/

2017-03-10

Kako NE pokrenuti fanpage tvrtke?

facebook firmowy

Društveni mediji postali su ključni marketinški alat za tvrtke u mnogim industrijama. Vješto vođen Facebook profil može biti savršena nadopuna drugim promotivnim aktivnostima, zahvaljujući mogućnosti brzog dolaženja do potencijalnih kupaca, boljeg razumijevanja njihovih potreba i izgradnje dugoročnih odnosa s njima. Mislite li da je vođenje stranice za fanove tvrtke komad torte? Provjerite činite li i sami ove pogreške!

 

Slanje neželjenih postova

Što je više objava na pločistranice obožavatelja, veća je mogućnost gubitka obožavatelja. Nije ni čudo – korisnici interneta ne vole biti bombardirani vijestima koje dolaze sFacebook profila tvrtki. Dakle, ako objavljujete više od 1-2 posta dnevno u određenim intervalima, pokušajte odabrati samo informacije s najvećim potencijalom – posebno zanimljive, najsmješnije ili najviše iznenađujuće za primatelje koji će ih vjerojatnije proslijediti ili podijeliti naprofili tvrtke na društvenim mrežama .

Zanemari primatelje

Neodgovaranje na komentare i poruke koje gosti ostavljaju na fan stranici jedan je od glavnih grijeha administratora kompanijskih Facebook računa. Prilikom objave sadržaja na našem kanalu očekujemo interakciju korisnika u vidu komentara ili privatne poruke. Ostavljajući fanove bez brzog odgovora, pokazujemo nelojalnost, što ih može učinkovito obeshrabriti od daljnjih interakcija s markom.

Svađe s obožavateljima

Nepovoljna mišljenja i neugodni komentari svakodnevna su pojava na korporativnim fan stranicama mnogih tvrtki. Vješto vođen profil na društvenim mrežama je onaj čiji administratori mogu pokazati puni profesionalizam u odgovaranju na kritike. Najčešća pogreškakompanija na Facebookuje upuštanje u žestoke rasprave umjesto upuštanja u suštinski dijalog s obožavateljima.

Cenzura sadržaja

Sukobi s obožavateljima često dovode do uklanjanja kritičnih izjava od strane osoba koje upravljaju fan stranicom tvrtke. Većina korisnika ima negativne asocijacije na internetsku cenzuru, stoga im se svakako ne isplati izlagati im se brisanjem nepovoljnih mišljenja.

 

Kršeći propise

 

Većina robnih marki koristi fanpage svoje tvrtke za organiziranje natjecanja i promotivnih kampanja. Mnogi od njih to čine izravno na svom profilu, što je protivno propisima Facebooka. Natječaji se trebaju organizirati putem posebnih aplikacija koje sadrže pravila razumljiva sudionicima i štite njihove osobne podatke.