Facebook platforma za oglašavanje svakako je vrijedna vaše pažnje. To je jednostavan i učinkovit način da doprete do mnogih ljudi bez puno truda! No, da bi oglašavanje bilo učinkovito, dobro je unaprijed znati za koju se podvrstu isplati odlučiti. Želite saznati više o vrstama Facebook oglasa? Došli ste na pravo mjesto!
Odaberite marketinški cilj
Osnovni marketinški ciljevi na Facebook platformi podijeljeni su u tri vrste: svijest, akcije i konverzija.
Svijest, kao što naziv sugerira, služi za izgradnju bolje svijesti o robnoj marki. Može se shvatiti na različite načine. Takvo je oglašavanje korisno kako za opću prepoznatljivost marke tako i za povećanje svijesti o pojedinačnim proizvodima ili uslugama. Svijest se može proširiti pomoću dvije dostupne podvrste oglasa: svijest o robnoj marki i doseg.
Prepoznavanje robne marke koristi se u situacijama kada želimo utjecati na primatelje koji će vjerojatnije zapamtiti našu tvrtku. Ovaj oblik oglašavanja omogućuje vam ne samo provjeru klikova na određeni oglas ili njegov ukupni doseg, već i jesu li se korisnici dulje zadržali nad oglasom kako bi pročitali njegov sadržaj dok se pomiču po ploči. Tako široka ekspanzija ove podvrste oglašavanja omogućuje planiranje daljnjih aktivnosti. Međutim, vrijedi uzeti u obzir da ne odaberete samo ovu opciju oglašavanja. Prepoznavanje brenda ima nekoliko ograničenja i stoga je najbolja opcija kombinirati ga s drugom podvrstom oglašavanja, tj. dosegom.
Doseg se odlikuje puno bolje konfiguriranom optimizacijom. Ovaj cilj jamči umnožavanje broja ljudi koji dolaze u kontakt s našim brendom. Planiranje oglašavanja za doseg vrlo je jednostavno – lako možete postaviti, među ostalim: učestalost i broj pregleda oglasa za određenu osobu. Odabir mogućnosti oglašavanja dosega vrlo je jednostavan i transparentan, a moguće je koristiti i napredne opcije, uključujući optimizaciju za prikaz oglasa.
Kada odabrati oglašavanje za podizanje svijesti? Ako vaš brend tek ulazi na tržište, svakako se isplati. Također je dobra ideja razmotriti ovu opciju ako smatrate da dopirete do samo nekolicine potencijalnih primatelja.
Akcije su još jedna vrsta oglašavanja koju predlaže Facebook. Ova vam opcija omogućuje odabir između do šest podvrsta oglasa. To uključuje: promet, aktivnost, instalacije aplikacija, prikaze videozapisa, stjecanje kontakata, poruke.
Promet je vrsta oglašavanja koja funkcionira kad god želite preusmjeriti primatelja na svoju web stranicu. Koristeći ovaj format oglašavanja, možete učinkovito povećati konverzije. Ovo je također korisna opcija za ljude koji žele promovirati svoju aplikaciju. Zahvaljujući prometnom oglašavanju, možete jednostavno premjestiti primatelje na web mjesto aplikacije. Štoviše, promet vam omogućuje da dođete do ljudi koji su već instalirali vašu aplikaciju – zahvaljujući tome možete ostati u kontaktu s njima.
Mnogi različiti formati oglašavanja mogu se koristiti u prometnom oglašavanju. Standardna fotografija, video ili dinamički vrtuljak? Ili možda dijaprojekciju ili zbirku? Mnoštvo opcija omogućuje vam da savršeno prilagodite svoje oglašavanje svojoj publici. Također vrijedi naglasiti da se prometno oglašavanje može uspješno koristiti i na Facebooku i na Instagramu.
Još jedan prijedlog su oglasi aktivnosti. Ovaj je cilj prvenstveno potaknuti primatelje da reagiraju na sadržaj koji stvarate. Ova reakcija se može odvijati na različite načine. Aktivnost se može postaviti za promicanje postova, na primjer. Tada će unos biti prikazan na zidu primatelja kao “sponzoriran”. Druga ideja je jednostavno fokusirati oglašavanje na lajkove stranica. Zahvaljujući tome možete značajno povećati broj lajkova i tako pridobiti nove primatelje vašeg sadržaja. Sljedeća opcija usmjerena je na poticanje primatelja da iskoriste određenu ponudu na web stranici. Ovaj format može biti koristan, npr. sezonski, kada želite snažnije promovirati određenu uslugu ili proizvod. I još jedna opcija, tj. reakcija na poziv na događaj – korisna posebno kada želite snažno promovirati događaj i povećati njegovu posjećenost. Sljedeća opcija, pored aktivnosti, je instaliranje aplikacije. Kroz ovaj obrazac možete potaknuti druge korisnike da instaliraju aplikaciju i optimiziraju je.
Još jedna opcija oglašavanja koja se nudi poslovnim korisnicima na Facebooku su pregledi videa. Takvo se oglašavanje najviše preporučuje osobama koje planiraju oglašavati putem videa. Zašto? Videozapisi se također mogu koristiti u drugim podvrstama Facebook oglasa, ali “pregledi videozapisa” ističu se kao najbolje optimizirani. Ovdje možete koristiti različita vremena reprodukcije videozapisa, na primjer od 2 do 15 sekundi. Tada će to biti kontinuirana reprodukcija, ali je moguće koristiti i tzv ThruPlay, koji jamči optimizaciju za plaćanja. Ova opcija znači da ćete platiti gledanje videa samo ako korisnik pogleda oglas do kraja ili najmanje 15 sekundi.
Posljednja opcija u “akciji” je takozvana akvizicija kontakata. Posebno je korisna za tvrtke koje žele dobiti podatke o kupcima. Ova vrsta oglašavanja izvrsno funkcionira, primjerice, u uslugama čuvanja djece. Oglas može sadržavati podatke o zaposlenicima koje tražite te sadržavati gumb koji će korisnika odvesti na stranicu za registraciju i omogućiti mu da podnese svoju prijavu. Takvi oglasi izvrsno funkcioniraju u određenim industrijama – pomoću instant obrasca možete brzo dobiti mnogo kontakata!
Treća skupina oglasa dostupnih na Facebooku su konverzije. Riječ je o širokom konceptu unutar kojeg dodatno možete odabrati jednu od tri podvrste oglašavanja: konverzije, kataloška prodaja proizvoda i posjete tvrtki.
Standardne konverzije se koriste kada želimo povećati aktivnost na web stranici. Konverzije potiču interakciju s našim web mjestom, zbog čega su izvrsna opcija oglašavanja, primjerice, za ljude koji vode vlastite trgovine. Oglašavanje početne konverzije zahtijeva veliki budžet, ali je vrlo isplativa opcija. S vremenom možete bolje optimizirati iznos koji trošite i prilagoditi proračun za remarketing. Ako želite koristiti ovaj oblik oglašavanja, ne zaboravite dodati Facebook pixel na svoju web stranicu – on će prikupiti 100 do 200 konverzija, što će biti dobra polazna osnova. Također vrijedi razmisliti o vizualnom obliku – možete odabrati klasični linkpost ili, na primjer, video.
Druga opcija, tj. prodaja kataloga proizvoda. Ovo je idealna opcija za tvrtke koje prodaju asortiman – oglašavanje se može koristiti ne samo za predstavljanje proizvoda potencijalnim kupcima, već i za ponovno podsjećanje na njih ako određeni korisnik odluči ne kupiti. Ovo je definitivno jedan od najboljih oblika oglašavanja u industriji e-trgovine. Velika prednost ovog formata je mogućnost potpune optimizacije.
Posjeti tvrtki posljednji su oblik oglašavanja iz odjeljka konverzija. Zahvaljujući njima možete saznati koliko je puta određeni korisnik posjetio vašu web stranicu nakon što je prikazao oglas. Takve informacije mogu biti korisne za planiranje daljnjih reklamnih kampanja, ali ne bismo ih tretirali kao glavni izvor oglašavanja – drugi formati će raditi mnogo bolje.
Kao što vidite, Facebook nudi mnogo različitih formata oglašavanja. Zahvaljujući tome, gotovo svaka industrija može odabrati opciju koju smatra najučinkovitijom. Mnoštvo reklama znači da se na jednoj platformi može istovremeno voditi nekoliko različitih reklamnih kampanja. Na primjer, to može biti reklama za lajkove, aktivnost na određenoj objavi i konverzije. Na taj način povećavate doseg na svojoj Facebook stranici, a također možete doći do više korisnika koji još nisu upoznali vaš brend. Ako ne znate koji će format oglašavanja najbolje funkcionirati u vašem slučaju, a želite biti sigurni da će određena opcija najbolje odgovarati vašem poslovnom modelu, samo nas kontaktirajte.
Marketinška agencija u Poznanu pripremit će za vas platformu za oglašavanje na temelju najvažnijih podataka o vašoj tvrtki. Zahvaljujući tome, znat ćemo koja će opcija najbolje funkcionirati i donijeti najviše koristi uz najmanje troškove. Molimo kontaktirajte naše Facebook stručnjake za oglašavanje! Rado ćemo vam reći više o pojedinim vrstama oglašavanja. Za vas ćemo izraditi odgovarajuće reklamne slogane, pripremiti grafiku i pripremiti izvještaj o cjelokupnoj aktivnosti. Potičemo vas da kontaktirate našu marketinšku agenciju!