/

2017-05-22

5 koraka za učinkovito vođenje fan stranice

prowadzenie fanpage

Pitanje isplati li se imati fan stranicu tvrtke na Facebooku sve više zamjenjuje pitanje kako je voditi. Većina tvrtki u gotovo svakoj industriji koristi društvene medije kao alat za promociju svojih proizvoda i usluga te za komunikaciju sa svojim primateljima. Međutim, vođenje fanpagea pravi je izazov. Da bi bio potpuno učinkovit, moraju se poduzeti odgovarajući koraci. Predstavljamo ih u nastavku!

 

Počnite s istraživanjem

Prije nego započnete aktivnosti na Facebooku, vrijedi temeljito istražiti. Ovisno o prirodi industrije u kojoj poslujemo, pažljivo analizirajmo web stranice konkurencije. Posebnu pozornost treba obratiti na prirodu sadržaja koji objavljuju, njihovo vrijeme i način komunikacije s primateljima. Također je dobro promatrati reakciju ciljne skupine – zahvaljujući tome imamo priliku vidjeti koje aktivnosti zaokupljaju obožavatelje i potiču ih na lajkanje, komentiranje i dijeljenje, a koje među njima prolaze nezapaženo. Osobito na početku pokretanja fanpagepromatranje brendova iz iste industrije može biti od velike pomoći u postizanju željenog cilja.

Definirajte svoju ciljnu skupinu

Vođenje stranice obožavatelja za sve je osuđeno na neuspjeh. Budući da su naši proizvodi i usluge namijenjeni određenoj ciljnoj skupini, komunikaciju s njima treba pažljivo prilagoditi njihovim potrebama i očekivanjima. Prije nego počnemo voditi fan stranicu na Facebooku, trebamo odabrati grupu kojoj želimo komunicirati naše aktivnosti. Prije svega, potrebno je profilirati ciljanu skupinu, navodeći njezine osobe, njihove potencijalne karakteristike i ponašanja.

Privucite svoju publiku

Dobro vođena fan stranica je ona koja učinkovito angažira svoje korisnike. Prema mišljenju stručnjaka, raznoliki sadržaji ključni su za komunikaciju na društvenim mrežama. Umjesto uobičajenih postova, vrijedi naizmjenično objavljivati ​​grafike, poveznice ili videozapise. Što su privlačniji unosi koje kreiramo, veća je šansa da će ih primatelji htjeti lajkati, komentirati i dijeliti.

Doprite do obožavatelja

Sve češće, Facebook je glavni način na koji brend komunicira sa svojim primateljima. Kako bi se on mogao provesti u okviru usvojene strategije, vrijedi ne samo vješto planirati objavljeni sadržaj, već prije svega – odgovarati na pitanja, nedoumice i pritužbe fanova. Stvorimo kanal koji će biti prijateljski nastrojen u kontaktu s brendom. Kako bi se to dogodilo, iznimno je važno brzo odgovoriti na komentare i privatne poruke koje primate. Ostavljanje potencijalnih kupaca bez povratne informacije može ih učinkovito obeshrabriti da posjete vašu fan stranicu.

Provjerite svoju statistiku

Statistika koju daje Facebook također je od neprocjenjive važnosti kada se radi o stranici obožavatelja. Korištenjem istih dolazimo do dragocjenih saznanja o aktivnostima naših fanova, što nam omogućuje planiranje objave sadržaja u najboljem trenutku. Analizom objava imamo priliku provjeriti kakav su dosadašnji utjecaj naše objave imale na primatelje. Zahvaljujući tome unaprijedit ćemo naše aktivnosti kako bismo privukli još više obožavatelja.