Odredišna stranica, poznata i kao odredišna stranica ili stranica proizvoda, vrsta je web stranice koja je stvorena za postizanje prethodno postavljenih ciljeva povezanih s promocijom proizvoda ili usluge marke. Od korisnika koji dođe na web stranicu – izravno s tražilice, putem mailinga ili klikom na reklamni banner, očekuje se određena radnja. To može biti kupnja proizvoda, slanje zahtjeva za ponudu ili dodavanje na popis pretplatnika na newsletter. Kako dizajnirati odredišnu stranicu u 5 jednostavnih koraka da bude potpuno učinkovita?
Upečatljiv naslov
Jedan od ključnih elemenata svake odredišne stranice je kratak i zanimljiv naslov kojim se želi privući pozornost korisnika. Efektni naslovi, grafički izdvojeni od ostatka teksta, obično se sastoje od najviše 6 riječi koje na originalan način prikazuju potencijalne koristi za kupca i opravdanost ovih obećanja.
Atraktivna grafika
Izuzetno bitan element svake landing stranice je njezin vizualni aspekt. Korisnici koji vizualno uče prvo obraćaju pažnju na fotografije i grafiku prije čitanja sadržaja. Kada dizajnirate odredišnu stranicu, vrijedi ih vješto odabrati – prije svega, održavajući dosljednost s tekućom marketinškom kampanjom i imidžom robne marke. Dobre fotografije i grafika su one koje privlače pozornost gledatelja, ali ne odvlače pozornost od sadržaja stranice. Vrijedno je odabrati one koji su šareni, prikazuju ljude i imaju visoku rezoluciju.
Poziv na radnju
Kada dizajnirate odredišnu stranicu, prije svega morate imati na umu prenijeti jasnu i čitljivu poruku korisniku web stranice i omogućiti mu da na nju odgovori. U tu svrhu koriste se gumbi call to action tj. pozivi na akciju. Na dizajniranoj web stranici treba ga postaviti na jasno vidljivo mjesto i pravilno istaknuti kako ne bi izmaknuo pažnji posjetitelja. U slučaju dužih odredišnih stranica, nekoliko poziva na radnju postavljenih na različitim mjestima na stranici dobro funkcionira. Važno je da slogan poziva na akciju bude što kraći i koncizniji. Ovisno o namjeni stranice, može pisati nešto poput – Kupite proizvod, Ispunite obrazaciliPošaljite upit.
Vrijedan sadržaj
Dobra odredišna stranica je ona koja odgovara na sva pitanja koja se potencijalno mogu pojaviti u umu posjetitelja web stranice. Stoga pri kreiranju sadržaja posebnu pozornost treba obratiti na sažet prikaz proizvoda ili usluge, prednosti koje potiču ljude da ih imaju i načina na koji se mogu kupiti. Naravno, landing stranica nije opširan članak – bitne su specifičnosti koje se mogu vješto prezentirati u obliku nabrajanja ili kalkulacija.
Društveni dokazi
Ništa ne dokazuje proizvode ili usluge bolje od mišljenja zadovoljnih kupaca, dosadašnjih dostignuća na tržištu i velikog broja obožavatelja nadruštvenim mrežama. Prilikom dizajniranja odredišne stranice vrijedi pokazati društveni dokaz, na primjer u obliku dijeljenja i brojača lajkova na Facebooku, svjedočanstava s fotografijama ili imenima kupaca i logotipa tvrtki koje surađuju. Zahvaljujući njima brzo ćemo izgraditi povjerenje kupaca i imidž pouzdane tvrtke.