/

2023-01-10

Kako napraviti dobru biografiju na Instagramu? Upoznajte naše savjete!

Bio na Instagramu nekada je bio zanemaren, ali srećom, sve više ljudi cijeni njegovu moć i dotjeruje svaki detalj. Vrijedno je odvojiti malo vremena za izradu najbolje moguće biografije kako biste se mogli predstaviti svojoj publici. Pitate se kako stvoriti dobru biografiju kojom ćete se istaknuti od konkurencije? Obavezno provjerite naše metode!

Što je Instagram biografija?

Biografija nije ništa više od opisa profila koji se pojavljuje na samom vrhu našeg računa. U biografiji, osim imena računa, mjesto je i za fotografiju kreatora, ime i prezime, kratak opis (biografiju), te poveznicu na blog ili web stranicu. Nažalost, biografija je prilično kratka – može sadržavati samo 150 znakova, stoga morate biti kratki.

Instagram biografija korak po korak

Pogledat ćemo što vrijedi uzeti u obzir pri izradi dobre Instagram biografije. Krenimo od fotografije – kod kreatora koji rade samostalno vrijedi se fokusirati prvenstveno na zanimljivu sliku o sebi. Nije LinkedIn, ne morate se predstavljati u svečanoj ili poslovnoj odjeći. Međutim, nemojte se skrivati ​​iza logotipa (osim ako ne vodite tvrtku – više o tome kasnije!). Korisnici se lakše poistovjećuju s kreatorima koji pokazuju svoje lice.

Naravno, ovo pravilo neće vrijediti u svakom slučaju. Ako vodite tvrtku i imate prilično prepoznatljiv logo, svakako ga je bolje staviti umjesto vaše profilne slike. Čak i ako samo pokušavate učiniti svoju tvrtku poznatom u svijetu društvenih medija, ali ne želite staviti svoje lice na brend, također možete odabrati logo. Imajte na umu da bi trebao biti odgovarajuće veličine (ne postoji ništa gore od mutnog, pikseliziranog logotipa). Provjerite je li fotografija pravilno izrezana i poravnata.

Kako smisliti ime Instagram računa?

Naziv računa je drugi problem. Opet, ako ste prepoznatljiva tvrtka, držite se onoga što kupci već znaju. Ako tek kreirate svoj račun, zapamtite da ime treba biti relativno kratko, jednostavno i privlačno. U nekim slučajevima dobro će poslužiti samo vaše ime i prezime, no ako ga ne želite povezivati ​​s vašim brendom, bolje je smisliti novo ime. Nemate ideju za ime za svoj Instagram račun? U ovom slučaju vrijedi koristiti pomoć marketinške agencije koja će vam sigurno pomoći da osmislite prikladan, upečatljiv slogan.

Ime i prezime na Instagramu – što unijeti?

Suprotno onome što aplikacija sugerira, ovdje ne morate unijeti svoje ime i prezime (iako se ponekad to isplati učiniti!). Ovdje se može pojaviti naziv tvrtke, ali i ključne riječi koje će pomoći korisnicima da pronađu vaš račun. Na primjer, ako vodite kozmetički salon, uz njegovo ime vrijedi dodati riječi “XYZ kozmetički salon u Poznańu”. Zahvaljujući tome, ako netko traži određeni ured u Poznańu, pronaći će vaš profil u tražilici.

Koje ključne riječi treba unijeti u rubriku ime i prezime? One koje su najviše povezane s vašim profilom! Ako ste food bloger i specijalizirali ste se za vegansku kuhinju, svaki termin kao što su “veganska kuhinja”, “veganska kuhinja korak po korak”, “jeftino veganstvo” ili “veganstvo za početnike” bit će dobrodošli! Naravno, ovo je samo nekoliko primjera, možete se slobodno poigrati s ključnim riječima prilagođenim svojoj industriji. Budite kreativni i preuzmite ulogu korisnika koji pokušava pronaći informacije koje ga zanimaju. Testirajte različite ključne riječi u tražilici, provjerite što koriste vaši konkurenti i pronađite nišu za sebe koja će vam pomoći da dođete do novih ljudi!

Opis profila na Instagramu – kako ga izraditi?

Došli smo do najdužeg dijela biografije, odnosno opisa. Ovdje možete malo poludjeti! 150 znakova nije dovoljno, ali po našem mišljenju dovoljno je da obuhvatite bit vašeg poslovanja. Što vrijedi uključiti u opis profila?

Hashtagovi. Željeli bismo dodati da ovo nije opcija za svakoga. Nemojte dodavati općenite hashtagove koji opisuju vašu tvrtku – koristite ih u svojim objavama. Ovdje vrijedi koristiti hashtagove koji su specifično povezani s vašim računom, popularni su na neki način i olakšavaju dolazak do određenog sadržaja. Pogledajte kako je to uspjela Maji s naloga @mamajastado. Dva hashtaga #śniadaniestada i #czytaniestada kreirana su posebno za njezin račun, a sada su toliko narasla da ih koriste i drugi korisnici koji se na neki način identificiraju s aktivnostima influencerice.

Podaci o poslovanju. Ovo je prilično općenit slogan, ali postoji mnogo mogućnosti, pa ga trebate prilagoditi svom računu. Vodite li kozmetički salon? Ovdje navedite najpopularnije tretmane koji se mogu organizirati u vašoj ordinaciji. Vodite li račun za kuhanje? Napiši što možeš pronaći! Recepti, savjeti za jeftinu kupovinu, recepti za Thermomix?

Ovdje također možete staviti kratak opis sebe. Vodite li roditeljski račun i jeste li roditelj trogodišnjaka? Onda to spomeni! Vodite li trgovine umjetninama na nekoliko mjesta u Poljskoj? U svom opisu navedite određene gradove u kojima se možete pronaći. Ako vaša tvrtka ima samo jednu određenu lokaciju, svakako navedite adresu ovdje kako bi svi mogli bez problema doći do vas.

Kontakt podaci. U opisu možete ostaviti i e-mail adresu zahvaljujući kojoj će Vas moći kontaktirati tvrtke zainteresirane za suradnju ili potencijalni klijenti. Ali oprez! Ne preporučujemo da ovdje navedete adresu e-pošte svog Instagram računa. Na ovaj način možete lako hakirati svoj račun. Za dijeljenje podataka o kontaktu, bolje je stvoriti novu, zasebnu e-poštu.

Još jedan profil na Instagramu. Ako imate poslovni račun, ali biste htjeli podijeliti i svoje privatno mjesto na Internetu, možete napisati, na primjer, “by @accountname” – Instagram će se automatski povezati svoj drugi račun, tako da će korisnici moći lako ga pogledati.

Veza u Instagram biografiji – što bi se tamo trebalo pojaviti?

Odgovor na ovo pitanje je: ovisi! Ako imate samo jednu stranicu na koju želite usmjeriti svoju publiku, očito je dobra ideja povezati se s njom ovdje. Influenceri često koriste ovo mjesto da zalijepe poveznicu, npr. sa svojim trenutnim kodom za popust. U takvoj situaciji poveznice se moraju stalno ažurirati.

Ako ste aktivni na mreži i želite podijeliti nekoliko poveznica vrijednih vaše pažnje, isplati se koristiti linktree. Ovo je aplikacija koja stvara web mjesto u stilu odredišne ​​stranice. Omogućuje jednostavno postavljanje nekoliko poveznica na jedno mjesto. Zahvaljujući tome, nakon što klikne na zadanu poveznicu, korisnik će vidjeti pregled vaših različitih mjesta na webu. Važno je da je linktree besplatan alat.

Ako se planirate povezati na svoju web stranicu, svakako uključite kratki CTA u opis iznad veze. Zahvaljujući njemu dodatno ćete potaknuti korisnike da posjete vašu web stranicu.

Emotikoni. Isplati li se dodavati emotikone u svoju biografiju? Mi tako mislimo! Čak i ako želite stati što više teksta, emotikoni će vam omogućiti da uredno podijelite sadržaj kako biste ga učinili transparentnijim i čitljivijim. Ponekad kreatori koriste specifične emotikone koji su povezani samo s njima – u takvoj situaciji svakako vrijedi dodati svoj simbol. Osim toga, emotikoni također mogu skratiti vašu poruku – neki simboli su toliko jasni da ih možete lako koristiti umjesto cijelih riječi. A sa 150 znakova, ovo je od velike važnosti!

I posljednji savjet od nas – također vrijedi dodati emotikon na kraju opisa, koji će upućivati ​​na poveznicu ispod opisa. Ovdje će sjajno funkcionirati strelica ili palac koji pokazuje prema vezi!

Izrada biografije na Instagramu – sažetak

Sada znate kako stvoriti dobru biografiju koja će korisnicima učiniti jasnu vašu online aktivnost! Ako i dalje trebate pomoć pri izradi personalizirane biografije, koristite podršku stručnjaka za društvene mreže. Naša agencija ima puno ljudi koji će vam rado pomoći u razvoju vašeg Instagram računa i pobrinut će se ne samo za dobru biografiju, već i za stvaranje zanimljivog sadržaja i zanimljive grafike. Ako ste zainteresirani za ponudu, kontaktirajte nas još danas!