Facebook je mnogo više od društvene mreže koja služi za održavanje stalnog kontakta s prijateljima. Danas je to prvenstveno snažan marketinški alat za brendove iz raznih industrija. Web stranica im nudi niz plaćenih mogućnosti koje im omogućuju učinkovitu promociju aktivnosti tvrtke među potencijalnim kupcima. Kako iskoristiti potencijal fanpage tvrtke?
Ulaganje koje se isplati
Jedna od ključnih prednosti plaćenogmarketinga na Facebookuje mogućnost prilagodbe potrebama i očekivanjima brenda. Web stranica vam omogućuje promociju same web stranice, promociju postova i promociju web stranice brenda. U slučaju aktivnosti usmjerenih na promociju fan stranice tvrtke, cilj im je povećati broj lajkova profila objavljivanjem objava i oglasa optimiziranih za primatelje. Promocija objave namijenjena jepoticanju korisnika na interakciju s određenim objavama – da ih lajkaju, komentiraju ili dijele. Promocija web stranice, zauzvrat, uključuje preusmjeravanje primatelja s Facebooka na web stranicu s proizvodima ili uslugama robne marke pomoću prikladno optimiziranih oglasa.
Kako optimizirati kampanje?
Kako bi Facebook kampanje dale željeni učinak, ključno je odrediti njihov cilj. To može biti povećanje prepoznatljivosti brenda ili njegovog dosega, povećanje prometa na web stranici ili aktivnosti korisnika ili povećanje konverzije, tj. razine prodaje proizvoda ili usluga u trgovini. Sljedeća faza planiranjaplaćenih kampanja na Facebookuje odabir ciljne skupine, uzimajući u obzir elemente kao što su dob, spol, lokacija i interesi. Nakon određivanja trajanja i proračuna kampanje, sljedeći korak je priprema i planiranje reklamne kreacije.