Tražite li učinkovite komunikacijske kanale sa svojim klijentima? Želite li izgraditi snažnu i pozitivnu vezu sa svojim primateljima? Odaberite content marketing! Nemojte zanemariti alat koji savršeno zadovoljava potrebe današnjeg marketinga. Provjerite zašto se isplati ulagati u sadržaj i koji sadržaj objaviti da vam bude u korist!
Koje su prednosti sadržajnog marketinga?
Sadržajni marketing jedna je od ključnih vrsta marketinške strategije na internetu danas. To se postiže stvaranjem i objavom atraktivnog sadržaja koji privlači pozornost odabrane skupine primatelja i posljedično ih uključuje u dugoročan odnos. Ove se aktivnosti odvijaju bez upotrebe prodajnih poruka.
Ulaganjem u content marketing možete računati na:
- veći promet na web stranici,
- bolja vidljivost web stranice na Googleu,
- povjerenje kupaca u marku,
- pozitivna slika,
- isticanje od konkurencije.
Najučinkovitiji alati za marketing sadržaja
Članci – osnovni alat za marketing sadržaja. Vrijedni sadržaji mogu se distribuirati putem bloga, društvenih medija, e-knjiga ili biltena.
Infografika – odličan način privlačenja pozornosti primatelja. Sadržaj u obliku infografike ima do 90% više pregleda od sadržaja u obliku tradicionalnog teksta.
Video – trenutno “najvrući” oblik sadržajnog marketinga. Može se predstaviti u obliku prijenosa uživo, izvješća o događajima, webinara, videozapisa s uputama i više.