/

2019-08-20

Zašto se isplati voditi blog tvrtke?

Imaju li blogovi još uvijek smisla u eri dominacije YouTubea i Instagrama? Ispada da apsolutno. Iako mnogi biraju slikovitiji oblik komunikacije, pisana riječ na internetu još uvijek je vrlo popularna i ima svoju skupinu obožavatelja. Blog tvrtke je isplativo ulaganje, pogotovo jer može podržati razvoj našeg brenda na više razina. Zašto se isplati voditi blog tvrtke? Provjerite!

Svježi sadržaj: bolje pozicioniranje

Za početak, vrijedi početi s činjenicom da blog mogu cijeniti ne samo kupci (uključujući potencijalne), već i… Google roboti. Tražilica otkriva svježe unose i redovite objave i može ih cijeniti, čime osigurava bolje pozicioniranje na Googleu. Ipak, dobro je osigurati da se unosi pojavljuju relativno često, a ne npr. jednom u nekoliko mjeseci.

Vodite računa o svojoj bazi kupaca

Blog je dobar način za stvaranje odnosa sa svojom publikom i… proširenje baze klijenata. U tu svrhu možete koristiti, primjerice, newsletter koji će vas potaknuti na čitanje novih sadržaja dostupnih na web stranici. Blog tvrtke može ići u različitim smjerovima. Neki ljudi se fokusiraju na to da se strogo drže zadane teme, glume sebe kao stručnjake i tako stječu poštovanje i povjerenje. Drugi nastoje stvoriti mjesto ugodnog životnog stila gdje možete dobiti ne samo informacije o proizvodima, već i “životne savjete”. Druga opcija ostavlja puno prostora za kreativnost, jer vam također omogućuje da se pozovete na tržišne trendove i zanimljivosti. Vrijedno je pratiti popularnost unosa i dublje istražiti teme koje korisnici najčešće pretražuju – na taj ćete način stvoriti bazu unosa s gotovim odgovorima na pitanja koja traže.

Predstavite aktivnosti tvrtke

Blog također može biti odlično mjesto za stvaranje imidža prijateljske tvrtke. Osim članaka i content marketinga, možete se posvetiti i detaljnijem predstavljanju svog poslovanja – recite nam nešto o svojim zaposlenicima, predstavite razvoj tvrtke ili svoje proizvode ili usluge. Takvi se članci također mogu kasnije koristiti u društvenim medijima, na primjer objavljivanjem fragmenta i poveznice, istovremeno potičući ljude da pročitaju cijeli sadržaj.

Put do dugog repa

Dugi rep nije ništa drugo nego prikladno napisane fraze na temelju kojih korisnici traže podatke na internetu. Dugi rep može biti od velike pomoći pri vođenju bloga – pravilno korišteni izrazi znače da će čak i unosi od prije nekoliko godina biti dobro rangirani, jer će kupci stalno tražiti određeni sadržaj. Vrijedno je pregledati fraze specifične za našu branšu i odabrati one s dugim repom. Kako ih prepoznati? Zapravo je vrlo jednostavno. Na primjer, kratka fraza bila bi “marketinška agencija”. Ali “vođenje tvrtke Facebook cijena” bit će takozvani dugi rep. Vrijedi provjeriti dolaze li kupci na vašu web stranicu, primjerice preko naziva grada ili određene usluge. Ako je tako, ponekad vrijedi koristiti takve slogane u svojim unosima.

Optimizacija bloga za SEO. Da ili ne?

Iako je preporučljivo mudro koristiti ključne riječi u svojim postovima na blogu, pretjerivanje može biti kontraproduktivno. Ne zaboravite da korisnici koji ulaze na blog traže specifično znanje, a ne umjetno konstruirane rečenice koje su namijenjene samo poboljšanju pozicioniranja. Dobar tekst, pun konkretnih primjera, savjeta i uputa, branit će se sam i neće trebati veliku SEO podršku. Naravno, neke se fraze isplati koristiti, ali to možete učiniti na prirodan način koji nije nametljiv korisniku. Ako imate dojam da fraze vaše tvrtke zvuče vrlo umjetno te su tekstovi zbog toga nečitljivi, razmislite o suradnji s marketinškom agencijom. Content marketing kreiran od strane profesionalaca sadržavat će sve što vam je potrebno – solidnu dozu znanja, priliku za uspostavljanje kontakta s kupcem i razumnu dozu ključnih riječi.

Ukratko – isplati li se pokrenuti blog tvrtke? Apsolutno!

Za održavanje popularnosti bit će ključno primateljima prezentirati atraktivan sadržaj, redovito objavljivati ​​i voditi računa o tzv. dugim repovima. Naravno, moramo uzeti u obzir da blog neće steći veliki interes nakon nekoliko mjeseci – ponekad se to dogodi, ali izgradnja povjerenja kupaca se nastavlja. Stoga nemojte odustati od blogova, čak i ako isprva ne donose rezultate. S vremenom ćete vidjeti da ćete zahvaljujući njima početi dobivati ​​dodatne kupce i obožavatelje. Također upamtite da je vrijedno pozvati korisnike naših društvenih medija na blogove. Spomenite najzanimljivije unose na Facebooku ili Instagramu i potaknite ljude da posjete vašu web stranicu. Ako nekoga zanima tema, takav unos sigurno nećete moći ignorirati!