/

2021-02-22

Zašto vaš Facebook oglas ne radi?

Facebook Ads Manager je fantastičan alat koji vam omogućuje da brzo i učinkovito doprete do šire publike. Međutim, vrijedi znati kako stvoriti dobre reklamne kreacije kako ne biste preplatili i kako biste zapravo postigli željene ciljeve. Ako koristite Facebook kreator oglasa, morat ćete stalno nadograđivati ​​svoje znanje i izbjegavati sitne pogreške koje mogu pokvariti cijeli projekt. Provjerite koje pogreške treba izbjegavati prilikom izrade oglasa!

Ne odaberete cilj oglašavanja

Facebook upravitelj oglasa omogućuje vam da odaberete određeni cilj oglašavanja prije stvaranja kreacije; to znatno olakšava kasniju izradu marketinškog sadržaja. Međutim, ne zaboravite da izbor cilja oglašavanja treba pažljivo razmotriti. Različite učinke možemo očekivati ​​kada kreiramo reklamu koja povećava lajkove stranice, a drugačije učinke kada planiramo voditi računa o konverziji. Drugi formati oglašavanja također su dodijeljeni specifičnim svrhama oglašavanja. Najčešće možemo birati između oglašavanja na temelju jedne slike, vrtuljka, videa ili dijaprojekcije.

Kako odabrati marketinški cilj u Facebook oglašavanju? Prvo razmislite kakve rezultate očekujete. Želite li povećati promet na vašoj web stranici? Tada će kampanja “kretanja” biti dobra opcija. Ili možda vaš brend tek ulazi na tržište i želite si osigurati bolju prepoznatljivost? Zatim provjerite ciljeve “svjesnosti”. Osobe koje žele pratiti određene klikove na oglas ili steći klijente trebale bi zauzvrat zanimati konverzija.

 

Nije vam stalo do stvaranja ciljne skupine

Veća publika nije uvijek bolja! Ako vodite kozmetički salon i 95% vaših klijenata su žene starije od 18 godina, trebali biste to uzeti u obzir prilikom kreiranja svoje ciljne skupine. Najbolje bi bilo odmah isključiti muškarce i osobe mlađe od osamnaest godina iz takvog oglašavanja.

Prilikom kreiranja ciljne skupine vrijedi obratiti pozornost na sve detalje – dob, interese, lajkove stranica slične tematike, financijsku situaciju ili status veze. Ako izrađujete oglas nalik stranici, ne zaboravite isključiti ljude koji poznaju vašu web-lokaciju i već im se svidjela. To povećava vaše šanse da dosegnete veću publiku. Upamtite, međutim, da uže grupe korisnika mogu uključivati ​​veće troškove – što je grupa uža, to više raste cijena oglašavanja. Ako želite pronaći sredinu za ovu situaciju, napravite A/B testove. Zahvaljujući njima saznat ćete koje je oglašavanje najučinkovitije i u koju verziju za usku publiku vrijedi uložiti.

Međutim, korištenje širokog raspona primatelja nema samo nedostatke – ponekad se isplati koristiti ovu opciju. Oglašavanje većem broju korisnika ostavlja Facebooku prostora za optimizaciju. Testiranje različitih ciljnih skupina ponekad donosi iznenađujuće rezultate! No, ako želite odmah postići dobre rezultate, bolja opcija bit će stvoriti preciznu ciljnu skupinu i promovirati svoj posao među navedenim osobama.

Važno je da se grupa primatelja povremeno ažurira – ako zaboravimo na to, grupa će se brzo “zasititi”, a samim tim i rezultati će biti sve lošiji. Stoga je vrijedno stalno tražiti potencijalne nove kupce koje bi mogla zanimati ponuda na vašoj web stranici.
 

Ne razmišljate o ponovnom marketingu

Važno je znati da se velika većina potrošača ne odlučuje na kupnju prilikom prvog posjeta internetskoj trgovini. Štoviše, neki ljudi neće niti upoznati proizvode dovoljno da ih dodaju u košaricu! Kako ne biste izgubili interes tih ljudi, morate koristiti remarketing. Ovo je svakako najbolji način da podsjetite na ponudu trgovine i osigurate konverziju.

 

Kako koristiti remarketing na Facebooku?

Za pravilan rad remarketinga morate instalirati tzv “Facebook piksel”. Ovo je dio koda koji vam omogućuje prikupljanje podataka o korisnicima i njihovo korištenje u remarketing oglašavanju. Bez toga izrada oglasa ne bi bila moguća! Facebook piksel prikuplja informacije o aktivnostima ljudi na web stranicama. Kao rezultat toga, korisnicima možete prikazivati ​​oglase s proizvodima koji su im bili posebno zanimljivi prilikom pregledavanja ponude.

 

Koristite isto oglašavanje cijelo vrijeme

Nemojte se zavarati – jedan reklamni slogan i jedna grafika neće vam pomoći da se popnete na vrh. Primateljima brzo dosadi i stalno ih napadaju atraktivnim porukama konkurencije. Ako svoju poruku ne održavate svježom, vaši oglasi neće donijeti rezultate (čak i ako vodite računa o svojoj publici). Imajte to na umu i pokušajte svoju reklamnu poruku prilagoditi aktualnim događanjima. Vlasnik ste trgovine donjeg rublja? Ne zaboravite na nadolazeće Valentinovo! Dolazi li crni petak? Pripremite oglas s informacijama o aktualnim akcijama! Zahvaljujući tome povećavate šanse da zainteresirate korisnika za novu ponudu.

Na greškama se ne uči

Drugi nedostatak umnožavanja istog oglasa može biti slabije razumijevanje statistike. Ako koristite različite oglase, možete usporediti njihove rezultate i ponekad početi bolje razumjeti statistiku. Ako ne učite na svojim pogreškama, nećete uočiti mjesta na kojima možete učinkovitije doći do kupaca za isti novac. Obratite pozornost na slabe točke Vašeg oglasa i poradite na njima!

 

Ne mijenjate grafiku u svojim oglasima

Loše i dosadne fotografije proizvoda definitivno ne potiču primatelje da čitaju vaš profil. Ne zaboravite da veliku većinu društva čine vizualni učenici. Ako ih ne potaknete dobrom grafikom, ni dobar tekst ih neće uvjeriti da pročitaju ponudu. Stoga, ako ste razvili ciljnu skupinu i analizirali statistiku, a učinci ipak nisu zadovoljavajući, trebate bolje pogledati grafiku i sadržaj. Prvi bi trebao biti što atraktivniji, ali i prilagođen Facebookovim pravilima. Nemojte koristiti previše sadržaja u grafikama – to može dovesti do toga da se oglas prikazuje manjoj skupini primatelja.

 

Nije vam stalo do atraktivnih tekstova

Suhe informacije bez poziva na akciju možda se neće probiti snažnim reklamnim porukama. Pogledajte čime se vaš potencijalni primatelj svakodnevno napada. Mali obilazak profila natječaja omogućit će vam da se upoznate s aktualnim reklamnim porukama. Budite dinamični, govorite jezikom pogodnosti i ne zaboravite na gumbe “Call to action”. Pritom pripazite na ispravnost linkova – sve u vašem oglasu mora raditi besprijekorno.

 

Ne razmišljate o povećanju proračuna

Testiranje različitih formata oglašavanja zahtijeva korištenje optimalnog proračuna. Mnogi ambiciozni poduzetnici boje se plaćanja velikih količina novca za Facebook oglašavanje. Imajte na umu da ne morate početi s pretjeranim iznosom, ali vrijedi osvježiti svoj proračun s vremena na vrijeme kako biste Facebooku dali više prostora za rad. Također pokušajte oglasne poruke prilagoditi trenutnim potrebama tvrtke. Malo tko će se nakon jednog ili dva pregleda oglasa odlučiti na kupnju. Obično se pravi interes stvori tek nakon pete objave. I zato biste trebali imati na umu ne samo oglase koji povećavaju prepoznatljivost robne marke ili promet web stranice, već i oglase za remarketing – zahvaljujući njima možete popuniti praznine i nadoknaditi konverziju.

 

Kako odabrati proračun za oglašavanje na Facebooku?

Ako vam je mnoštvo informacija o planiranju oglašavanja i proračunu pomalo preveliko, ne brinite – mi ćemo to rado učiniti za vas! Naši stručnjaci za oglašavanje osigurat će optimalnu reklamnu kampanju i njeno stalno ažuriranje. Jamčimo mjesečno izvješćivanje statistike kako biste bili u tijeku sa stanjem pojedinih reklamnih kampanja. Suradnja s marketinškom agencijom na izradi oglasa najbolja je opcija za ljude koji žele povećati vidljivost svoje tvrtke.

Agencija MINT razvija sve formate oglasa dostupne na Facebooku. Zahvaljujući tome, naše usluge mogu koristiti i ljudi zainteresirani za povećanje prepoznatljivosti brenda i oni koji to ne žele radi se o stvaranju prometa. Bez obzira kojoj skupini pripadate, mi vam možemo pomoći. Kontaktirajte nas putem obrasca dostupnog na web stranici i dogovorit ćemo detalje. Zajedno ćemo isplanirati Vaš proračun i za Vas pripremiti atraktivne grafike i sadržaje prilagođene poruci Vaše tvrtke. Izradu Facebook oglasa isplati se povjeriti stručnjacima, pogotovo ako ne želite gubiti vrijeme na učenje i radije se posvetiti razvoju svog poslovanja u drugim područjima. Ukoliko ste zainteresirani za našu ponudu, slobodno nas kontaktirajte!