Instagram Reels Instagramov je odgovor na rastuću popularnost videozapisa na Tik-Toku. Imaju sličan format, odnosno kratke (u slučaju Instagrama maksimalno 60 sekundi) videa kojima možete dodati zvukove, specijalne efekte i glazbu s aplikativne razine. Da biste pronašli koturaljke koje vas zanimaju, samo:
- Uđite u novu biblioteku posvećenu ovoj vrsti materijala odabirom ikone Reels na Instagram ploči.
- U tražilicu unesite hashtagove, aplikacija će osim objava prikazati i povezane kolute.
Video zapisi koje su prenijeli naši prijatelji prikazani su u Vijestima.
Instagram Reels i InstaStories
Neki ljudi koriste izraze Rolls i InstaStories naizmjenično, što je netočno jer se radi o potpuno različitim oblicima komunikacije. InstaStories su vidljive samo osobama koje prate određeni profil, duljina jedne pločice je maksimalno 15 sekundi i prikazuje se 24 sata, nakon čega nestaje. Instagram Reels traje maksimalno 60 sekundi, ne nestaje s profila i dostupan je svima. Stvaranje rola također vam omogućuje korištenje više funkcija, zahvaljujući kojima možemo biti kreativni i urediti videozapis koji je puno popularniji.
Kako izraditi kolut?
Kao i kod ostalih sadržaja na Instagramu, kliknemoikonu plusana vrhu zaslona i odaberemo opcijuKotulji. Možemo snimiti nekoliko fragmenata (npr. snimimo sebe kako ulazimo u auto, zaustavljamo se i snimamo sljedeći dio na odredištu te tako skratimo svoje putovanje) i od njih stvoriti jedan film. Ako već imamo cijeli video, možemo se igrati s dostupnim alatima – mijenjati brzinu, dodavati efekte, glazbu, filtre itd. Nakon što pripremimo rolu, dodajte hashtagove idijelite tostrong> korisnicima Instagrama. Nije li jednostavno?
Instagram suradnje
Suradnja s drugim kreatorima na izradi koturaljki pruža vam sjajne prilike za dosezanje nove publike. Nova značajka Instagrama – Instagram Collabs – omogućuje vam da pozovete druge korisnike da kreiraju sadržaj, zahvaljujući čemu će se vaš rol pojaviti i na vašem profilu i na profilu osobe s kojom radite. Komentari i lajkovi ispod takvog rola se dijele, odnosno pojavljuju se na oba profila bez obzira na to koji pratitelj je ostavio trag. Suradnja vam omogućuje stjecanje mnogo novih pratitelja, stoga se isplati iskoristiti.
Zašto se isplati stvarati Reels?
Kada održavamo račun na bilo kojoj društvenoj mreži i želimo ga proširiti, moramo imati na umu da se najčešće promoviraju najnovije značajke. Isto je i s Instagram Reelsima. Kotulji su trenutačno najjača značajka na Instagramu,stoga je vjerojatnije da će biti postavljeni na karticu Istraživanje ili u tražilicu s hashtagovima, umjesto običnih postova. Dakle, snimanjem rolni na najbrži način možemo doći do većeg broja korisnika.
Kratki, zanimljivi videozapisi format su koji izvrsno funkcionira, što dokazuje golema popularnost Tik-Toka. Korisnici interneta sve rjeđe gledaju dugačke video zapise ili čitaju dugačke objave; što kraće i konkretnije, to bolje. Također možete objaviti svoje kolute na InstaStory, zahvaljujući čemu ćete diverzificirati ovaj odjeljak na svom računu i osigurati da kolut dođe do ljudi koji vas prate. Također možete dijeliti isti sadržajna Tik-Tokutako da ćete dobiti pratitelje s obje platforme bez ikakvog dodatnog napora.
Roleri su također izvrstan promotivni i imidž alat, njihova još uvijek relativno niska popularnost znači da se možete istaknuti od ostalih profila i izgraditi potpuno novi imidž vašeg brenda koji će pamtiti korisnicima. Budite kreativni i osmislite zanimljive sadržaje za svoje role i vidjet ćete kako će prepoznatljivost vaše tvrtke rasti. Role također možete koristiti zaoglašavanjena Instagramu i promovirati ih.
Algoritam za Instagram Reels
Instagram pri reklamiranju koturaljki vodi računa o korištenim efektima i glazbi pa se isplati pratiti trendove i koristiti ono što je najpopularnije. Algoritam će također uvelike ovisiti o prijašnjim aktivnostima primatelja i interakcijama s našim profilom u prošlosti. Prvi koluti često su jače promovirani, stoga vrijedi krenuti s našom porukom od početka snimanja. Sljedeće publikacije mogu biti manje popularne.
Trebali bismo izbjegavati učitavanje videozapisa niske kvalitete, svodenim žigovima, npr. Tik-Tok, ili onih koji se dotiču političkih tema, jer ih Instagram ne želi promovirati i “skriva” ih od drugih korisnika.
Sažetak
Ako želite promovirati svoj Instagram račun, pridobiti nove pratitelje, doprijeti do više kupaca ili izgraditi imidž svog brenda, svakako isprobajte koturaljke i pogledajte kako vam mogu pomoći u postizanju gore navedenih ciljeva. Imajte na umu da koluti trebaju biti autentični, privlačiti publiku i natjerati je da se identificira s vašim brendom. Vrijedno je kreirati zanimljiv sadržaj koji korisnik neće listati i prijeći ravno na stvar stvaranjem videa na temu: npr. 3 načina za kreativnu upotrebu vašeg proizvoda – takva će tema zainteresirati korisnika interneta, a ujedno i učinkovito reklamirajte svoj proizvod.