Brojne studije pokazuju da većina kupaca ide na web stranice tvrtke izravno iz tražilice. Iz tog je razloga iznimno važno osigurati dobru vidljivost vaše web stranice u rezultatima pretraživanja na Googleu – tražilici koju poljski korisnici interneta najčešće koriste. Već u fazi izrade web stranice vrijedi voditi računa o sadržaju i tehničkim aspektima. Kako optimizirati web stranicu u smislu pozicioniranja za povećanje prometa i povećanje financijskih rezultata tvrtke?
Briga o sadržaju
Sadržaj igra ključnu ulogu u cijelom procesudizajna web stranice. Prema Googleovim preporukama webmasterima, dobra web stranica je ona koja služi svojim posjetiteljima. U praksi to znači redovito objavljivanje jedinstvenih i zanimljivih tekstova koji nisu kopirani s drugih web stranica i ne sadrže više od 3-5% ključnih riječi. U tekstove vrijedi uključiti poveznice – interne poveznice koje vode izravno na određenu podstranicu ili potiču posjetitelja na zadanu akciju. Važno je i samo oblikovanje teksta. Prilikom dizajniranjaweb stranicetrebali biste osigurati da je sadržaj podijeljen u kratke i čitljive blokove, dodatno opremljene odgovarajućim naslovima.
Odgovarajuća navigacija
Dizajn web stranicaprijateljskih prema Google tražilici podrazumijeva da one trebaju biti jednostavne za navigaciju, odnosno omogućiti korisniku brzo i jednostavno pronalaženje informacija koje su mu potrebne. Dizajneri web stranica obično koriste takozvanu navigaciju putem putanja, koja pomaže korisniku da se kreće između podstranica bez gnjavaže klikanja strelice za povratak. Logično strukturiranje poveznica, korištenje adresa s jednostavnim nazivima koji su laki za robote i korisnike te osiguravanje da se one ispravno otvaraju na zaslonu računala ili telefona posjetitelja također igraju važnu ulogu. Kretanje velikim web stranicama i istovremeno indeksiranje podstranica u tražilici olakšano je postavljanjem karte na web stranicu.
Tehnička stranica
Dizajn web stranica prilagođenih Googleu također se svodi na tehničke aspekte njihovog rada. Najvažniji element optimizacije su meta tagovi, odnosno opis stranice koji se pojavljuje u rezultatima pretraživanja. Treba sadržavati jasnu poruku od 60 znakova, i što je najvažnije – biti jedinstven za svaku podstranicu web stranice. Druga oznaka o kojoj vrijedi razmišljati u fazi dizajna web stranice je meta opis, koji se pojavljuje odmah ispod naslova stranice u tražilici. Vrijedno je uključiti kratak, ohrabrujući opis djelatnosti tvrtke. Također je važno optimizirati grafiku dodavanjem opisa. Međutim, ne zaboravite da stranicu ne opterećujete grafikom – to može negativno utjecati na vrijeme učitavanja. Konačno – očigledan, ali često zanemaren – ispravan prikaz. Dobro dizajnirana web stranica je ona koja se jednako dobro prikazuje bez obzira na vrstu preglednika koji korisnik koristi.