Internet je moćan medij čiji potencijal prepoznaje većina modernih poduzetnika koji svojim uslugama i proizvodima žele doprijeti do širokog spektra kupaca. Za učinkovito korištenje mogućnosti koje nudi Internet potrebno je razlikovati najpopularnije vrste web stranica u smislu sadržajnog sadržaja i ponuđenih funkcionalnosti. Koje komunikacijske kanale brendovi mogu koristiti za postizanje svojih marketinških ciljeva?
Klasična web stranica tvrtke
Kao što naziv sugerira,web stranica tvrtkekoristi se za predstavljanje informacija o tvrtki te proizvodima i uslugama koje nudi. Obrazac na web stranici omogućuje potencijalnim kupcima da kontaktiraju marku. Osim toga, ovisno o prirodi djelatnosti tvrtke, njezina web stranica može sadržavati i elemente kao što su galerija proizvoda, novosti, sustav rezervacija i mnoge druge.
Blog tvrtke
Sve više tvrtki također odlučuje voditi vlastiti blog. Ne bez razloga – izvrstan je alat za uspostavljanje bliskih odnosa s klijentima i izgradnju pozicije stručnjaka u svom području. Osim toga, blogovi igraju još jednu vrlo važnu ulogu. Web-mjesta koja se često ažuriraju i bogata sadržajem imaju viši rang u tražilicama.
Mrežna trgovina
Zadaća internetskih trgovina je omogućiti kupcima traženje robe koja ih zanima i naručivanje iste. Sa stanovišta poduzetnika, online trgovina pruža mogućnost smanjenja troškova vezanih uz zapošljavanje osoblja kao i dolaženje do kupaca u zemlji i inozemstvu. Koddizajniranja online trgovinabrendova važnu ulogu igra funkcionalnost web stranice i transparentnost informacija vezanih uz narudžbu.
Odredišna stranica
Odredišne stranice su jednostavneweb stranicena koje korisnik dođe nakon što klikne na određenu reklamnu vezu. Svrha odredišnih stranica je postizanje određenog cilja, koji može biti registracija kupca na web stranici, kupnja proizvoda ili usluge ili ostavljanje svojih podataka za kontakt.
Društveni mediji
Prisutnost brendova na društvenim mrežama igra veliku ulogu u modernom marketingu. Većina tvrtki ima svoje profile na portalima kao što su Facebook, Instagram, Pinterest ili Twitter, zahvaljujući kojima mogu izravno komunicirati s postojećim kupcima, proširiti svoju publiku i uvoditi promjene na temelju prijedloga prikupljenih od njih. Dijeljenje vrijednog sadržaja s obožavateljima izvrstan je način za podizanje svijesti o robnoj marki i stvaranje potražnje za proizvodima i uslugama koje nudi.