Oglašavanje na Facebooku jedan je od najučinkovitijih načina dosezanja potencijalnih kupaca. Bez obzira na industriju u kojoj poslujemo, korištenjem oglašivačkih alata koje nude najveći društveni mediji na svijetu, imamo priliku ostvariti učinkovitu komunikaciju s ciljnom skupinom. No, kako vrijeme i novac utrošeni na njegovo vođenje ne bi bili uzalud, vrijedi planirati svoje aktivnosti na odgovarajući način. Koju bismo vrstu oglašavanja trebali odabrati da ispuni naše ciljeve?
Promocija web stranice
Prva vrsta oglašavanja koju vrijedi koristiti za izgradnju dosega i prepoznatljivosti je promocija web stranice. Zahvaljujući lajkovima, novi korisnici mogu vidjeti vijesti koje stranica objavljuje i komunicirati s njima. Obično reklama čiji je cilj promicanje web stranice sadrži ime s fotografijom u pozadini i, što je najvažnije, gumb za lajkanje fan stranice.
Preusmjeravanje raspona
Oglašavanje koje preusmjerava doseg na web stranicu tvrtke može se implementirati na dva načina – kroz jedan oglas, kao i kroz karusel oglas za više proizvoda, što je savršeno posebno u maloprodaji. Nakon klika na fotografiju poziva na akciju objavljenu na stranici fanova, korisnik se preusmjerava na određenu web stranicu – obično web stranicu tvrtke ili neki drugi račun na društvenim mrežama.
Promicanje objava
Ako je cilj tvrtke povećati angažman korisnika fan stranice, bilo bi dobro reklamirati je promicanjem postova. Na taj način moguće je potaknuti primatelje na interakciju s tamo objavljenim sadržajem pregledavanjem, lajkanjem, komentiranjem ili dijeljenjem objave.
Povećajte broj konverzija
Oglašavanje za povećanje prometa na web stranici nije sve. Jednako je važno potaknuti kupce na interakciju s njim, na primjer kupnjom proizvoda ili usluge ili registracijom na web stranici. Oglasi usmjereni na povećanje konverzija integrirani su s Facebook pikselom na web stranici, omogućujući vam praćenje i optimiziranje vaših aktivnosti.