/

2019-08-30

Račun tvrtke na Facebooku – što vrijedi znati o njemu?

Sve više tvrtki odlučuje otvoriti račun tvrtke na društvenim mrežama. Ovo je dobra prilika da se kao brend predstavite svojoj publici, ali i da uspostavite bolji kontakt s njom. Ipak, vrijedi znati kako postaviti račun tvrtke i na što treba obratiti posebnu pozornost kako biste privukli pozornost primatelja i osigurali dosljednost informacija. Potičemo vas da pročitate članak!

Osnove za otvaranje računa

Za početak vrijedi znati da je održavanje poslovnog računa na Facebooku besplatno i svaki korisnik može kreirati takav račun. Jedina – iako vrlo važna – rezerva je da je za vođenje poslovnog računa potrebno imati privatni račun na koji će biti povezana web stranica. Ako nemate takav račun, vrijedi ga napraviti. Također preporučujemo dodavanje drugih administratora na stranicu, npr. kolegu ili osobu iz reklamne agencije koja će voditi takav račun. Ako se bojite sami otvoriti račun, ovaj zadatak možete prepustiti marketinškoj agenciji.

Koje podatke vrijedi popuniti?

Postoji nekoliko mjesta na Facebook stranicama gdje možete unijeti određene podatke o tvrtki koji će korisnicima pomoći, na primjer, da lociraju mjesto. Prije svega, vrijedi popuniti odjeljak “informacije”, gdje možete unijeti, između ostalog: kategorija, ime, korisničko ime, dodatne informacije za kontakt i sve druge korisne napomene. Krenimo od početka.

Kategorija olakšava korisnicima pronalaženje stranice; svaka fan stranica može odabrati najviše 3 kategorije. Na primjer, ako vodimo restoran, unutar 3 kategorije također možemo odrediti radi li se o restoranu talijanske, azijske ili npr. poljske kuhinje – zahvaljujući tome, kupac će odmah dobiti punu informaciju. Dolje možete unijeti ime (stvara se prilikom postavljanja fanpagea, ali se može promijeniti ako nakon nekog vremena odlučimo da se želimo drugačije zvati). Također je vrijedno obratiti pozornost na naziv ispred “@” – to će biti glavna poveznica na vašu web stranicu. Birajte kratke i lako pamtljive nazive – tako će kupci lako pronaći vašu web stranicu.

Svakako je dobra ideja uključiti svoju adresu e-pošte i adresu web stranice (ako je imate) u svoje podatke za kontakt. Ovdje također možete povezati svoj Instagram račun.

Također vas potičemo da pogledate područje “više informacija”, jer tamo možete pronaći stvarno zanimljive stvari koje su korisne kada vodite fan stranicu. Kafići i restorani prvenstveno bi trebali biti zainteresirani za područje “jelovnika” – tamo možete uploadati datoteke sa svojim jelovnicima i ažurirati ih kontinuirano. Štoviše, u slučaju restorana, ovdje također možete dodati, na primjer, informacije o odjeći ili javnom prijevozu. Broj opcija razlikovat će se ovisno o kategoriji koju odaberete. U tvrtki koja pruža usluge “jelovnik” će biti nepotreban, već će se moći uključiti dodatna kategorija, odnosno usluge – s opisom, primjerice, ponuđenih tretmana i cjenikom. Iz tog razloga vrijedi pažljivo birati kategorije kako biste u potpunosti iskoristili sve mogućnosti. Također vas potičemo da pružite informacije o radnom vremenu i načinima plaćanja – u slučaju tvrtki kao što su kafići ili restorani, takva se pitanja često mogu pojaviti na stranici fanova. Ako su na web stranici jasne informacije, bit će puno manje pitanja, što će vam olakšati rad.

Naslovna fotografija – sve što trebate znati

Naslovna fotografija je pozadina vidljiva nakon ulaska na fanpage. Može sadržavati kratki reklamni slogan, fotografiju reklame za tvrtku ili čak video – tu postoji potpuna sloboda! Skoro…

Vrijedi slijediti Facebookove preporuke vezane uz veličinu naslovne fotografije, ali uz malu napomenu. Ponekad fotografije, unatoč savršenoj veličini, mogu biti malo mutne – u takvoj situaciji vrijedi pripremiti malo veću sliku od one koju predlaže Facebook i jednostavno je izrezati. Međutim, s fokusom obično nema problema. Veličina naslovne fotografije koju preporučuje Facebook je 820×312 px. Predlošci odgovarajućih dimenzija mogu se pronaći između ostalog: u besplatnim grafičkim programima, npr. Canva.

Naša priča – predstavite se!

U odjeljku s informacijama, s desne strane, pronaći ćete i mjesto za izradu bilješke o tvrtki i priložiti joj tematsku fotografiju. Vrijedi to učiniti – recite nam što radite, što nudite i zašto se isplati koristiti vaše usluge. Kratko, sažeto i točno kako bi kupac odmah znao što može očekivati. Naravno, ako vodite tematsku tvrtku i imate nešto po čemu se razlikujete od konkurencije, vrijedi to staviti u bilješku, ali ipak – najvažnije informacije u prvom paragrafu, a ostale stavite ispod.

CTA gumbi – na što obratiti pozornost?

Već neko vrijeme možete koristiti gumbe “call to action” na Facebooku koji se pojavljuju na: na vrhu stranice, odmah ispod pozadinske fotografije. Gumbi između kojih možete birati uključuju: “kontaktirajte nas”, “rezerviraj sada”, “kupi sada” – isplati ih se koristiti jer između ostalog omogućuju: trenutno preusmjeravanje na našu web stranicu.

Vrste stranica obožavatelja

Već smo spomenuli kategorije, a vrijedi spomenuti i vrste fan stranica. Potonji se odabiru prilikom postavljanja web stranice; Imate šest opcija za odabir:

  • Lokalna tvrtka ili mjesto
  • Tvrtka, organizacija ili investicija
  • Zabava
  • Umjetnik ili javna osoba
  • Brand ili proizvod
  • Web mjesto dobrotvorne ili neprofitne organizacije

Ovaj izbor uključuje, između ostalog: utjecaj na kasniju izradu reklama.