/

2017-09-08

Zašto se isplati imati online marketinšku strategiju?

prowadzenie_fanpage

Stvaranje imidža na internetu danas je bitan element komunikacije gotovo svakog brenda koji djeluje na tržištu. Postalo im je osobito važno provoditi aktivnosti na društvenim medijima. Kako bi bili u potpunosti učinkoviti i kako povezani troškovi ne bi bili uzalud, moraju biti ispravno planirani i vješto provedeni. Za to je potrebna odgovarajuća strategija.
 

Marketinška strategija ili što?

Online marketinške aktivnosti omogućuju robnim markama da povećaju svoju online vidljivost i učinkovitije dođu do svojih potencijalnih kupaca. Nije ni čudo da se sve više i više brendova odlučuje voditi fan stranicu na Facebooku ili biti prisutan na drugim društvenim mrežama. Nažalost, mnogi od njih još uvijek su obeshrabreni krizama uzrokovanim nemogućnošću planiranja aktivnosti i suočavanja s raznim nepredviđenim situacijama. Izbjegavanje istih moguće je zahvaljujući usvojenoj strategiji, koja podrazumijeva skup pravila koja definiraju načine provedbe poslovnih i marketinških pretpostavki koje je preuzeo brend.

Kako se stvara marketinška strategija?

Polazna točka za pripremu svakemarketinške strategijeje prethodna analiza dosadašnjih aktivnosti. Na temelju toga postavljaju se ciljevi brenda koji se žele postići zahvaljujući novoj strategiji. Ti ciljevi mogu biti, na primjer, povećanje prodaje ili dosezanje novih kupaca. Zatim je potrebno definirati ciljnu skupinu – o tome ovisi odabir odgovarajućeg kanala i načina komuniciranja aktivnosti. Također je važno isplanirati proračun i raspored aktivnosti kada vodite fan stranicu na Facebooku ili drugim web stranicama. Nakon provedbe radnji preostaje izmjeriti njihove učinke u odnosu na usvojene pretpostavke.

Kome bi trebalo povjeriti izradu strategije?

Vođenje fan stranicena Facebooku, iako naizgled jednostavno, može biti pravi izazov za mnoge brendove. Već zbog toga vrijedi izradu i implementaciju online marketinške strategije povjeriti agenciji s odgovarajućim znanjem i iskustvom u ovom području. Korištenje usluga stručnjaka pruža niz pogodnosti u svakoj fazi – od analize, preko planiranja i provedbe aktivnosti, do njihove analize.