Statistika postova većinu ljudi koji administriraju stranice obožavatelja tvrtki drže budnima noću. Svatko od nas želi doprijeti do što veće publike. No, Facebookov poseban algoritam nam ne olakšava. Zašto ograničava tko može vidjeti naš sadržaj? Kako poboljšati vidljivost svojih objava bez trošenja proračuna za online marketing? Naučite neke učinkovite trikove!
Zašto se rasponi smanjuju?
Za sve manji doseg zaslužan je algoritam Edge Rank koji utječe na prikaz objava u news feedovima korisnika Facebooka. Uzimajući u obzir čimbenike poput interesa publike, popularnosti objave, vrste objave i vremena objave, u konačnici određuje koliko će i do kojih ljudi naš sadržaj doprijeti. Poznavanje Edge Rank mehanizama od velike je važnosti u planiranju učinkovitih aktivnosti na Facebooku.
Što učiniti da povećate doseg?
Najlakši način za postizanje većeg dosega je, naravno, plaćeno oglašavanje. Srećom, ne i jedini. Možete poboljšati svoj organski ili besplatni doseg slijedeći 4 osnovna pravila.
-
Izradite atraktivne objave
Visokokvalitetni sadržaj je apsolutna osnova koju morate zapamtiti kada vodite fan stranicu tvrtke. Atraktivan sadržaj je sadržaj koji je koristan za primatelje, ažuran i istovremeno duhovit. Odgovarajući na potrebe i očekivanja svojih primatelja, možete biti sigurni da ćete moći stvoriti vrijednu zajednicu na svojoj stranici obožavatelja.
-
Uključite svoju publiku
Kada je riječ o izgradnji zajednice na Facebooku, atraktivne objave nisu sve. Jednako je važno uključiti primatelje u interakciju sa sadržajem objavljenim na fanpageu. Što se vaše objave češće lajkaju, komentiraju i dijele, to će njihova publika biti veća. To se događa jer Facebookov algoritam prikazuje privlačan sadržaj većoj skupinikorisnika
-
Diverzificirajte sadržaj koji dodajete
Sjajan način za poboljšanje statistike vaše fan stranice je objavljivanje postova u različitim oblicima. Ako se žalite na slab promet na vašoj web stranici, ne bojte se eksperimentirati. Uz tradicionalni sadržaj, objavite unose koji uključuju videozapise, poveznice ili grafike s kojima će vaša publika vjerojatnije komunicirati.
-
Objavite u pravo vrijeme
Analiza statistike na vašoj fanpage može vam pružiti iznimno vrijedno znanje. Na temelju njega možete vješto isplanirati vrijeme objave svojih objava u vrijeme kada su vaši primatelji najaktivniji. Da biste postigli najbolje rezultate, možete testirati različita vremena i promatrati kako se doseg vaših objava mijenja tijekom njih.