Izrada web stranica proces je u više faza koji često uključuje mnogo ljudi. Nije ni čudo da takva usluga košta dosta. Naravno, na internetu možete pronaći mjesta gdje možete vrlo povoljno naručiti web stranicu, ali vrijedi razmisliti je li to stvarno isplativo. Web stranica koju je izradila neiskusna osoba može sadržavati mnogo pogrešaka i također će imati lošiju poziciju. Iz tog razloga preporučamo naručivanje web stranica od interaktivnih agencija. Naša marketinška agencija u Poznanu pripremila je za vas popis faza koje bi trebale jasno objasniti kako nastaje web stranica i što možete očekivati nakon što je web stranica dovršena. Štoviše, takav popis također dobro objašnjava otkud cijena usluge izrade web stranice. Potičemo vas da pročitate sadržaj!
Web stranica za vašu djelatnost
Funkcionalnost web stranice mora biti prilagođena bitnim elementima. Bez sumnje, prva je industrija – specifičnosti web stranice za fotografa i za ljekarnu bit će potpuno različite – to treba uzeti u obzir. Također je važno uključiti ciljnu skupinu prilikom izrade web stranice. Drugi će predložak funkcionirati za mlade ljude, a drugi ako su vaše usluge namijenjene starijim osobama. Određivanje namjene web stranice i njezina prilagodba primateljima vrlo je važna faza izrade web stranice. U ovoj fazi nam također trebate reći o svojim očekivanjima i trenutnim idejama – marketinška agencija će pregledati prijedloge i savjetovati vas o tome što bi zapravo moglo funkcionirati na web stranici, a što bi bilo bolje izostaviti. Sama faza izrade specifikacija web stranice zahtijeva zacrtavanje mnogih smjerova. Osim određivanja ciljne skupine i očekivanja vezanih uz izgled web stranice, potrebno je obratiti pozornost i na druga pitanja. Opisali smo ih u nastavku.
-
Provjera konkurencije
Dobar prodavač zna da za održavanje vodeće pozicije na ljestvici uvijek morate biti korak ispred konkurencije. Iz tog razloga vrijedi dobro pogledati web stranicu konkurentske industrije ili tvrtke i razmisliti je li njihova web stranica dobra i funkcionalna. Ako je tako, trebali biste uzeti u obzir da morate napraviti jednako dobru i jaku (a istovremeno jedinstvenu!) web stranicu koja će se dobro pozicionirati u tražilicama. Ako primijetite da bi neki elementi na stranicama vaše konkurencije mogli biti bolje izvedeni, iskoristite to! Recite agenciji o rupi u zakonu koju bi trebalo iskoristiti za stvaranje još bolje web stranice.
-
Potrebni materijali za izradu web stranice
Cijena web stranice često uključuje i grafičke elemente. To uključuje kako individualno pripremljenu grafiku za klijenta, tako i kupnju profesionalnih, plaćenih fotografija iz foto banaka, npr. iz one najpopularnije, npr. www.adobe. -dionica .com. Ovo nije najjeftinije rješenje, ali svakako se isplati uložiti. Izradu grafike platit ćete jednom i bit ćete zajamčeni da će web stranica uvijek izgledati sjajno. Dodajmo da se na grafičkim sadržajima i ilustracijama svakako ne isplati štedjeti, pogotovo ako želite prezentirati svoje usluge ili proizvode. Fotografije snimljene telefonom ili nekvalitetnim digitalnim fotoaparatom definitivno neće funkcionirati. Osobama koje planiraju predstavljati npr. Upravu tvrtke ili pojedina mjesta u tvrtki predlažemo angažiranje profesionalnog fotografa koji će pripremiti poslovni foto session. Zahvaljujući tome, marketinška agencija će imati odličan materijal za izradu web stranice. Ovo je često bolja opcija od zaliha fotografija jer dodaje vjerodostojnost stranici. Ako trebate vlastite fotografije, upotrijebite ovu. Ako ne, bit će dovoljne plaćene banke fotografija.
-
Najbolje boje za web stranice
Važan element dizajna web stranice je shema boja. Vrijedno je naglasiti da boja ne smije biti previše. Predlažemo da odaberete 2-3 kontrastne boje kojima možete slobodno žonglirati na web stranici. Izbjegavajte pretjerano igranje bojama – to odvlači i odvlači pažnju sa sadržaja koji bi trebao biti najvažniji na našoj web stranici! Ako se pitate koje boje bi vam odgovarale, naša marketinška agencijaMINTrado će vas savjetovati. Za ljude koji žele mirno razmišljati o temi kod kuće, preporučujemo alat https://paletton.com/ koji će znatno olakšati izbor boja na vašoj web stranici. Web stranica: https://color.adobe.com/pl/create također vam može pomoći pri odabiru boja.
-
CMS sustavi za web stranicu
CMS, tj. “sustav za upravljanje sadržajem” preveden na poljski je platforma otvorenog koda koja vam omogućuje slobodno uređivanje web stranice čak i nakon što je kreirana. Zahvaljujući CMS-u možete, primjerice, dodavati vijesti, unose na blog, uređivati nove fotografije i druge stvari. Dobar CMS je neophodan; Na WordPressu radimo godinama jer je to jednostavna i intuitivna platforma koja ima preko 35.000 dodataka koji obogaćuju i olakšavaju rad web stranice. Naravno, na zahtjev klijenta možemo izabrati i neki drugi CMS, ali naši klijenti cijene i WordPress te je zato najčešće preporučljiva platforma za uređivanje web stranica.
-
Domena za vašu web stranicu
Ukoliko još nemate domenu i hosting, marketinška agencija će vam predložiti odabir najbolje opcije prilikom izrade web stranice. Domena je neophodna za funkcioniranje web stranice – to je jednostavno adresa web stranice. Hosting je pak zakup prostora na disku koji vam omogućuje pohranu svih elemenata web stranice. Što je web stranica popularnija (što je više korisnika posjećuje), hosting će biti skuplji.
Koliko košta web stranica?
Nakon dobivanja svih potrebnih informacija od klijenta, agencija je u mogućnosti izvršitiprocjenu vrijednosti web stranice. Naravno, ponuda može sadržavati mnogo više elemenata od gore navedenih – sve ovisi o specifičnostima web stranice i očekivanjima klijenta. Zato se cjenik obično postavlja individualno i uzima u obzir sve elemente potrebne za određeni projekt. Općenito, međutim, vrijedi spomenuti da najjednostavniji projekti u našoj agenciji koštaju od 600 PLN neto, standardni oko 1400-1600 PLN neto, a internetske trgovine – 2000-2500 PLN neto.
Priprema makete web stranice
Utvrđivanje važnih pitanja omogućujemarketinškoj agencijida pripremi maketu web stranice. Mnogi ljudi brkaju mockup web stranice s vizualizacijom, ali vrijedi naglasiti da to nije ista stvar. Mockup je više poput skice, ranije faze koja vam omogućuje stvaranje strukture i veza između pojedinih faza. Prilikom izrade makete još uvijek možete promijeniti svoju odluku o konačnom izgledu – u ovoj fazi to će biti lakše nego nakon izrade web stranice, a izmjenama prilikom izrade makete također ćete uštedjeti više vremena. Neke marketinške agencije suzdržavaju se od izrade makete, ali mi cijenimo sveobuhvatnu izradu projekta i zato biramo opsežnu opciju.
Implementacija materijala
Nakon prihvaćanja projekta (u fazi implementacije materijala), na web stranicu učitavamo sve potrebne elemente, tj. tekstove, grafike, ilustracije, kontakt podatke i još puno, puno toga. Pitanja što će se pojaviti na web stranici dogovaraju se s klijentom na samom početku, tako da ćemo već u ovoj fazi znati imate li vlastite tekstove ili ih želite naručiti od naših copywritera. Naručivanje tekstova od marketinške agencije dobra je ideja jer je takav sadržaj prilagođeniji zahtjevima tražilica (uključuje npr. SEO koji podržava pozicioniranje web stranice u Googleu), te također je dobro napisan u smislu stila, pravopisa i marketinga. Naravno, možete dati i svoje tekstove, a mi ćemo ih na zahtjev urediti i lektorirati. Zahvaljujući sveobuhvatnoj usluzi, web stranicu i tekstove možete naručiti u jednom potezu, bez brige o naknadnoj nadopuni sadržaja.
Uvid i povratne informacije korisnika
Nakon izrade web stranice klijentu šaljemo radnu verziju. Može čitati cijelu web stranicu kao i pojedine podstranice. Ukoliko klijent ima primjedbi, mi ćemo promijeniti sve elemente koji će više odgovarati njegovoj viziji. Završni element cijelog procesa bit će objava web stranice na ciljnoj adresi. Zatim preostaje samo redovito objavljivanje sadržaja (ako se odlučite otvoriti blog ili objavljivati novosti o tvrtki) i eventualno marketinške aktivnosti vezane uz oglašavanje i pozicioniranje. Imajte na umu da je ovo općeniti pregled aktivnosti povezanih sizradom web stranice od strane marketinške agencije. Takve se aktivnosti također mogu proširiti, na primjer, izradom profesionalnog logotipa ili promicanjem na Internetu. Tehnički rad na web stranici može se lako kombinirati s dodatnim problemima, ali vrijedi razgovarati o tome osobno kako biste odabrali najbolju opciju za svoju tvrtku. Ukoliko imate dodatnih pitanja o cijenama izrade cjelokupne web stranice ili dodatnih opcija, slobodno nas kontaktirajte!