Većina modernih poduzetnika svjesna je prednosti vođenja online marketinga. Danas posjedovanje vlastite internetske stranice za njih nije toliko opcija, već čak i nužnost, što im omogućuje da dođu do potencijalnih primatelja. Landing stranice, osim klasičnih web stranica, imaju važnu ulogu u strategiji brenda. Što su oni? Za što su oni? Zašto bi tvrtke trebale ulagati u njih?
Mjesto kontakta između robne marke i kupca
Landing page, također nazvana landing page, mjesto je na koje se potencijalni kupac usmjerava korištenjem plaćenih ili besplatnih aktivnosti u svrhu predstavljanja usluge ili proizvoda brenda. Ovisno o strategiji koju tvrtka usvoji, odredišna stranica je namijenjena postizanju određenog cilja. To može biti stvaranje potencijalnih kupaca, poticanje kontakta telefonom ili e-poštom, odlazak na blog tvrtke ili upoznavanje kupca s dostupnom ponudom.
Dizajn odredišne stranice
Kako bi odredišna stranica privukla pozornost potencijalnog primatelja, mora biti pravilno dizajnirana. Ključni element svake odredišne stranice je ohrabrujući naslov koji predstavlja prednosti na koje kupac može računati nakon što iskoristi ponudu. Važnu ulogu u dizajnu landing stranica imaju i kvalitetne fotografije koje naglašavaju prednosti proizvoda te atraktivni tekstovi koji potiču kupca na određenu akciju. Učinkovitost odredišne stranice također ovisi o kontakt podacima koji bi trebali biti postavljeni na vidljivo mjesto na stranici.
Prednosti za robne marke
Korištenje odredišne stranice daje brendovima brojne prednosti. Prije svega, uz pomoć odredišne stranice generira se vrijedan promet koji služi za širenje informacija o ponudi tvrtke među određenom skupinom primatelja. Mini prodajne stranice, koje su landing stranice, također su jeftinije za implementaciju od klasičnih web stranica tvrtki. Ujedno puno bolje podupiru proces pozicioniranja, što je vezano uz naziv nove domene na kojoj su kreirane i jedinstveni sadržaj koji se na njima objavljuje.