Svatko tko je ikada imao Facebook račun zna da se kvarovi na web stranici događaju prilično često. Vrijedno je znati kako postupiti u takvim situacijama i gdje potražiti pomoć kako bi se web stranica što prije vratila u ispravno funkcioniranje. Provjerite kako kontaktirati Facebook!
Kontakt s Facebookom – privatni račun
Kontakt s osobljem Facebooka putem privatnog računa vrlo je ograničen, stoga je u pitanjima vezanim uz fanpage najbolje kontaktirati ih izravno putem poslovnog profila. Međutim, ako želite učiniti nešto vezano uz svoj privatni račun, imate nekoliko opcija.
Prije svega, vrijedi posjetiti ploču “pomoć i podrška”. Može se pronaći u gornjem, padajućem panelu s desne strane, blizu ikone fotografije profila. Panel nudi nekoliko opcija za korisnike, uključujući mogućnost da daju svoje mišljenje o novoj verziji Facebooka. Osobama koje imaju problema sa svojim računom opcija “došlo je do pogreške” svakako će biti korisna. Možete ga koristiti za obavještavanje administratora portala o pokvarenoj značajci.
Centar za pomoć velika je pomoć pri traženju odgovora na vaša pitanja. Ovo je baza najčešće postavljanih pitanja korisnika. Tamo ćete pronaći detaljne informacije o objavljivanju, upravljanju privatnošću i sigurnošću, kao i probleme s pojedinim funkcijama. Ako imate problema sa svojim privatnim računom, prvo posjetite Centar za pomoć – tamo ćete vjerojatno pronaći odgovore na sva svoja pitanja.
Kako kontaktirati Facebook na poslovnom profilu?
Isplati se započeti svoje aktivnosti ovdje tako da kontaktirate centrum posao. U središtu možete pročitati specijalizirane članke vezane uz, na primjer, pitanje plaćanja oglašavanja, odbijanja oglašavanja ili stvaranja novog računa u upravitelju oglašavanja. Ovo je odlična baza podataka, posebno za poduzetnike početnike koji tek počinju svoju avanturu otvaranja poslovnog računa i trebaju dodatne informacije.
Ako u člancima niste pronašli odgovore na svoja pitanja, možete prijeći na sljedeću opciju. U rubrici “Prvi koraci” pronaći ćete detaljnije odgovore na pitanja vezana uz Vaš poslovni račun. Sadržaj je podijeljen u nekoliko kategorija: “Izrada i upravljanje računima”, “Objavljivanje i distribucija sadržaja”, “Oglašavanje”, “Prodaja na Facebooku i Instagramu”, “Monetizacija svojim sadržajem i aplikacijama”.
U ovom trenutku također možete zakazati besplatan razgovor sa Facebook marketinškim stručnjakom. Ovo je korisna opcija za ljude koji žele naučiti više o stvaranju reklama ili promoviranju svoje fan stranice. Međutim, ako vam je potrebna pomoć u drugom području, vrijedi otići iz centra za pomoć do odjeljka “Kako možemo pomoći?”. Nakon što odete na podstranicu, vidjet ćete popis svojih fan stranica i računa na Facebooku i Instagramu. Odaberite račun za koji želite pomoć, a zatim nastavite.
Vidjet ćete nekoliko opcija za odabir:
“Sadržaj je uklonjen s moje stranice.”
“Želim postaviti globalnu stranicu.”
“Netko mi je hakirao Facebook stranicu ili ju je preuzeo netko drugi.”
“Želim izbrisati račun koji se lažno predstavlja.”
“Želim prijaviti slučaj uznemiravanja ili uhođenja.”
“Trebam pomoć pri povezivanju stranica.”
“Moja stranica je poništena.”
“Želim promijeniti naziv stranice.”
“Želim se prijaviti za potvrdu stranice.”
“Još jedan problem s web mjestom.”
Nakon što kliknete na određeni problem, bit ćete preusmjereni na ploču s posebnom pomoći. Ovdje ćete dobiti upute korak po korak o tome što učiniti ako je, primjerice, netko hakirao vaš račun. Ovo je vrlo korisna opcija i vrijedi je prvo pogledati ovdje – možda se većina problema može riješiti čak i bez kontaktiranja Facebooka.
Kontakt s Facebookom – gdje ga pronaći?
No, postoje i situacije kada sam sadržaj portala nije dovoljan. Tada biste trebali koristiti izravan kontakt. U gore opisanoj ploči možete pronaći opciju “Potražite pomoć” koja nas vodi do obrasca za kontakt. Tamo možete unijeti svoju adresu e-pošte i broj telefona, a zatim detaljno opisati svoj problem. Osim toga, uz poruku možete priložiti i snimke zaslona koje pokazuju nepravilnosti vezane uz fan stranicu ili račun za oglašavanje. Prednost ovog rješenja je relativno kratko vrijeme čekanja na odgovor. Prema podacima ispod obrasca, poruku možete dobiti za 10-ak minuta, no imajte na umu da vrijeme čekanja može biti i duže ovisno o ozbiljnosti problema koji prijavljujete administraciji. Chat je najučinkovitiji način rješavanja ozbiljnijih grešaka.
Međutim, zapamtite da se ne morate obraćati chatu sa svakim problemom. Ako je, primjerice, vaš oglasni račun blokiran zbog neprimjerenog sadržaja, možete se pokušati žaliti na ovu odluku putem obrasca dostupnog neposredno ispod poruke. Ovaj način razmjene informacija jednako je učinkovit i vrijedi ga koristiti.
Kako kontaktirati Facebook putem telefona?
Prije svega, vrijedi zapamtiti da Facebook nema jedan opći kontakt broj. Facebook marketing stručnjaka možete kontaktirati samo telefonom. Ova je opcija dostupna na samom vrhu ploče Centra za pomoć. Odaberete li opciju “Zakaži telefonski poziv”, u obrazac ćete moći unijeti svoje ime, prezime, e-mail adresu i predmet razgovora. Zatim također možete odabrati datum i vrijeme poziva.
Kako koristiti obrazac za kontakt na Facebooku?
Ako želite koristiti chat ili telefonski poziv, zapamtite da morate imati poslovni račun (fan stranicu) na Facebooku. Ovo je nužan uvjet – nažalost, privatni račun ima prilično ograničenu ploču za pomoć, tako da je bez povezivanja s fanpageom teško riješiti specifične probleme.
Štoviše, otvoriti poslovni profil na Facebooku je jedna stvar, ali da biste riješili većinu problema, potrebno je postaviti i račun u Ads Manageru. Takav račun je neophodan za kreiranje oglasa na Facebooku. Samo kreiranje računa je vrlo jednostavno; Sve što trebate učiniti je navesti osnovne podatke i navesti način plaćanja oglašavanja.
Kontaktirajte s Facebookom na stranici obožavatelja – isplati li se koristiti?
Oglašivači se često žale na otežan kontakt s Facebookom i nemogućnost brže razmjene informacija. Portalu bi svakako dobro došao i bolje organiziran chat koji bi omogućio brzu razmjenu informacija. Dakle, ako naiđete na problem, vrijedi prvo koristiti Centar za pomoć. Njegova prednost je opsežna baza informacija, tako da je vrlo lako pronaći odgovore na sva vaša pitanja ovdje. Facebookova pomoć posebno je korisna za kompliciranije radnje koje nisu uključene u popularni FAQ.
Zanimljivo je da probleme s privatnim računom ne možete rješavati putem poslovnog panela. Možete naravno poslati poruku putem Facebook chata, no administratori će vas vjerojatno ipak preusmjeriti na bazu podataka.
Facebook chat pomoć – na poljskom
Vrijedno je znati da je prije tri godine Facebook chat bio dostupan samo na engleskom jeziku. Trenutno tamo možete pronaći i poljske konzultante koji će vam sigurno pomoći odgovoriti na sva pitanja. Ovo je velika pomoć za ljude koji imaju poteškoća s engleskim jezikom, ali bi željeli eliminirati pogreške sa svog računa za oglašavanje ili fan stranice. Također možete ugovoriti termin za razgovor na poljskom telefonom – međutim, zapamtite da se ova opcija odnosi samo na poslovni račun i nije dostupna privatnim korisnicima.
Gdje potražiti pomoć na Facebooku?
Ukoliko ne možete dobiti adekvatan odgovor od administratora portala, pokušajte ga potražiti na Facebook grupama. Mnogi ljudi redovito prate najnovije promjene i sami rješavaju probleme. Vrijedi iskoristiti njihovo znanje i podršku. Na Facebooku postoji mnogo grupa usmjerenih na određene teme (npr. oglašavanje). Preporučamo da se pridružite nekoliko takvih grupa i provjerite gdje možete dobiti najbolje odgovore. Također vrijedi potražiti gotova rješenja na stručnim blogovima. Pretražite našu bazu podataka – već smo uključili puno članaka koji se odnose, između ostalog, na račune na društvenim mrežama, oglašavanje i objavljivanje novih sadržaja.
Članci na blogu izvrstan su način za proširivanje znanja kada tek započinjete svoju avanturu s Facebook računom i trebate provjerene informacije. U našoj bazi podataka također ćete pronaći članke o pozicioniranju i web stranicama. Preporučamo vam da pročitate sav sadržaj na MINT marketinškom blogu – imamo pregršt savjeta! A ako želite koristiti usluge osobe koja će voditi Vaš račun, kontaktirajte nas.