Dinamičan razvoj tehnologije prati i formiranje novih trendova u online marketingu. Oni postaju sastavni element online komunikacije tvrtki iz gotovo svih industrija. Praćenje trendova omogućuje im potpunu prilagodbu tekućim promjenama, ispunjavanje očekivanja kupaca i posljedično povećanje dobiti. Koji trendovi dominiraju e-trgovinom u 2017?
Personalizacija
2017. je godina personalizacije. Zadatak vlasnika internetskih tvrtki je stvoriti uvjete u kojima se kupac može osjećati posebno – ne kao jedan od tisuća, već kao jedan poseban. Vješto prepoznavanje potreba kupaca i pružanje rješenja po mjeri omogućuje tvrtkama precizno usmjeravanje pojedinačnih poruka različitim ciljnim skupinama, kreiranje individualne ponude i izgradnju zajednice lojalnih primatelja.
Analitika
Još jedan jak trend e-trgovine vezan je uz očitavanje potreba kupaca – analitiku. Sposobnost obrade velikih skupova podataka i izvlačenja odgovarajućih zaključaka iz njih osnova je za donošenje točnih odluka, potkrijepljenih čvrstim činjenicama, a ne instinktom. Web analitika je posebno važna za povećanje angažmana kupaca, što rezultira većim brojem posjeta web stranici, boljim razinama konverzije i manje napuštenih kolica.
Višekanalni
Omnichannel – jedan od glavnih trendova prošle godine – također je dobio još više na važnosti. Stoga vlasnici internetskih trgovina imaju zadatak doprijeti do svojih kupaca putem različitih kanala i platformi – tradicionalnih trgovina, online trgovina, web stranica, društvenih mreža i mobilnih uređaja, te im omogućiti slobodno kretanje između njih. Prednosti? Prije svega, povećanje dobiti od prodaje i lojalnosti kupaca.