prije poznatim kao Google AdWords). Kampanja proizvoda koristi podatke dostupne u Google Adsu za predstavljanje izravne ponude iz vaše trgovine. Ovo je vrlo velika pogodnost. Vizualni prikaz ponude puno je upečatljiviji od običnih poveznica i povećava šanse da potencijalni kupac posjeti vašu web stranicu. Ako je netko zainteresiran za određeni proizvod i klikne na njegovu fotografiju ili naziv, bit će odveden izravno u trgovinu. Nakon što upišete frazu u tražilicu, pojavit će se samo nekoliko ponuda, ali samo idite na karticu “kupnja” kako biste vidjeli širi asortiman proizvoda.
Koje su prednosti ove značajke?
Prije svega, to je prilika za privlačenje novih kupaca. Ovakvim predstavljanjem svojih proizvoda povećat ćete krug zainteresiranih. Možda netko prije nije čuo za vašu trgovinu, a zahvaljujući fotografiji odlučit će je posjetiti i ostati duže. Vrijedno je zapamtiti da vizualni učenici čine najveću skupinu u društvu. Istaknete li se i ponudite grafičku ponudu, budite sigurni da ćete biti bolje zapamćeni od konkurencije koja se promovira samo preko linkova.
Još jedna prednost Google Merchant Centera je što ovu opciju može koristiti svaka tvrtka. Nije važno koliko proizvoda prodajete ili koliko je velika (ili mala!) tvrtka kojom upravljate. Kampanju možete uspješno pripremiti i s više proizvoda – ako se vaše ključne riječi podudaraju s onim što primatelj traži, trgovina će se sigurno pojaviti u tražilici.
Jednostavan rad
Google Merchant Center osmišljen je na način da oglas nije samo praktičan i čitljiv za primatelje, već i pogodan za brzo uređivanje. Čak i tijekom aktivnog oglašavanja možete mijenjati sadržaj i uređivati podatke (npr. označiti da je određeni proizvod namijenjen ženama – tada će se pojaviti u tražilicama za žene). Osim toga, također možete testirati različite značajke i vidjeti kako utječu na vašu prodaju. Na primjer, ako uz cijenu proizvoda uključite trošak dostave, primatelj će odmah dobiti punu informaciju i može se brže odlučiti na kupnju. Mogućnost brzog uređivanja je velika prednost jer čak i ako unesete promociju ili rasprodaju koja traje nekoliko dana, ona će biti uključena u Google Merchant Center. Zahvaljujući tome, kupac će dobiti najažurnije informacije i možda doći u iskušenje da nešto kupi.
Ukratko – za koga?
Ovu funkciju preporučujemo svima koji vode online trgovine. Naravno, potrebno je imati Google Ads, ali ako ste se već promovirali na internetu, ovaj podatak vas neće iznenaditi. Međutim, ako ne znate što je Google Ads, preporučujemo da potražite pomoć stručnjaka. Dobro planirana prodaja može značajno utjecati na razvoj vaše trgovine. Isplati se koristiti alate koji vam olakšavaju posao, a Google Merchant Center je svakako jedan od njih.