Instagram je trenutno jedan od najpopularnijih alata za komunikaciju s potencijalnim kupcima. Vrijedi odvojiti malo vremena za stvaranje dobrog sadržaja koji će nam osigurati stalnu grupu pratitelja i povećati prepoznatljivost brenda. Kako učiniti da vaš Instagram privuče što više ljudi? Pogledajte našu studiju slučaja!
Instagram: privatni račun i poslovni račun
Ako želite postaviti Instagram, svakako odaberite opciju “poslovni račun”. To će vam omogućiti pristup opcijama koje nisu dostupne u privatnoj verziji. To uključuje statistiku i mogućnost upoznavanja ciljne skupine. Ove informacije bit će korisne pri planiranju sadržaja. Ako saznate tko je vaša Instagram publika, moći ćete pripremiti materijale koji su više prilagođeni njihovim preferencijama, što će povećati interes za vaš profil.
Ako već imate račun na privatnom profilu, ne brinite – to se lako može popraviti. Samo u postavkama odaberite opciju “poslovni račun” i to je to! Ne morate kreirati profil od nule.
Pažnja! Neki ljudi odluče ostati s privatnim računom jer je poznato da Instagram ograničava doseg poslovnog računa. Je li ovo dobro rješenje? Istina je da će se vrijedan sadržaj ionako sam braniti, a dodatne mogućnosti koje dobivamo promjenom računa nadmašuju sve moguće nedostatke. Ako budete strpljivi i pametno upravljate svojim računom, sadržaj će svejedno doći do vaših primatelja – smanjenje dosega neće se uopće primijetiti.
Kada se isplati osnovati tvrtku Instagram?
Vrijedno je zapamtiti da Instagram neće trebati svakoj tvrtki. Vizualna društvena platforma vrlo dobro funkcionira za određene tvrtke. Instagram se isplati postaviti ako ste vezani uz turizam, kozmetičku i estetsku industriju, dodatke prehrani, prehranu, odjeću itd. – to su teme koje će privući primatelje i lako se promovirati na Instagramu. Automehaničarima ili odvjetničkim uredima takav račun na društvenim mrežama vjerojatno neće biti koristan – u tom je slučaju bolje odabrati Facebook.
Kako privući publiku na Instagramu?
Naravno, fotografije su najvažnije na Instagramu, jer one prije svega privlače gledatelje. Provjerite jesu li vaše fotografije najbolje moguće kvalitete. Na primjer, ako vodite trgovinu odjećom, pokušajte ne pokazati samo npr. bluzu na vješalici, već je predstavite na modelu i predložite stajling koristeći određeni komad odjeće. Pokušajte koristiti dobre okvire, odgovarajuće osvjetljenje i relativno raznolik materijal. Vrijedno je usredotočiti se ne samo na prodaju, već i na dodatne sadržaje, npr. zanimljive činjenice iz industrije koje bi mogle biti zanimljive potencijalnim primateljima.
Planirajte svoj sadržaj unaprijed
Dosljednost je vrlo važna na Instagramu – mnoge tvrtke fokusiraju se na estetske, lijepe profile koji stvaraju koherentnu cjelinu. Ako i vi želite voditi takav račun, pokušajte planirati svoje objave unaprijed – to će vam omogućiti da napravite preliminarni odabir fotografija i provjerite koje se bolje slažu jedna s drugom. Preporučujemo alate koji olakšavaju provjeru odgovara li određena fotografija vašem postojećem sadržaju. To uključuje besplatni Planoly, koji vam omogućuje usporedbu objavljenih fotografija s planiranim.
Fotografija je, naravno, samo dio objave – ostatak čine opis i hashtagovi. Uvijek se isplati ostaviti barem jednu ili dvije rečenice za primatelje – izgleda puno bolje od same fotografije. Ne zaboravite odabrati prave hashtagove. Vrijedno je na internetu potražiti zanimljive pojmove koji se često koriste u određenoj industriji. Ljudi zainteresirani za npr. kozmetiku vjerojatnije će posjetiti hashtagove koji su popularni zbog njihove upotrebe u estetskoj industriji – tada postoji šansa da će korisnik posjetiti vaš račun.
Oglašavanje na Instagramu
Ako želite uvesti oglase na Instagram, morate povezati Instagram sa svojim Facebook poslovnim računom. To se može učiniti u upravitelju tvrtke. Zahvaljujući tome, možete paralelno kreirati oglase na Facebooku i Instagramu – ne morate mijenjati račune i gubiti vrijeme.