Odredišne stranice mogu se koristiti u razne svrhe. Ovo je sjajan način da ostvarite puno konverzija bez puno truda. Landing stranica vam omogućuje povećanje učinkovitosti – jedno takvo mjesto na internetu često donosi puno bolje rezultate nego stvaranje nekoliko podstranica. Što je zapravo odredišna stranica i što trebate znati o njoj? Provjerite!
Odredišna stranica – definicija
Teško je prenijeti točno značenje ove fraze na poljskom. Neki ljudi prevode “landing page” kao “odredišna stranica”. Drugim riječima, to je odredišna stranica na koju će kupac biti preusmjeren nakon ulaska u oglas. Velika prednost ovog rješenja je njegova univerzalnost. Odredišna stranica može se koristiti, na primjer, za promociju određenog proizvoda ili kao poticaj za preuzimanje fragmenta besplatne e-knjige i mnogi drugi. Landing stranica je odgovor na potrebe onih korisnika koji prebrzo izgube strpljenje i napuste web stranicu jer ne žele pretraživati cijeli portal kako bi pronašli jedan unos ili dokument. Odredišna stranica ne koristi kartice ili podstranice – sve je vidljivo odjednom, tako da korisnik ne mora obraćati puno pozornosti i može dobiti potrebne informacije praktički u nekoliko sekundi. Zahvaljujući tome, pretvorba i učinkovitost značajno se povećavaju – vrijeme pretraživanja se skraćuje.
Odredišna stranica i web stranica tvrtke
Treba li odredišna stranica zamijeniti web stranicu tvrtke? Apsolutno ne! To nije svrha ovog rješenja. Web stranica tvrtke obično je opsežnija i sadrži konkretne informacije o tvrtki, ponude i kontakt podatke. Odredišna stranica, pak, temelji se na provedbi jednog zadatka – kupac tamo neće pronaći sve informacije, već samo fragment zahvaljujući kojem će moći poduzeti određenu radnju.
Od čega se sastoji odredišna stranica?
Osnova dobre odredišne stranice je, naravno, privlačan naslov. Odaberite jednostavan i jasan dizajn koji će pružiti maksimum sadržaja uz minimum poruka. Isplati se uložiti u profesionalni izgled web stranice – zahvaljujući tome stječete povjerenje korisnika. Istodobno, zapamtite da s dizajnom ne treba pretjerivati, jer previše elemenata može odvratiti pažnju primatelja od glavne poruke. Sam sadržaj treba biti napisan na određeni način. Izbjegavajte duge, nepotrebno razrađene rečenice. Ako je moguće, odaberite sadržaj s grafičkim oznakama s različitim fontovima (npr. podebljavanje najvažnijih elemenata u zaglavlju) i svakako uključite poziv na akciju.
Zašto se isplati oglašavati na odredišnoj stranici?
Zamislimo dvije situacije. Prvo, potičemo kupca u oglasu da posjeti našu web stranicu. Korisnik zapravo uđe u nju i bit će bombardiran s milijun tabova, podstranica i informacija – u trenutku će zaboraviti što je tražio i velika je vjerojatnost da će napustiti web stranicu. Nitko ne želi gubiti vrijeme na traženje informacija, pogotovo kada će ih konkurencija prezentirati na malo čitljiviji i brži način. U takvoj situaciji ne bismo se trebali povezati na našu web stranicu, već na odredišnu stranicu na kojoj će kupac pronaći određene informacije i znati što s njima učiniti. Vrijedno je uključiti određene pogodnosti na odredišnu stranicu (npr. Što će kupac dobiti nakon kupnje naše e-knjige? Zašto bi trebao koristiti naše osiguranje? Kakvu će korist imati od bržeg slanja obrasca za kontakt?) – ako Uključite odgovor na ovu vrstu informacija na web stranici, kupac će biti više motiviran da odmah iskoristi našu ponudu i ne odgađa je za kasnije.
Kada se isplati koristiti odredišnu stranicu?
Prije svega, kada želite promovirati određeni proizvod. To se može učiniti u različitim oblicima (npr. “prijavite se i preuzmite fragment besplatne e-knjige”), (“pridružite se biltenu da biste dobili naš vodič besplatno”). Osim toga, odredišna stranica idealna je i za prijavu na webinare ili bilo kakve sastanke, ali i za registraciju na web stranici. Odredišna stranica također može promovirati određenu uslugu, s koje će korisnik moći otići na kontakt obrazac za slanje upita za ponudu.
Odredišna stranica – isplati li se?
Odgovor je definitivno da! Možda će vas obeshrabriti pomisao na daljnje troškove, ali zapamtite da na taj način možete značajno povećati svoju prodaju i proširiti svoju bazu kupaca. Sve više i više tvrtki odlučuje koristiti odredišne stranice za promociju svojih usluga i proizvoda; ako odustanete od ove opcije, bit ćete zaostali. To znači da vaše kupce lako mogu preuzeti vaši konkurenti. Jednokratna nesreća je svakako bolja opcija nego polagano gubljenje potencijalnih kupaca i zainteresiranih ljudi!