Vođenje fan stranice

Letter X - colorful glowing Neon alphabet With Ai generated image

Budite tamo gdje su vaši kupci

Danas društvene mreže su neizostavni marketinški alat. Mudro korištenje istih može donijeti mnoge koristi za vašu tvrtku. Koje? Dovoljno je spomenuti glavni cilj, odnosno promociju brenda, ali i mogućnost stjecanja brojnih novih kupaca. Gdje biste željeli početi? Facebook? Instagram? LinkedIn?

Postoje brojne mogućnosti,
kao što je vidljivo iz činjenice da korisnike društvenih medija brojimo ne u milijunima, već u milijardama. To je ogroman potencijal koji trebate iskoristiti. I mi ćemo vam pomoći u tome.

Facebook

Najveća društvena platforma s više od 2 milijarde aktivnih korisnika. U Poljskoj gotovo svaka druga osoba (47%) koristi profil na društvenim mrežama, prosječno trošeći na to više od dva sata dnevno. Pretražuju. I mogu naći baš vas.

Instagram

Druga na top listi je platforma, koja se temelji na grafikama i fotografijama. Ima mnogo toga – do 95 milijuna slika dnevno, koje obično gledaju ljudi mlađi od 30 godina. Budite bliže svojim klijentima.

YouTube

30 milijuna – toliko aktivnih korisnika dnevno dolazi na ovaj kanal, tražeći zabavu, savjete i rješenja. Video kampanje su budućnost marketinga. Budućnost vaše tvrtke.

LinkedIn

Portal posvećen poslovanju. Profesionalci i donositelji odluka iz gotovo svake struke se sastaju ovdje – ovdje ćete naći čelnike velikih tvrtki, lidere, političare ili MBA diplomante. Ljudi koji traže poslovne mogućnosti.

Izađite u susret

Upoznajte se sa stotinama tisuća potencijalnih kupaca! U suradnji s vama, možemo učiniti da će biti lakše naći van na Internetu. Izađite svojim klijentima naprotiv prije nego što to učini konkurencija!

Želimo da budete vidljivi. I uspješni.

Postoji mnogo mogućnosti i zbog toga rado ćemo vam savjetovati koja opcija može biti najučinkovitija za vas.

Napravit ćemo tako

1. Razvit ćemo strategiju

Baza za daljnje aktivnosti, koja će služiti tijekom nadolazećih mjeseca, čak i godina. Zajedno ćemo utvrditi ciljanu skupinu, prednosti i mane tržišta. Zajedno ćemo odrediti ciljeve koje ćemo slijediti prilikom izrade reklamnih kampanja na Facebooku, Instagramu ili drugim portalima. I s ove točke gledišta, mi ćemo osmisliti aktivnosti, koje neće vas upropastiti vaš džep.

2. Prilagodit ćemo se

Vama, vašim idejama, alatima koje nude društvene mreže. Nećemo biti zadovoljni s polumjerama. Na portalima ćemo dizajnirati privlačnu grafiku, upotpuniti svaki profil vrijednim informacijama o tvrtki, pristupu, radnom vremenu ili kontaktnim podacima – sve na dohvat ruke vašeg kupca!

3. Učinit ćemo da postaneš

U društvenoj mreži, u grupi vaših klijenata. Kreirat ćemo sadržaje i grafike za objave, planirat ćemo događaje i pokretanje grupa ili natjecanja. Ono što je ovdje važno je kreativnost koju pružamo od prvih trenutaka.

4. Ući ćemo u raspravu

Raspravu s vašim klijentom. Kroz komentare ili poruke pružat ćemo točne odgovore, poticati razgovore i razmjenu mišljenja. Uspostavit ćemo vrijednu vezu, zahvaljujući kojoj vaša tvrtka će biti zapamćena.

5. Pojavit ćemo se

Gdje čekaju vaši klijenti. Reklamne kampanje mogu imati različite oblike – vrijedi to iskoristiti ako se želi osvojiti ugledno mjesto na tržištu. Što vas najviše zanima? Lajkovi? Prodaja putem web trgovine? Leadovi? Sve to nam je poznato,ali u vašu tvrtku ćemo implementirati samo ono se pokaže najefikasnijim.

Brojevi ne lažu!

Do sada, naši oglasi su imali

8404096

jedinstvenih korisnika

41957827

prikaza

To je stvarno mnogo ljudi koji traže proizvode, usluge, savjete i tisuće drugih stvari.
Možda su tražili baš Vas.