Fan stranica tvrtke nije sve. Važna je i stalna analiza marketinških aktivnosti koje se tamo poduzimaju. Praćenje statistike i izvlačenje zaključaka iz njih omogućuje vam da prilagodite svoju strategiju i, kao rezultat toga, povećate njezinu učinkovitost. Kako čitati Facebook statistiku? Kako ih koristiti?
Tko voli stranicu obožavatelja?
Odjeljak “Sviđa mi se” glavni je izvor informacija o broju obožavatelja stranice i kako se on mijenjao tijekom vremena. Osim dijagrama s ukupnim brojem fanova, imamo pristup detaljnijoj tablici koja uključuje lajkove, organske lajkove, plaćene lajkove i neto lajkove. Zahvaljujući tome možemo pratiti koje su radnje rezultirale porastom lajkova, a koje ne, te na temelju toga minimizirati odljev fanova.
Koji doseg imaju objave?
„Post doseg“, iako stalno ograničen od samog Facebooka, odličan je alat za praćenje ljudi do kojih smo došli našim djelovanjem. Što je sadržaj koji objavljujemo zanimljiviji i privlačniji, to je njegov doseg veći, a samim time i veća prilika za stjecanje novih obožavatelja do kojih dolazi.
Kako obožavatelji komuniciraju s objavama?
Grafikon “Reakcije, komentari i dijeljenja” najvažniji je pokazatelj kvalitete sadržaja objavljenog na fanpageu tvrtke. Velik broj interakcija s objavama znak je da naše aktivnosti na društvenim mrežama nisu uzaludne. Pozornost zaslužuje i grafikon negativnih reakcija, odnosno svi skriveni postovi, spam prijave ili povučeni lajkovi.
Izvori sviđanja stranica
Feedovi lajkova pokazuju gdje obožavatelji pronalaze vašu stranicu. Zahvaljujući ovim informacijama, možete svjesnije planirati svoje sljedeće aktivnosti, prilagođavajući ih preferencijama potencijalnih kupaca. Iz statistike, točnije na kartici Sviđa mi se, možete provjeriti kako je podrijetlo lajkova distribuirano: izravno s web stranice, s mobilnih uređaja, iz objavljenih objava, iz prijedloga web stranice i drugih izvora, na primjer web stranice.
Najposjećenije kartice
Jedan od najvrjednijih dijelova statistike su najčešće posjećene kartice. Iz njih ćete između ostalog saznati kolika je posjećenost pojedinih kartica stranica u određenom vremenskom razdoblju. To mogu biti kartice s fotografijama, informacijama o web stranicama ili kartice za prijavu. Ako planirate proširiti svoju fan stranicu, ovo će vam sigurno biti od koristi da poduzmete prave korake.
Najbolje vrijeme za objavljivanje
Odjeljak Objave prikazuje informacije o tome u koliko je sati u određenom tjednu većina obožavatelja vidjela postove objavljene na vašoj stranici obožavatelja. Zahvaljujući ovom znanju, vrijeme dodavanja objava možete prilagoditi aktivnosti svojih fanova i tako doprijeti do njihove široke skupine.
Vrsta provjerene objave
Na kartici Vrste objava saznat ćete koja je vrsta objava – poveznica, fotografija ili status – najpopularnija među primateljima. Imajući pristup prosječnom dosegu pojedinačnih objava i aktivnostima koje su pokrenule (lajkovi, komentari, dijeljenja), možete bolje prilagoditi svoj sadržaj očekivanjima svojih obožavatelja.