Kao što je pokazalo istraživanje E-trgovina u Poljskoj 2016. koje je proveo Gemius, više od 50% Poljaka redovito kupuje online. Vizija brze zarade i nižih tekućih troškova u usporedbi s tradicionalnom trgovinom mami poduzetnike koji su sve spremniji započeti svoju avanturu s online poslovanjem. Koje pogreške u prodaji putem e-trgovine trebamo izbjegavati kako bismo potaknuli kupce da kupuju u našoj trgovini?
Promišljen dizajn
Jedan od glavnih razloga napuštanja online trgovina su greške u dizajnu, poput nemogućnosti promjene proizvoda u košarici, prebrzog isteka sesije, problema s odabirom načina plaćanja ili neažuriranja stanja zaliha. Kupce obeshrabruje i neintuitivna navigacija – vrijedi se pobrinuti da prikazuje njihovu trenutnu lokaciju na stranici, omogućuje im povratak na početnu stranicu i sastoji se od logično imenovanih elemenata s radnim poveznicama.
Visoka online vidljivost
Inherentni element marketinškog planiranja online trgovine je pozicioniranje, koje, iako zahtijeva vrijeme i energiju, omogućuje povećanje pozicije trgovine u rezultatima pretraživanja i, posljedično, povećanjeprometa na web stranicai povećati profit od prodaje. Oglašavanje u Google AdWords-u također je vrijedan alat u borbi za kupce na internetu, koji, unatoč relativno visokim troškovima, pomaže gotovo trenutno dovesti promet na web stranicu i usmjeriti aktivnosti trgovine na određenu ciljnu skupinu .
Pozivi na radnju
Svrhaweb stranice tvrtkenije samo uspostaviti kontakt s potencijalnim kupcem, već prvenstveno angažirati ga za obavljanje određene djelatnosti. Umrežnim trgovinamaova se pretpostavka može implementirati pomoću poziva na akciju. Obično je u obliku kontrastnog natpisa ili grafike s gumbom koji vas usmjerava na sljedeći element komunikacijskog puta. Važno je da CTA nije samo jasno vidljiv, već prije svega razumljiv i koncizan, tj. da sadrži jednostavne izraze kao što su Idi u trgovinu ili Kupite sada.
Responzivni dizajn
Broj ljudi koji kupuju putem pametnih telefona i tableta raste iz dana u dan. Kako bi mogli udobno pregledavati proizvode i obavljati transakcije, vlasnici e-trgovina moraju pripremiti responzivnu verziju web stranice koja se prilagođava veličini zaslona uređaja korisnika.
Podaci o kontaktu vidljivi
Često se događa da prije finalizacije transakcije kupci trgovine žele odagnati nedoumice vezane uz veličinu pojedinog proizvoda, način slanja ili datum dostave kontaktiranjem trgovine. Skriveni kontakt podaci tjeraju potrošača da pretražuje web stranicu, što u slučaju loše navigacije može čak dovesti do napuštanja košarice i gubitka vjerodostojnosti trgovine. Stoga je važno kupcima omogućiti brz i nesmetan kontakt s trgovinom s različitih razina usluge.
Dokazi o kvaliteti
Društveni dokaz nije ništa drugo nego elementi čija je svrha uvjeriti kupca u visoku kvalitetu proizvoda i usluga dostupnih u trgovini. Učinkovit element promocije e-trgovine su, između ostalog, mišljenja zadovoljnih kupaca prikazana na web stranici, spominjanje u medijima, logotipi partnera, postignuća tvrtke ili broj fanova nadruštvenim medijima .