/

2017-11-27

Facebook fanpage – koliko košta?

cennik prowadzenie fanpage

Prisutnost na društvenim mrežama ključni je element marketinga za većinu tvrtki. Dopreti do publike svojom ponudom, izgraditi lojalnu zajednicu i stvoriti svoj imidž samo su neke od mogućnosti koje nudi fan stranica na Facebooku. Vrijedno je povjeriti svoje aktivnosti na Internetu iskusnoj agenciji. Koliko košta i zašto toliko?

Čimbenici koji utječu na cijenu

Mislite li da je vođenje fanpagea na Facebooku jednostavno? Ništa nije dalje od istine! Kako troškovi vezani uz aktivnosti na društvenim mrežama ne bi bili uzalud potrebni su vam vrijeme, znanje i rad – a time i novac. Koliko agencija – toliko cijena. Neki od njih predstavljaju raspon cijena, drugi – informiraju o pojedinačnom vrednovanju suradnje. Cijene ovise prvenstveno o djelatnosti u kojoj tvrtka posluje, njenom djelokrugu, usvojenom cilju i opsegu djelatnosti kojom se agencija bavi. Obično cijene počinju od nekoliko stotina zlota i dosežu do 2000 PLN mjesečno.

Poslovi povjereni agenciji

Suradnja s agencijom koja vodi fanpage odvija se na nekoliko razina. Najvažniji od njih je priprema strategije djelovanja, uključujući istraživanje ciljne skupine i razvoj načina komuniciranja s njom. Također je ključno razvijati sadržaj na trajnoj osnovi – atraktivan sadržaj koji će zaokupiti primatelje. Agencije također organiziraju natječaje i vode reklamne kampanje na Facebooku. U cijenu suradnje uključena je i izrada periodičnih izvješća koja su osnova za ocjenu postignutih učinaka i planiranje daljnjih aktivnosti.