/

2021-02-10

Osvježavamo Instagram! Kako voditi računa o svom poslovnom računu?

Instagram je koristan alat za bolje predstavljanje vašeg brenda, ali vrijedi ga koristiti pametno! Ako osjećate da upadate u zamku ponavljanja, krajnje je vrijeme da malo bolje promotrite sadržaj koji ste do sada podijelili i potom razmislite što se u njemu isplati promijeniti. Saznajte kako unijeti dašak svježine u svoj Instagram!

Ponovne objave na Instagramu – privucite svoju publiku

Ako vodite brend i kupci često označavaju vaše proizvode u svojim objavama, iskoristite to! Zatražite dopuštenje za dijeljenje fotografije na svom profilu, a ako ga dobijete, ponovno objavite fotografije. Vrijedno je odabrati atraktivne, ne pretjerane fotografije koje, ako je moguće, odgovaraju feedu tvrtke. Za ponovno objavljivanje preporučujemo korištenje provjerenih aplikacija, npr. Repost za Instagram – zahvaljujući njima možete jednostavno prenijeti tuđu fotografiju na svoj profil. Međutim, zapamtite da uvijek trebate dobiti pristanak fotografa, inače kršite pravila Instagrama.

Isplati li se ponovno objavljivati ​​fotografije na Instagramu? Naravno! Zahvaljujući njima, možete predstaviti svoj proizvod u svakodnevnoj uporabi. Ponekad su repostovi također korisni za dijeljenje jedinstvene fotografije koja se dobro uklapa u vaš feed. Primjer takve akcije može biti, na primjer, instagram račun trgovine Psyjaciele, gdje se s vremena na vrijeme ponovno objavljuju fotografije životinja koje nose ogrlice ili remenje.

Ako trebate kreativne fotografije koristeći svoje proizvode, razmislite o partnerstvu s influencerima. Također na web stranici možete obavijestiti da tražite veleposlanike koji bi željeli surađivati ​​na bazi bartera. Ovo je zanimljiva opcija, posebno za mikroinfluencere. Dobivate fotografije korištenja proizvoda, a influenceri ih objavljuju i na svom Instagramu zahvaljujući čemu privlače nove korisnike na vaš račun.

 

Iskoristite potencijal InstaStoryja

InstaStory vrlo olakšava vođenje poslovanja bez ikakvih problema, ali ne zaboravite redovito koristiti videozapise i nadilaziti stereotipno razmišljanje o brendu. Upamtite, tvrtka se ne sastoji samo od fotografija proizvoda i marketinških poruka. Za mnoge ljude autentičnost i prikazivanje iza kulisa rada određenog poduzeća važni su. I zato biste trebali koristiti InstaStory! Pokažite nam kako pakirate pakete ili kako izgleda vaš dan u tvrtki. U tu svrhu upotrijebite npr. timelapse, metodu kombiniranja fotografija i videa. Također možete stvoriti zanimljiv film koristeći samo fotografije s vremenskim odmakom, što će diverzificirati feed vaše tvrtke i osigurati bolju aktivnost obožavatelja. Priče su također izvrsne za bolje predstavljanje vaših proizvoda – pokušajte pričati o njima na zanimljiv način, koristite animacije, neka budu dinamične i imaju titlove (većina korisnika gleda Priče bez zvuka!).

Kombinirajte dosljednost s funkcionalnošću

Lijepe fotografije velika su prednost Instagrama. Nažalost, u društvenim mrežama lako je upasti u zamku estetike i brzo uništiti svoj potencijal. Ako osjećate da vas izgara predugo skladanje skladbe, zapamtite da “više” ne znači uvijek “bolje”. Ponekad je dovoljno stvoriti zanimljivu proizvodnu sesiju i nadopuniti je odgovarajućom grafikom kako biste stvorili feed koji odražava karakter tvrtke. Evo što između ostalog radi na svom Instagramu: brand  Seaside Tones. Minimalistički prikaz proizvoda na svijetloj pozadini, usklađene fotografije prirode i zadržavanje trodimenzionalnog rasporeda daju cijeloj stvari jedinstven karakter.

Pridržavanje određene sheme boja pomaže u stvaranju kohezivnog računa. LiquidMemoryCollages to pokazuje na zanimljiv način. I premda na profilu nema jedne dominantne boje (ovdje možete vidjeti maslinastu, bordo, puderasto ružičastu i tamnozelenu), autorica dosljedno koristi blago prigušene boje. A budući da su nijanse ponovljive, profil lako održava postojanost.

Međutim, ako je vaš asortiman vrlo raznolik i teško vam je održati ujednačen ton na fotografijama, nije sve izgubljeno. Uvijek možete koristiti okvire u sličnim uzorcima ili pripremiti stupove u tri. To vam omogućuje da objavite tri fotografije (na temelju jedne boje) jednu pored druge. Upravo tako funkcionira poslovni profil Seaside Tones.

Estetika nije sve – ne zaboravite na funkcionalnost! Obavezno povežite svoje Facebook i Instagram račune s ponudom trgovine. Zahvaljujući tome, nakon što dodate fotografiju s određenim proizvodom, možete ga jednostavno označiti u objavi. Dakle, ako je korisnik zainteresiran za vašu ponudu, on ili ona mogu odmah otići na web stranicu trgovine i čak izvršiti narudžbu.

Također, ne zaboravite upotrijebiti svoju Instagram biografiju za predstavljanje trenutnih promocija. Također ne zaboravite koristiti popularni prečac “link in bio” u postovima ili pričama. Ovo je još jedan način brzog preusmjeravanja potrošača na web mjesto.

Računi s više od 10.000 obožavatelja također mogu koristiti opciju “swipe up”, koja im omogućuje izravan prelazak iz Priča u trgovinu.

 

Koristite sve značajke Instagrama

Ako svoje postove planirate unaprijed, osigurajte raznolikost. Za predstavljanje novog proizvoda možete koristiti, na primjer, foto slagalicu. Sve što trebate učiniti je pretvoriti jednu veliku fotografiju u devet manjih grafika. Ova opcija dobro funkcionira pri predstavljanju novih proizvoda i izaziva interes potencijalnih kupaca.

Nakon što ste unijeli prve podatke o proizvodu, vrijedi reći nešto više o njemu. Za to najbolje funkcionira galerija fotografija! To je zato što vam omogućuje objavljivanje nekoliko grafika u jednom postu – korisnici ih mogu lako pomicati palcem. Nemojte se bojati svojim fotografijama dodati zanimljive grafičke umetke, ali zapamtite da trebaju biti dobre kvalitete. Najbolje je raditi s jednim grafičkim dizajnerom ili fotografom kako biste osigurali dosljednost fotografija. Pogledajte kako Iga Sarzyńska to radi!

Instagram galerije također su izvrsne za stvaranje opsežnih infografika. Ako želite da vaš račun nema samo prodajni karakter, već i da korisnicima pruži korisne informacije ili nova znanja, zahvaljujući galeriji to ćete moći lako prenijeti. Ne zaboravite koristiti jednu stalnu temu pri izradi infografika u galeriji – tako ćete lakše grupirati znanje i korisnici će ga pronaći bez problema.

 

Koristite nove hashtagove

Korištenje istih hashtagova koji se ponavljaju možda neće donijeti dobre rezultate. Vrijedno je s vremena na vrijeme osvježiti svoj popis hasthaga i dodati mu nove prijedloge. Upamtite da je najbolje ciljati na nišne hashtagove koji privlače zajednicu od najviše nekoliko tisuća ljudi. Generički hashtagovi kao što su #ljubav, #sunce i #prijatelji koriste se prečesto. Nakon što objavite objavu s takvim hashtagom, vaša će fotografija u sekundi nestati s feeda zadanog taga, pa se nema potrebe zavaravati da će vam netko pogledati profil.

Imajte na umu da hashtagovi trebaju odgovarati onome što se može vidjeti na fotografiji (ili bilo čemu povezanom s njom). Korištenje hashtagova koji se ne podudaraju može uzrokovati da korisnici vašu fotografiju smatraju neželjenom poštom i prijave je Instagramu, što nažalost neće poboljšati vidljivost vašeg profila u tražilici.

 

Prikvačite vrijedne informacije

Ako često dobivate slična pitanja od kupaca, razmislite o objavi FAQ ili cjenika na Instagramu. Najbolje je dodati informacije u Stories i zatim ih prikvačiti na svoj profil. To omogućuje korisnicima da im se vrate u bilo kojem trenutku. Prikvačene InstaStorije također su izvrsne za predstavljanje trenutnih ponuda, novih proizvoda ili nadolazećih promocija. Vrijedi koristiti ovaj alat i prilagoditi ga svojim potrebama što je više moguće.

Kao što vidite, Instagram je platforma s velikim potencijalom za stvaranje dosega. Kad god osjetite da ste iscrpljeni ili da vam ponestaje ideja, ponovno pregledajte sve svoje mogućnosti i razmislite kako ih iskoristiti. Ne bojte se eksperimentirati, ali pokušajte zadržati dosljedan stil – tako će korisnici lakše prepoznati vaš sadržaj. Također imajte na umu da Instagram ne mora biti pokrenut savršeno, po mogućnosti s feedom planiranim nekoliko mjeseci unaprijed. To vam zapravo olakšava posao, ali ako smatrate da je vaš posao daleko od krutih formula i savršenih fotografija, samo se poigrajte s formom. Ako su sadržaj i proizvodi prezentirani na zanimljiv način, sigurno će privući ciljanu skupinu korisnika. I na kraju, ali ne manje važno – sjetite se oglašavanja. Procjenjuje se da prosječan korisnik provede oko 30 minuta dnevno na Instagramu. Za to vrijeme mogu pročitati prodajnu objavu ili oglas, a to će sigurno pomoći u konsolidaciji vaše ponude. I ne zaboravite na remarketing oglase. I Facebook i Instagram oglasi pomažu vam da radite na boljim konverzijama!