Marketing ima ključnu ulogu u razvoju tvrtke, a jedan od njegovih najvažnijih stupova je copywriting. Dobar sadržaj može činiti čuda jer djeluje na mnogo razina – utječe i na potencijalne primatelje i na tražilice. Zašto se ne isplati štedjeti na dobroj pisanoj riječi?
Profesionalni sadržaj za web stranicu
Tvrtki će biti teško postojati online bez odgovarajuće web stranice. Osim samog grafičkog aspekta, sadržaj također igra veliku ulogu u marketingu. Teško je govoriti o imidžu ozbiljne tvrtke kada na web stranici ima puno pravopisnih i stilskih grešaka, zar ne? A dobar tekstopisac puno je više od puke jezične ispravnosti. To je sposobnost korištenja marketinških resursa i kreiranja tekstova koji su čitljivi primatelju i omogućuju pravilno pozicioniranje sadržaja u tražilicama. Ulaganjem udobar copywritingstječete garanciju da će tekstovi biti jedinstveni, a to je vrlo važno, primjerice zbog pozicioniranja. Umnožavanje ili objavljivanje istog sadržaja učinit će da se web stranica pojavi mnogo niže u tražilicama.
Imidž robne marke
Da biste stekli povjerenje kupaca, morate izgraditi imidž stručnjaka, a ništa to neće učiniti bolje od pravilnog copywritinga. Zahvaljujući tekstovima, možete stvoriti sjajnu stručnu bazu, npr. na blogu, gdje ćete objasniti pojedina pitanja vezana uz vaše proizvode ili usluge. Tako ćete dokazati da stvarno znate svoj posao i uvjeriti klijenta da se isplati raditi s vama.
Vjerujte stručnjacima
Puno se govori o tome da će “dobar tekst govoriti sam za sebe” te da mu stoga ne trebaju nikakvi marketinški trikovi. S jedne strane to je točno, s druge – uvijek moramo imati na umu da konkurencija može biti korak ispred nas. Iz tog razloga može pomoći korištenje ključnih fraza ili uzimanje u obzir prilagođenog SEO-a. Ne morate gubiti vrijeme na učenje principa content marketinga, kreiranje SEO-a ili ubacivanje riječi u tražilice – te zadatke možete prepustitimarketinškoj agenciji. Profesionalni copywriteri znat će što učiniti s tekstovima kako bi ih pozicionirano obogatili.
Dobar tekst ili što?
Kako prepoznatidobar tekst? Prije svega, jer je u stanju privući pozornost potencijalnog primatelja. Ako ste pred odlukom o izboru copywritera, obratite pozornost na nekoliko stvari. Prije svega, imajte na umu da vaša tvrtka ima određenog primatelja, koji se između ostalog razlikuje po: spol, dob, interes i korištenje određenog komunikacijskog kanala. Sve te elemente potrebno je uzeti u obzir pri izradi tekstova – na taj način vaša poruka zapravo može doći do primatelja i neće ostati „u vakuumu“. Prenosite li visoko stručne tekstove napisane gotovo znanstvenim jezikom i obraćate ih tinejdžerima, oni na njih vjerojatno neće obraćati pozornost. I obrnuto – ako se na web stranici predstavljate kao stručnjak, a sama fanpage je vođena lifestyle i sadržaj koji se tamo pojavljuje ne odgovara onom objavljenom na web stranici, teško ćete steći kredibilitet u očima potencijalnih kupaca. Dobar tekst svakako treba biti prilagođen recipijentu. Poruka koja bi teoretski trebala doprijeti do svih zapravo ne dopire do nikoga. Korištenje klišeiziranih fraza koje samo ispunjavaju prostor, ali ne prenose određeni sadržaj, sigurno neće koristiti vašoj tvrtki. Stoga predlažemo da izbjegavate “sveobuhvatna rješenja po Vašoj mjeri”, jer se takva rečenica zapravo može zamijeniti konkretnom ponudom i ne gubiti vrijeme primatelju.
Drugi problem su tehnike prodajnog pisanja tekstova – korištenje elemenata jezika prednosti može potaknuti isprva neuvjerenog kupca da iskoristi vašu ponudu. Važno je vješto koristiti razne trikove i ne pretjerivati - zato vas potičemo da se usredotočite na dobar copywriting. Takva usluga košta, ali svakako vrijedi, a dobra napisana riječ se s vremenom isplati u vidu povećanog broja kupaca. To nam je dovoljan poticaj!