/

2017-05-08

Kako povećati angažman obožavatelja na fan stranici?

prowadzenie_fanpage

Razvoj društvenih medija promijenio je način na koji su robne marke tijekom godina komunicirale s potrošačima svojih proizvoda i usluga. Jednostrani monolog zamijenjen je dijalogom koji zahtijeva vješto induciranje uključivanja potrošača. Reakcija publike ključni je pokazatelj koji omogućuje procjenu učinkovitosti aktivnosti koje poduzimaju brendovi na društvenim medijima. Kako izgraditi angažiranu zajednicu obožavatelja na stranici obožavatelja?

 

Vodite računa o sadržaju

Korisnici interneta apsorbiraju velike količine sadržaja u vrlo kratkom vremenu. Stoga, da biste učinkovito doprli do njih, trebali biste kreirati kratke i jezgrovite poruke, ne duže od 250 znakova, koje – kako pokazuju brojna istraživanja – omogućuju do 60% više interakcija od dugih rasprava. Jednako, ako ne i važnije, je kvaliteta sadržaja koji umjesto suhoparnih činjenica treba predstavljati korisne zanimljivosti i aktualne vijesti. Oblik objava na stranici obožavatelja također je važan – unosi koji sadrže fotografiju ili video mogu povećati stope klikanja do 120%. Isto vrijedi i za emotikone koji, kada se postave u sadržaj, daju fanpageu “ljudsko lice” i kao rezultat toga poboljšavaju angažman među fanovima.

Odaberite vrijeme objave

Praćenje statistike aktivnosti obožavatelja fanpage omogućuje vam objavljivanje sadržaja u pravo vrijeme. Prikladan, tj. onaj u kojem korisnici koriste Facebook i vjerojatnije je da će stupiti u interakciju sa sadržajem koji objavljuje brend. Vrlo često se najveće stope klikanja događaju izvan radnog vremena – rano ujutro i kasno navečer. Poznavanje optimalnog vremena objavljivanja objava povećava šanse za prikupljanje velikog broja lajkova, komentara i dijeljenja te vam omogućuje razumno planiranje troškova vezanih uz oglašavanje na Facebooku. Važno je da ne zaboravite kontaktirati obožavatelje i na dane slobodne od posla!

Pokrenite kontakt

Kao što stručnjaci za internetski marketing tvrde, najbolji način da izgradite doseg i angažirate korisnike Facebooka je da im postavite različite vrste pitanja. Najbolje je da su kratki i postavljeni na kraj objavljenog unosa. Potičući mnoge korisnike da podijele svoje misli u isto vrijeme, omogućuju vam da dođete do novih potencijalnih primatelja. Dokazani način aktiviranja posjetitelja su izravni pozivi na akciju – kratki poziv na akciju, poput klikanja, lajkanja ili dijeljenja s prijateljima, mogu značajno povećati popularnost objave. Ipak, pri korištenju ove metode vrijedi biti umjeren – korisnici interneta vrlo brzo izgube interes za web stranice koje ih redovito spamlju.

Ulažite u oglašavanje

Plaćeno oglašavanje na fan stranici izvrstan je način promoviranja sadržaja za koji želimo da dopre do što većeg broja primatelja. Kao što znate, Facebook ograničava vidljivost objava koje objavljuju vlasnici stranica, tako da se čak i mali proračun uložen uFacebook oglašavanjemože pretvoriti u mnogo veći doseg i, prema tome, veći angažman obožavatelja.