Nova godina je vrijeme promjena – također iu online marketingu. Praćenje aktualnih trendova omogućuje brendovima da dođu do novih kupaca, uspostave dugotrajnije odnose sa postojećima i generiraju više prometa na svojoj web stranici, a time i povećanje profita. Tvrtke koje žele ostati na konkurentnom tržištu trebaju nastaviti. U koje online aktivnosti se isplati ulagati u 2018.?
Još više videozapisa
Video marketing već je bio uspješan prošle godine. Trenutačno njegova pozicija još više jača, o čemu svjedoče i statistike – prema njima čak 82% korisnika interneta više voli video nego objave na društvenim mrežama!
Suradnja s influencerima
2018. će svakako biti godina suradnje s javnošću. Prvenstveno su to blogeri, vlogeri i instagrameri. Oko sebe okupljaju sljedbenike, omogućujući robnim markama da izgrade vjerodostojan doseg i bliske odnose sa svojom publikom.
Vrijedan sadržaj
Neće se smanjiti ni važnost kvalitetnog sadržaja. Naprotiv – u nadolazećem vremenu će rasti potražnja za autentičnim i kreativnim sadržajem, posebice onim prezentiranim u obliku nedavno popularnih infografika.
Korisničko iskustvo
Pozitivna korisnička iskustva s web stranicom, odnosno UX (user experience), također će dobiti priznanje. Tvrtke će dizajnirati web-stranice koje su potpuno funkcionalne i intuitivne za primatelje, a samim time i prilagođenije mehanizmima tražilica.
Chatbotovi
U online marketingu ćemo se još više baviti botovima i chatbotovima koji automatski odgovaraju na poruke i komentare. Zahvaljujući njihovoj upotrebi, potencijalni primatelji brenda dobivaju personaliziranu poruku, dajući im osjećaj individualnog tretmana. A ovo je najbolji način da steknete povjerenje!