U eri razvoja društvenih medija, postojeći online čini se ključnim elementom kreiranja marketinga tvrtke. Zahvaljujući tome možete pridobiti nove kupce, ali prije svega izgraditi pozitivan odnos s postojećima. Društveni mediji odlično su mjesto ne samo za stvaranje oglasa, već i za stvaranje pristojnog marketinga, a nitko vam u tome ne može pomoći bolje od agencije za društvene mreže. Ako želite znati što točno takva agencija radi i u kojim situacijama se isplati koristiti njezine usluge, preporučujemo vam da pročitate članak!
Podrška za društvene mreže
Agencija za društvene medije usredotočuje svoje aktivnosti na društvene medije. Što ovo uključuje? Na primjer, pretpostavimo da tvrtka XYZ želi voditi Facebook račun tvrtke, ali nema zaposlenu osobu koja bi se bavila online marketingom. U takvoj situaciji te aktivnosti možete prepustiti agenciji za društvene mreže koja će promovirati tvrtku. Naravno, ova aktivnost ne mora biti ekskluzivna za Facebook; Podrška za društvene mreže vrlo često uključuje i račune na Twitteru, Instagramu ili LinkedInu. Što znači pojam “usluga”? Ovdje se prije svega radi o stvaranju kreativnog sadržaja na fan stranici. Agencije za društvene mreže pripremaju sadržaj i grafiku, a bave se i moderiranjem – odgovaraju na komentare fanova, odgovaraju i po potrebi daju podatke za daljnji kontakt. Agencije za društvene mreže također se mogu baviti odgovaranjem na privatne poruke, iako je to diskutabilno pitanje. Neke tvrtke radije to rade osobno, jer se, primjerice, u slučaju trgovina, poruke mogu odnositi na poslane narudžbe, reklamacije ili povrate, čime se agencije na društvenim mrežama ne bave. U takvoj situaciji mogu proslijediti e-poštu tvrtke osobi iz vaše tvrtke.
Agencija za društvene medije također će odmah reagirati u slučaju krize (ili čak i ranije, kada je to moguće spriječiti). Kriza na fan stranici može imati različite izvore – ponekad je dovoljno imati nekoliko negativnih recenzija. Međutim, važno je reagirati što je brže moguće.
Ne samo unosi
Upravljanje društvenim medijima ne znači samo stvaranje sadržaja za fanpage, već i sve aktivnosti oko njega. To uključuje, na primjer, kreiranje oglasa i natjecanja. U takvim stvarima vrijedi vjerovati profesionalcima. Facebook nudi mnoge vrste oglasa, ali ulaganje u krivu može rezultirati nezadovoljavajućim rezultatima. Slična je stvar i s natječajima – valja znati da nam loše proveden natječaj ne samo da ne može pomoći, nego nam može i… štetiti. Natječaji s izvlačenjem dobitnika vrlo su popularni na Facebooku, ali treba naglasiti da je ovakav oblik zabranjen zakonom, osim ako je izvlačenje prijavljeno Carinskom uredu. Ako ne, vi kao tvrtka bit ćete odgovorni za porezno kazneno djelo. Bolje je ne riskirati i ovu vrstu zabave na fanpageu povjeriti stručnjacima.
Strategija društvenih medija
Važan element vođenja društvenih medija je stvaranje specifične strategije. Na temelju ciljne skupine (dob, spol, interesi) kreiramo poruke koje će doprijeti do najveće moguće skupine primatelja. Vrijedi to imati na umu – primjerice, ako našu fanpage lajkaju osobe starije od 40 godina, moramo kreirati poruke prilagođene njihovoj dobnoj skupini – one će sigurno biti potpuno drugačije od primjerice onih upućenih tinejdžerima. Agencija za društvene mreže može surađivati i s podizvođačima koji će za vas izraditi profesionalne reklamne isječke. Zahvaljujući tome, ne morate gubiti vrijeme tražeći stručnjake – dovoljan je samo jedan razgovor s agencijom koja vodi računa o vašim računima na društvenim mrežama.
Ukratko – kao što vidite, agencija za društvene mreže djeluje na mnogim područjima. Prije svega, osigurava konzistentnost aktivnosti na računima tvrtke na Facebooku, Instagramu, Twitteru itd. Osim toga, osigurat će da tvrtka zadrži pozitivan imidž i odmah odgovori na negativna mišljenja. Agencija ne samo da kreira sadržaj, već se bavi i “organizacijskim” pitanjima, poput pripreme pravilnika za natjecanja.