/

2017-09-01

Sadržajni marketing – zašto je toliko važan na vašoj web stranici?

prowadzenie fanpage

Sposobnost uspostavljanja dobrih, dugoročnih i dvostranih odnosa s njima igra ključnu ulogu u stjecanju novih i zadržavanju postojećih kupaca. Jedan od najučinkovitijih načina za postizanje ovog cilja je content marketing. Koja je njegova strategija? Koje koristi može donijeti vašoj tvrtki?

 

Atraktivan i vrijedan sadržaj

Content marketing, koji se još naziva i content marketing, strategija je dosezanja kupaca objavljivanjem atraktivnih i vrijednih sadržaja upućenih točno određenoj skupini primatelja. Na učinkovitost content marketinga utječe činjenica da, prema mnogim istraživanjima, čak 80% potrošača radije prima informacije o proizvodima i uslugama u drugim oblicima od klasičnog oglašavanja. U tom smislu sadržajni marketing ima za cilj odgovoriti na potrebe vaših sadašnjih i budućih kupaca.

Najpopularniji oblici sadržajnog marketinga

Strategije marketinga sadržaja provode se na različite načine. Najpopularniji obrasci uključuju vodiče te stručne i sponzorirane članke objavljene na blogu na web stranici . U svojim aktivnostima možete koristiti i e-biltene, odnosno dijeljenje korisnih informacija putem e-pošte. Oblici poput video blogova, podcasta, e-knjiga, mobilnih aplikacija i webinara sve se više koriste u sadržajnom marketingu. Mogućnosti je mnogo – ali ne zaboravite da bez obzira na komunikacijski kanal, sadržaj mora biti potpuno jedinstven i što vredniji sa stajališta korisnika.

Veliki potencijal marketinga sadržaja

Content marketing je alat koji vam omogućuje izgradnju pozitivnog imidža vaše tvrtke. Objavljivanjem atraktivnog sadržaja stvarate sebe kao pouzdanog stručnjaka u određenom području. To će vam olakšati prodaju vaših proizvoda ili usluga. Također zapamtite da je jedinstveni sadržaj vrijedan ne samo za primatelje, već i za tražilice, što je posebno važno za pozicioniranje vaše web stranice. Učinkovite sadržajne marketinške aktivnosti također će vam omogućiti uspostavljanje dugoročnih odnosa temeljenih na partnerstvu i emocijama s vašim primateljima. Na taj ćete način steći lojalne kupce koji će stvoriti zajednicu posvećenu vašem brendu. Osim toga, učinkovite marketinške kampanje sadržaja generiraju do tri puta više potencijalnih kupaca od tradicionalnih promotivnih aktivnosti.