U eri enormne konkurencije, vođenje fanpagea postalo je gotovo obavezan element marketinga za tvrtke iz gotovo svake industrije. Kupci posjećuju njihove profile na računima društvenih medija jednako često kao i web stranice robnih marki. Iako postavljanje fan stranice traje samo nekoliko minuta, sustavno stjecanje novih fanova zahtijeva dugoročnu strategiju. Kako pokrenuti fan stranicu da dobijete lajkove? Evo 5 osnovnih pravila!
Stvorite vrijedan sadržaj
Na uspjeh fan stranice tvrtke prvenstveno utječe sadržaj koji se na njoj objavljuje, u skladu s prethodno pripremljenom strategijom. U društvenim mrežama dobar sadržaj je sadržaj koji je primjereno prilagođen potrebama i očekivanjima ciljne skupine te je uključuje u djelovanje – dijeljenje, komentiranje i lajkanje. Stoga, kada vodite stranicu za obožavatelje, vrijedi paziti da sadržaj koji se na njoj sustavno objavljuje bude i vizualno atraktivan i da se pojavljuje ne samo u obliku testova, već i fotografija, videa, infografika ili čak kratkih vodiča.< /strong> snažno>
Pokažite da ste na Facebooku
Učinkovito vođenje stranice za obožavatelje zahtijeva njezino promoviranje na drugim mjestima, kao što su web stranica, pošta ili POS reklamni materijali tvrtke. Samo postavite ikonudruštvenih medijana njih na vidljivo mjesto. Dodavanje posebnog dodatka koji potiče ljude da lajkaju stranicu obožavatelja dobar je način za pridobijanje novih obožavatelja koji žele biti u tijeku s novostima o robnoj marki ili planiraju izraziti svoje mišljenje o njoj.
Aktivno komentirajte
Komentiranje na drugim, tematski povezanim web stranicama jedan je od najučinkovitijih načina vođenja fan stranice. Međutim, važno je u njima sudjelovati umjereno, fokusirajući se na kvalitetu, a ne na kvantitetu komentara, te ne poticati ljude da lajkaju vašu stranicu u komentarima, a pogotovo ne objavljivati poveznice na nju. Umjesto da poveća broj novih obožavatelja, to može dovesti do gubitka povjerenja u tvrtku koja spamuje internet.
Oglašavajte
Jedan od najboljih načina da povećate broj fanova fan stranice je reklamirati je na Facebooku. Plaćeno oglašavanje prvenstveno stvara mogućnost brzog dosezanja odabranih ciljnih skupina zainteresiranih za ponudu tvrtke. Iako plaćena promocija zahtijeva od tvrtke dovoljno visok budžet za oglašavanje, možemo računati da će doći do svjesnih i angažiranih primatelja koji imaju najveću vrijednost s marketinške točke gledišta.
Organizirajte natjecanja
Natjecanja organizirana na fanpageu tvrtke potiču ne samo postojeće obožavatelje brenda, već i pomažu privući nove. Međutim, ne zaboravite pripremiti pravila natjecanja u skladu s Facebookovim propisima i pravilno provjeriti poslane prijave. Nedostatak natjecanja je u tome što privlače nasumične obožavatelje koji neće biti zainteresirani pratiti fanpage nakon završetka događaja ili ga čak neće lajkati.