/

2023-11-20

Što je evergeen sadržaj i zašto ga se isplati koristiti?

Postoji nekoliko pametnih načina za stalno povećanje prometa na vašoj web stranici. Jedan od njih je korištenje evergreen sadržaja. Zahvaljujući takvom sadržaju, možete jednostavno stvoriti bazu podataka za ljude koji traže detaljne informacije. Želite li saznati što je točno evergeen sadržaj i kako ga koristiti na svojoj web stranici? Pozivamo vas da pročitate sadržaj!

 

Evergreen sadržaj – ​​sve što trebate znati

Kako je najlakše opisati zimzeleni sadržaj na poljskom? Može se reći da je to “evergreen content”, odnosno sadržaj koji ne zastarijeva. Priopćenja za javnost ili vijesti o određenim događajima sigurno neće biti uključeni u ovu skupinu.

Evergreen može biti, na primjer, recept za brudet, vodič kroz zanimljiva mjesta u određenom gradu ili popis stvari koje treba spakirati za odmor kamperom. Ovo je univerzalni sadržaj koji će biti vrlo popularan u bilo koje doba godine.

Moramo dodati da određeni sezonski sadržaji imaju šanse postati evergreen – to je slučaj, primjerice, s prezenterima koji svake godine pred Božić preplave internet. Ako imate takav sadržaj na svom blogu, vrijedi ga nadopuniti tekućom godinom i novim proizvodima, pa će možda netko pogledati članak napisan prije nekog vremena.

Vrste evergreen sadržaja na web stranici

Sadržaj vodiča

Ovdje zapravo možete uključiti cijeli presjek sadržaja za svaku industriju. Vodite li marketinšku tvrtku? Vaš se blog lako može pretvoriti u platformu prepunu specifičnih savjeta za ljude koji su tek počeli sudjelovati u svijetu oglašavanja i stvaranja online sadržaja. Vodite li trgovinu dječje obuće? Sadržaj o važnosti pravilno oblikovane obuće i prirodnih materijala nikada neće zastarjeti. A ako izrađujete kulinarsku web stranicu, u dio s vodičem lako možete uključiti mnoštvo sadržaja o pravilnoj pripremi raznih poznatih jela.

Evergreen sadržaje vrijedi iskoristiti i tijekom prethodno navedenih blagdana. Božićno vrijeme je prilično vruće vrijeme za tražilice. Korisnici intenzivno traže ne samo linkove na darove, već i božićne ukrase, božićna drvca, recepte, objašnjenja poznatih običaja, ideje za izradu adventskih kalendara, pa čak i hotele ili jeftine letove. Trgovine i web-mjesta imaju puno prostora za stvaranje vodiča za blagdane. Naravno, to se ne odnosi samo na Božić – darovi i ideje za zanimljive proslave poslužit će i za Uskrs, Dan žena, Nikolu ili Valentinovo.

FAQ – često postavljana pitanja

Web-mjesta usluga ili web-mjesta koja prodaju proizvode svakako bi trebala koristiti FAQ za stvaranje stalnog sadržaja. Često postavljana pitanja dio su web stranice gdje bi vaš potencijalni kupac trebao pronaći odgovore na sva pitanja koja bi mogli imati. FAQ sigurno neće zastarjeti i savršeno će funkcionirati kao evergreen sadržaj. U konačnici, vaša će tvrtka imati stalan dotok novih kupaca koji su vjerojatno zainteresirani za dosljedan niz pitanja. Ako to već niste učinili, prikupite sva pitanja koja ste do sada primili od kupaca i objavite FAQ na svojoj web stranici.

Kako to učiniti? Na primjer, ako se bavite masažom, u FAQ možete uključiti pitanja o tome kako se pripremiti za masažu, koja će vrsta masaže biti prikladna za određenu osobu i koje su kontraindikacije za izvođenje masaže.

Studija slučaja i zimzeleni sadržaj

“Evergreen sadržaj” svakako može uključivati ​​i studiju slučaja, odnosno detaljnu prezentaciju završenog, uspješnog projekta. Ova će opcija sigurno funkcionirati za kreativne industrije. Studije slučaja mogu uspješno koristiti, na primjer, grafički dizajneri, webmasteri, trgovci i fotografi. Čak i ako je vaš projekt već završen, ima priliku postati univerzalna inspiracija za ljude koji ne znaju na koji način pristupiti zadanoj temi. Dakle, ako imate primjere zanimljivih studija slučaja, svakako ih podijelite na internetu!

Rječnik

Rječničke natuknice vrijedi uključiti univerzalni sadržaj koji može generirati preglede tijekom cijele godine. Nažalost, neće sve industrije moći imati koristi od ovoga – iako ako vam ne nedostaje kreativnosti, naravno možete pokušati. Rječnici rade izvrsno, na primjer, u marketinškoj industriji. Svake se godine proširuje kako bi uključio mnoge koncepte koji često nemaju poljske ekvivalente. Iz tog razloga, vođenje rječnika može biti puno lakše za ljude koji tek počinju s temom. Kupci također imaju koristi od toga.

Ne samo web stranice

Vrijedi naglasiti da evergreen sadržaj ne mora (a danas i ne treba!) biti ograničen samo na web stranice. Popularne aplikacije kao što su Instagram ili TikTok stvaraju izvrsnu osnovu za izradu sadržaja vodiča. U tu svrhu vrijedi posebno koristiti kolute – zanimljivi videozapisi imaju priliku ne samo postati viralni sadržaj, već i univerzalni sadržaj do kojeg će s vremena na vrijeme doći nova publika.

Zašto se isplati odabrati evergreen sadržaj?

Prvo, ako je neki sadržaj toliko univerzalan da ga primatelji rado čitaju tijekom cijele godine, roboti tražilice će cijeniti vaš rad i poboljšati pozicioniranje web stranice. To povećava vaše šanse da doprete do veće grupe novih ljudi.

Drugo, dobro napisan evergreen postaje, u neku ruku, pasivan sadržaj. Konstantno generira velik broj novih primatelja, a pritom od vas ne zahtijeva nikakav daljnji rad. Naravno, ako se radi o člancima o npr. praznicima, vrijedi s vremena na vrijeme uvesti ažuriranja teksta. Međutim, oni ne bi trebali biti toliko dugotrajni da vam to postane veliki izazov.

Kako dobro kreirati zimzeleni sadržaj?

Prije svega, zapamtite da sadržaj treba biti dosljedan i napisan jednostavnim jezikom. Izbjegavajte duge, zamršene rečenice i teške stručne riječi bez objašnjenja. Vodite računa i o dobrom SEO-u – on će vam pomoći da svoj tekst pozicionirate na početku i doprete do veće grupe korisnika. Ovdje će sjajno funkcionirati izrazi s dugim repom (tj. izrazi koji nemaju više od 3 riječi, npr. ružičaste tenisice). Osim toga, univerzalni tekstovi moraju sadržavati i interne poveznice koje će zainteresirane korisnike odvesti na vaše ostale tekstove.

Nemojte se bojati osvježiti svoj sadržaj

Kada je vaš evergreen sadržaj nastao prije nekoliko mjeseci, vrijedi ga malo osvježiti i podsjetiti korisnike. Na Instagramu možete, primjerice, ponovno objaviti određenu objavu ili povezati sadržaj u pričama kako bi primatelj mogao odmah otići na nju. Ako ste nešto objavili na svom blogu, ne zaboravite to povezati na Facebook. Također je vrijedno planirati podsjetnike o određenim publikacijama unaprijed kako ne biste ništa propustili. Na primjer, ako na svom računu imate božićne recepte, nemojte ih objavljivati ​​prije 24. prosinca. Do tog vremena većina ljudi vjerojatno ima već spremnu večeru. Na propise počnite podsjećati postupno, od 1. prosinca, kako bi ih svi lakše pročitali.

Stalno ažurirajte

S vremena na vrijeme pregledajte stariji sadržaj ili unose na blogu. Možda se univerzalnom sadržaju može dodati nešto novo. Ako postoji novo istraživanje o nekoj temi, svakako ga spomenite. Ako ste otkrili novu marketinšku aplikaciju – pišite o njoj! Ovdje ima mnogo primjera, ali vrijedi zapamtiti da se baza znanja može stalno mijenjati. Što više zanimljivog sadržaja upakirate u određeni tekst, veća je vjerojatnost da će mu se korisnici rado vraćati.

Naš put do trajnog sadržaja

Kao što ste već mogli primijetiti, naš je blog do vrha ispunjen stručnim sadržajem! Ako radite prve korake u marketingu ili pozicioniranju i želite proširiti svoje znanje, svakako pročitajte ostale tekstove. Između ostalog smo napisali: o kako oglašavati u AdWordsu s niskim proračunom, kako iskoristiti potencijal Facebook grupa i kako organizirati natjecanje na Facebooku.