/

2017-05-26

Što i kada objaviti na fanpageu?

prowadzenie fanpage

Vođenjem stranice obožavatelja tvrtke želimo da sadržaj objavljen na njoj dopre do najveće moguće skupine primatelja. Međutim, izgradnja angažirane zajednice zahtijeva stalno učenje o tome. Dubinska analiza ciljne skupine reći će nam puno ne samo o tome tko su naši fanovi, već i kada najčešće koriste Facebook te koji im je sadržaj najzanimljiviji. Zahvaljujući ovom znanju, možemo provoditi učinkovitije marketinške aktivnosti

Statistika stranica obožavatelja

Detaljne informacije o fan stranici dostupne su u kartici Statistika. Od njih ćemo puno naučiti, uključujući broj novih lajkova, doseg stranice i objava te aktivnost fanova. Podaci za prošli tjedan prikazani su u obliku postotaka, koji označavaju porast ili pad. Facebook Insights također nam omogućuje da pogledamo točan broj lajkova, komentara i dijeljenja objava. Dragocjeno je i znanje o određenim vrstama objava – statusima, poveznicama i fotografijama. Na temelju toga možemo analizirati učinkovitost vrste poduzetih akcija

Grafikon “Kit”

U Facebook statistici postoji i rubrika Objave u kojoj možete pronaći grafikon u šali nazvan “kit”. Točno pokazuje u koliko su sati obožavatelji fanpage najaktivniji na mreži. Prilagođavanjem dana i vremena objavljivanja sadržaja online prisutnosti primatelja, možemo povećati svoj doseg i povećati angažman obožavatelja.

Sadržaj se računa

Međutim, sati i dani u tjednu nisu sve. Čak i najbolje odabrano vrijeme za objavu sadržaja bit će od male koristi ako postovi objavljeni na fanpageu nisu zanimljivi primateljima. Stoga je pri pokretanju fan stranice iznimno važno pružiti sadržaj koji je relevantan za temu stranice, a koji ujedno zaokuplja primatelje. Nemojmo samo bombardirati naše obožavatelje reklamama za naše proizvode i usluge, nego im predstavimo smiješne, zanimljive i korisne sadržaje. Također vrijedi eksperimentirati s oblikom objava i miješanjem statusa, poveznica i unosa koji sadrže videozapise.