/

2020-06-15

Prowadzenie fanpage – na co zwrócić uwagę?

Želite li koristiti uslugu agencije za vođenje fan stranice na Facebook ili na još jedna društvena mreža? Zanima vas kako cijeli proces izgleda i što možete očekivati? Naši stručnjaci pripremili su sažetak suradnje s klijentom – provjerite kako naš rad izgleda “iznutra” i što ćete dobiti korištenjem usluge vođenja fanpagea za tvrtke!

Zašto se isplati naručiti stranicu obožavatelja?

I u slučaju Facebooka i drugih društvenih mreža, ljudi koji vode fan stranice trebali bi obratiti pozornost na promjene koje uvode kreatori pojedinih portala. Zašto? Jer imaju veliki utjecaj na doseg vašeg računa! Korištenje podrške ljudi koji svakodnevno rade u marketinškoj agenciji i znaju sve o Facebooku učinit će vaš lakše raditi. Nećete morati provoditi sate na forumima i tražiti odgovore na svoja pitanja. Stručnjak će vas informirati o mogućim opcijama, kao io tome što je bolje ne činiti kako ne biste izgubili pokriće.

Primjer? Mnoge tvrtke (i one poznate i nadaleko prepoznatljive) organiziraju nagradne igre na Facebooku s izvlačenjem (lajkajte/podijelite objavu i sudjelujte u izvlačenju…). Problem s takvim nagradnim igrama je što se prema zakonu smatraju lutrijom. Priređivanje lutrije detaljno je opisano u Zakonu o igrama na sreću. Za organizaciju je potrebno dopuštenje ravnatelja Porezne uprave, inače ćemo kršiti zakon. Vrijedno je toga biti svjestan kako bismo organizirali natjecanja ili druge događaje u skladu sa zakonom. I upravo je u takvim situacijama pomoć interaktivne agencije neprocjenjiva. Tada možete biti sigurni da će provedeni natječaji biti zakoniti.

Naravno, natjecanja su samo jedna od mnogih stvari koje treba uzeti u obzir prilikom vođenja fanpagea. Facebook također uvodi brojna ograničenja vezana uz oglašavanje. Na primjer, ne možete oglašavati unose koji bi potaknuli korisnika da promijeni svoj izgled. Stoga nije preporučljivo postavljati oglase s efektima ‘prije’ i ‘poslije’. Štoviše, također se nije moguće izravno pozvati na karakteristike primatelja. Oglasi koji sugeriraju da netko možda ima problema s prekomjernom težinom ili celulitom bit će odmah odbijeni.

Vodite računa o vizualnim vrijednostima

Ne može se poreći da je u slučaju društvenih medija vizualnost od velike važnosti. Fotografije loše kvalitete ili netočno uokvirene vjerojatno neće privući nove obožavatelje. Interaktivna agencija će naznačiti smjer u kojem određeni brend treba ići i osigurati da vizualizacija tvrtke ostane konzistentna. Ovo je važno – odgovarajuća namjenska grafika i dosljedni predlošci, npr. za Insta Story ili u videozapisima, olakšat će prepoznavanje robne marke i osigurati da korisnici neće imati problema pri povezivanju sadržaja s vašom tvrtkom. Dobra vizualizacija je vrlo važna – većina populacije su vizualni ljudi, pa kada planirate sadržaj za fanpage, trebali biste to imati na umu.

Prilikom odabira agencije za suradnju svakako obratite pozornost nudi li tvrtka izradu namjenske grafike, odnosno prilagođene vašoj fan stranici. Namjenska grafika odlikuje se fiksnim predloškom u kojem npr. logo tvrtke i font igraju važnu ulogu. To znatno olakšava prepoznavanje određene objave prilikom pregledavanja ploče. Osoba zainteresirana za vašu ponudu će je odmah primijetiti.

Komunikacija u stvarnom vremenu

Nedvojbena prednost povjeravanja upravljanja fan stranicama stručnjacima je mogućnost održavanja kontakta s klijentima. Ako ste tijekom dana zauzeti poslovnim stvarima i nemate vremena odgovarati na poruke ili komentare, kupac se može obeshrabriti izostankom odgovora i otići konkurenciji. Na taj način gubite interes korisnika. To je velika pogreška za tvrtke koje vjeruju da su u stanju same upravljati prodajom i poslovanjem na društvenim mrežama. Ne morate imati vremena za sve – samo trebate imati ljude koji će od vas preuzeti neke od zadataka. I to je ono za što su marketinške agencije savršene, budući da njihovi zaposlenici poznaju specifičnosti društvenih medija kao nitko drugi i znaju što učiniti kako bi se određena tvrtka istaknula od konkurencije. Odgovori u stvarnom vremenu, interakcija s korisnicima i marketing u stvarnom vremenu samo su neki od učinkovitih načina koji vašoj fan stranici jamče bolju vidljivost.

Dobro oglašavanje je bitno

Izrada reklama trebala bi, naravno, biti uključena u paket s moderiranjem i upravljanjem fan stranicama. Teško je promovirati fan stranicu bez poznavanja voditelja oglašavanja. Planiranje plaćenog sadržaja bez njegove optimizacije može rezultirati gubitkom novca i nedostatkom zadovoljavajućih rezultata. Marketinška agencija zna kako učinkovito promovirati web stranicu i kako stvoriti pravu grupu publiku i na što obratiti pozornost kako ne bi prekršili propise Facebooka ili drugih društvenih mreža. Međutim, oglašavanje se ne odnosi samo na postavljanje plaćenog sadržaja – ono također uključuje pripremu privlačne grafike i brigu o tekstu. Snažan sadržaj koji privlači korisnike treba biti jasan, dinamičan i prilagođen ciljnoj skupini.

Mnogi poduzetnici željeli bi odmah doprijeti do najveće moguće publike, ali vrijedi zapamtiti da je to pogrešno uvjerenje. Nemoguće je stvoriti proizvod koji je dobar za sve. Proizvod uvijek treba imati određenu ciljnu skupinu jer će tada njegova promocija biti učinkovita. Isti princip vrijedi i za Facebook oglase. Ako još niste definirali svoju ciljnu skupinu i zbog toga imate problema s povećanjem vidljivosti vašeg brenda, marketinška agencija pomoći će vam da prvo riješite osnove. Vrijedno je zapamtiti ovo, pogotovo jer oglašavanje na Facebook igra veliku ulogu.

Jamstvo pouzdanosti

Kako bismo bili sigurni da suradnja s određenom marketinškom agencijom zaista donosi mjerljive rezultate, vrijedi se raspitati o načinu izvještavanja o radu. Trebalo bi obavijestiti, između ostalog: o stečenim novim obožavateljima, najbolje promoviranom sadržaju, učinkovitosti oglašavanja i dodijeljenom budžetu. Takve informacije će vam omogućiti da procijenite razvija li se fan stranica u pravom smjeru. Pouzdanost je važna za našu marketinšku agenciju, zbog čega svakog mjeseca izvještavamo klijente o novim aktivnostima, osiguravajući im potpuni pristup prikupljenim informacijama.

Što dobivate vođenjem stranice obožavatelja?

Zahvaljujući takvim aktivnostima osigurat ćete bolju izgradnju imidža tvrtke. Vrijedno je zapamtiti da danas društvene mreže igraju veliku ulogu u životu prosječnog potrošača. Zato je jako važno biti prisutan na internetu i stalno pružati nove sadržaje – ne samo prodajne. Usluga upravljanja fanpageom omogućuje vam da najvažnije mrežne zadatke delegirate marketinškoj agenciji koja će se profesionalno pobrinuti za stjecanje novih kupaca, povećanje interesa za vašu ponudu, izgradnju vašeg imidža i stjecanje novih fanova. Dodatno, interaktivna agencija također može provoditi aktivnosti kao što je remarketing. Omogućuje vam da dosegnete korisnike koji su jednom posjetili vašu web stranicu, ali su je odlučili napustiti iz raznih razloga. Remarketing vas potiče da ponovno pogledate ponudu i, što je važno, također se može uspješno koristiti na društvenim mrežama, uključujući Facebook.

Vođenje stranice obožavatelja za tvrtke – je li isplativo?
Definitivno da! U Poljskoj čak 44% stanovništva koristi Facebook, od čega gotovo 5 milijuna ljudi u dobi od 25 do 34 godine. Ova skupina potrošača sklona je online kupnji i dobro poznaje trendove, što je velika prilika za mnoge tvrtke. Stoga se isplati imati profesionalnu prisutnost na internetu jer ćete tako imati priliku prezentirati svoju ponudu većoj skupini primatelja. Imajte na umu da se sve više ljudi odlučuje prije kupovine pročitati fan stranicu određene tvrtke ili njezinu ponudu na web stranici. Nedostatak dobro vođenih društvenih medija rezultira smanjenim interesom i okretanjem prema konkurenciji. Dakle, ako želite pokazati da vaša tvrtka nije zaostala, koristite uslugu upravljanja fanpageom i prepustite stručnjacima da poboljšaju vašu poziciju. Vrijedno je zapamtiti da aktivnost na računu tvrtke uključuje niz aktivnosti, uključujući: kreiranje novih sadržaja, reklamni slogani, priprema namjenske grafike, moderiranje u stvarnom vremenu, organiziranje natjecanja i upravljanje oglašavanjem. Riječ je o brojnim aktivnostima pa se isplati surađivati ​​s tvrtkom koja će se pobrinuti za prezentaciju brenda na profesionalan i atraktivan način. Ukoliko želite saznati više o radu naše agencije, slobodno nas kontaktirajte!