/

2021-10-03

Kako otvoriti trgovinu na Facebooku?

Otvaranje trgovine na Facebooku još je jedan korak prema razvoju online prodaje. Ako vodite vlastitu online trgovinu i imate Facebook fanpage, svakako vrijedi razmisliti o implementaciji trgovine. Omogućuje vam da doprete do nove skupine kupaca i omogućuje vam brzu provjeru cijena bez odlaska na web mjesto. Želite saznati više o prednostima pokretanja Facebook trgovine i kako to učiniti? Ispod ćete pronaći odgovore na sva svoja pitanja!

Facebook trgovina – zašto se isplati?

Ako odlučite postaviti svoju trgovinu na Facebooku, moći ćete označiti proizvode prikazane u svojim objavama. Ovo je vrlo korisna značajka! Ukoliko je korisnik zainteresiran za određeni proizvod nakon što vidi opis ili fotografiju, zahvaljujući oznaci, može odmah provjeriti cijenu proizvoda i otići na web stranicu trgovine.

Velika prednost Facebook trgovine je što je još uvijek relativno nova opcija, što znači da je nisu sve tvrtke voljne koristiti. To znači da se lako možete izdvojiti od konkurencije.

Facebook Store također omogućuje brzo preusmjeravanje korisnika na web stranicu, što također olakšava finaliziranje prodaje za osobe koje se odluče na kupnju određenog uređaja.

Ono što je važno, proizvodi u Facebook trgovini mogu se grupirati – pa ako želite kupcima predstaviti npr. određenu seriju iz svoje trgovine, možete napraviti zasebnu kategoriju. To također olakšava kupcima pronalaženje proizvoda koji ih zanima. Štoviše, filtri u trgovini također pružaju mogućnost katalogiziranja proizvoda ovisno o cijeni. Dodatno, zainteresirani mogu odabrati i opciju “rasprodaja” kako bi vidjeli proizvode po sniženim cijenama.

Vrijedno je zapamtiti da je postavljanje i vođenje trgovine na Facebooku potpuno besplatno. Ovo je još jedna velika prednost ove opcije.

Facebook trgovina – kako je otvoriti?

Facebook trgovina najčešće je integrirana s trgovinom na web stranici. Dakle, ako već imate trgovinu e-trgovine, nema problema – samo instalirajte Facebook pixel i počnite stvarati svoju trgovinu. Ako nemate internetsku trgovinu, a samo želite početi prodavati, isplati se prvo napraviti trgovinu za e-trgovinu. Zašto? Trgovina na web stranici svakako je velika pogodnost – ako u svojoj trgovini koristite platforme za e-trgovinu, npr. popularni Woocomerce, možete jednostavno povezati platformu s računom svoje tvrtke na Facebooku. To će vam omogućiti automatski uvoz novih proizvoda u Facebook trgovinu.

Za ispravno funkcioniranje vaše trgovine morat ćete instalirati prethodno spomenuti Facebook pixel. Ovo je naziv koda postavljenog na web stranicu, koji vam omogućuje prikupljanje korisničkih podataka, njihovu optimizaciju i izradu trgovine na Facebooku.

Ako ne vodite trgovinu na web stranici, ali želite otvoriti trgovinu na Facebooku, morat ćete ručno unijeti proizvode. Ne zaboravite pripremiti ekvivalentne grafike, opise proizvoda i cijene – te se informacije moraju pojaviti u vašoj trgovini. Potičemo vas da odmah izradite zanimljive, kreativne opise proizvoda koji će privući korisnike, a u isto vrijeme neće kršiti propise Facebooka. U nastavku navodimo više o pravilima za promociju pojedinih proizvoda na društvenim mrežama.

Facebook Shop se pojavljuje na istom mjestu gdje možete pronaći druge kartice (informacije, izbornici, usluge, recenzije itd.). Dakle, da bi se prikazao na vašoj fan stranici, prvo ga morate dodati u svoje oznake.

Facebook Store Kreator

Zatim idite na jednostavan čarobnjak. Tamo ćete pronaći brojne informacije koje treba prihvatiti ili implementirati – od komercijalnih propisa, preko odabir načina plaćanja i konačno dodavanje proizvoda u trgovinu. Ne zaboravite odabrati valutu koju prihvaćate. Nakon što trgovina počne ispravno raditi, imat ćete omogućenu opciju označavanja proizvoda u objavama.

Pravila i Facebook trgovina – na što obratiti pozornost?

Ponekad se dogodi da Facebook odbije određene proizvode i ne dopusti njihovo uvrštavanje u trgovinu. To je povezano s Facebookovim pravilima oglašavanja – iako ona mogu biti čudna, jer se ponekad dogodi da reklama za određeni proizvod prođe verifikaciju, ali proizvod postavljen u trgovini bude odbijen…

Vrijedno je biti posebno alergičan na nekoliko skupina proizvoda. Facebook će vjerojatno odbiti lijekove (a time i dodatke prehrani), proizvode za odrasle (uglavnom one koji se odnose na seksualni užitak), kao i zdravstvene proizvode iz vaše trgovine. Ova zadnja kategorija shvaćena je dosta široko. Ako opis proizvoda sugerira, primjerice, utjecaj na samopouzdanje ili izravno sadrži informacije o gubitku težine ili promjenama izgleda, proizvod može biti odbijen.

Zanimljivo, ljekarne ne mogu voditi trgovinu na Facebooku osim ako… ne dobiju službenu suglasnost Facebooka. Ako želite ovu opciju, morate se osobno prijaviti.

Pogreške u katalogu proizvoda – što učiniti?

Ponekad, nakon dodavanja proizvoda u trgovinu, oni budu odbijeni ili se pojave pogreške.
U takvoj situaciji vrijedi prvo pokušati uložiti žalbu na Facebookovu odluku i podnijeti zahtjev za masovnu provjeru. Naravno, ako je proizvod jasno u suprotnosti s Facebookovim propisima, ne možete računati na pozitivno razmatranje vaše prijave. Međutim, u slučaju zdravstvenih proizvoda, ponekad je dovoljno napraviti nekoliko izmjena u opisu kako bi se proizvod mogao dodati u trgovinu. Vrijedi probati!

Ako je proizvod u razmatranju, postoji mogućnost da nije u skladu s Facebookovim propisima i da će biti odbijen. Prije nego što počnete dodavati proizvode u trgovinu, svakako se upoznajte s komercijalnim pravilima Facebooka – zahvaljujući tome ćete odmah znati na što trebate obratiti pozornost prilikom planiranja kolekcije koja će se pojaviti u trgovini.

Propisi Facebook trgovine

Jeste li znali da ako vodite trgovinu na Facebooku, trebate imati i jasno definiranu regulativu? Takvi bi propisi trebali uključivati ​​sva pravila prodaje. Stoga ne zaboravite u pravilniku navesti oblik prodaje (da li se kupnja preusmjerava na web stranicu ili putem Messengera?), kao i način plaćanja. Također je dobra ideja obavijestiti o mogućim postupcima povrata ili potraživanja. Propisi bi trebali sadržavati i informacije o GDPR-u, odnosno obradi osobnih podataka potrebnih za realizaciju kupnje. U ovom fragmentu također vrijedi uključiti pojedinosti o pohranjivanju osobnih podataka, kao i informacije o mogućnosti ispravka podataka.

Otvaranje trgovine na Instagramu – kako to učiniti?

Jeste li znali da trgovinu na Instagramu možete jednostavno otvoriti putem Facebooka? Ovo je vrlo korisna opcija za brendove koji se promoviraju na raznim društvenim medijima. Da biste koristili opciju dodavanja proizvoda u svoju trgovinu i na Instagramu, prvo morate konfigurirati svoj Facebook račun s Instagramom. Nije teško – lako možete povezati oba profila u Facebook Account Center-u. Nakon što uspješno povežete svoje račune, moći ćete upravljati svojim katalogom u svom poslovnom upravitelju.

Trgovina nije sve

Čak ni najbolje dizajnirana trgovina nije dovoljna da privuče novu gomilu kupaca. Bit će nužan odgovarajući sadržajni marketing kako bi se ljudi potaknuli na upoznavanje novih proizvoda. Provjerite jesu li vaši postovi kreativni i imaju kvalitetnu grafiku. Obavezno planirajte i foto session svojih proizvoda kako biste ih mogli označiti u pojedinačnim objavama. Kvalitetne fotografije privlače pažnju i rade mnogo bolje od običnih fotografija proizvoda na bijeloj pozadini. Vrijedno je zapamtiti!

Ako nemate vremena za poduzimanje radnji za implementaciju proizvoda u trgovinu i planiranje daljnje promocije, kontaktirajte nas. Naši copywriteri mogu za vas pripremiti potrebne opise proizvoda. Osim toga, možemo se pobrinuti i za izradu Facebook trgovine od nule. Znamo da poduzetnici nemaju uvijek vremena za brigu o virtualnoj verziji svoje trgovine – ali mi smo tu zbog toga! Copywriting, društveni mediji, grafika i održavanje web stranica naša su specijalnost. Stručnjaci iz marketinške agencije mogu za vas pripremiti cijeli paket koji će vam omogućiti učinkovitu implementaciju trgovine na Facebooku. Ako ste zainteresirani za našu ponudu, kontaktirajte nas za više informacija!