/

2021-09-09

SEO optimizacija u online trgovini – naučite naše metode

Pozicioniranje online trgovina ključno je za učinkovitu e-trgovinu. Dobra vidljivost odgovorna je za većinu prometa na web stranici, što se također odražava u prodajnim rezultatima. Vrijedno je znati kako pravilno optimizirati SEO u online trgovini kako biste uživali u još boljim rezultatima. Provjerite što trebate znati o SEO-u u e-trgovini!

Pazite na tehničke pogreške

Pogreške povezane s neispravnim radom web stranice mogu negativno utjecati na pozicioniranje web stranice. Ovo vrijedi zapamtiti. Prije nego što započnete bilo kakve aktivnosti vezane uz poboljšanje vidljivosti web stranice, prvo svakako uklonite tehničke pogreške. O kojim pogreškama govorimo?

Zapravo, postoji nekoliko različitih nepravilnosti koje se ovdje mogu spomenuti, a mi ćemo navesti neke od njih u nastavku.

Nema indeksiranja Google stranice. Vrijedno je obratiti pozornost na to, pogotovo jer se neindeksirana stranica možda uopće neće pojaviti u tražilicama. Indeksiranje je vrlo jednostavno i može se brzo obaviti u Google Search Consoleu.

Prilikom provjere tehničkih grešaka također preporučujemo da odmah obratite pozornost na to ima li određena web stranica mapu web stranice. To nije ništa više od datoteke sitemap.xml koja robotima tražilica olakšava navigaciju. Sitemap može dodatno olakšati pravilno indeksiranje URL-a.

Drugi problem su preusmjeravanja – vrijedi obratiti pozornost na njih, osobito ako su na web stranici napravljene tehničke promjene. Preusmjeravanja izbjegavaju dupliciranje stranica i kanibalizaciju sadržaja.

Kada provjeravate tehničke pogreške, trebali biste pogledati i brzinu učitavanja stranice – za mnoge korisnike ona je ključna. Predugo učitavanje stranice potiče korisnike da se vrate na tražilicu i odaberu drugu trgovinu – tako da ste vi taj koji najviše gubi. Prilikom provjere brzine učitavanja vrijedi obratiti pozornost i na to učitava li se web stranica ispravno i na računalima i na mobilnim uređajima. Ovo je važno jer svake godine raste broj ljudi koji kupuju putem pametnih telefona ili tableta. Učinkovite web stranice koje brzo funkcioniraju zaštitit će vas od bijega potencijalnih potrošača.

Optimizacija naslova, H1 naslova i meta opisa

Jedan od načina učinkovite optimizacije SEO-a u internetskim trgovinama je briga o naslovima, H1 naslovima i meta opisima. Oni su ono što se prikazuje korisnicima koji unesu lozinku koja ih preusmjerava na vašu web stranicu. I zato je toliko važno da i naslov, naslov H1 i meta opis potiču ljude da posjete web stranicu. Meta opisi su vrlo kratki, pa se isplati odvojiti malo vremena za njihovo kreiranje na način da zaista privuku pažnju korisnika. Ne zaboravite da opis treba sadržavati informacije o ponudi i CTA koji vas potiče na akciju.

Opisi proizvoda u online trgovini – kako se istaknuti?

Zapravo, opisima bismo mogli posvetiti poseban članak, jer ovo je doista riječna tema. Opisi su jedan od načina da se izdvojite od konkurencije. Zanimljiv, kreativan opis trebao bi odgovarati osobnosti vaše trgovine. Drugim ćemo jezikom govoriti s mladima, a drugim s onima od pedeset godina. Osim toga, opis treba sadržavati ključne riječi prikladne za određenu kategoriju. Vrijedi se pobrinuti da uključuje i tzv fraze s dugim repom – primjer takve fraze bile bi npr. roze ženske sportske cipele. Pokušajte osigurati da opis primatelju “govori” jezikom pogodnosti, ali da se istovremeno ne pretvori u klišeiziranu reklamu s umornim sloganima. Primatelj se već mnogo puta u životu susreo s ovakvom vrstom oglašavanja i na njega sigurno neće ostaviti dojam.

Imajte na umu da je najgora stvar koju možete učiniti kada stvarate opise proizvoda jednostavno ih zalijepiti s web stranice proizvođača. Zašto? Vrlo je velika vjerojatnost da je to učinila i vaša konkurencija, a to znači da će Google otkriti plagijat. Kao rezultat toga, pozicija web stranice može značajno pasti – ako ne želite da vaša web stranica izgubi svoju poziciju, uvijek imajte na umu stvoriti jedinstvene i nove opise proizvoda. Izbjegavajte lijepljenje sadržaja koji je možda već negdje objavljen!

Responzivne web stranice – prilika za bolje pozicioniranje

Googleova najnovija metrika jasno pokazuje da tvrtka stavlja korisnike na prvo mjesto. Vrijedno je zapamtiti ovo kada optimizirate SEO u online trgovini. Svakako, jedan od aspekata na koji treba prije svega pripaziti trebala bi biti responzivna web stranica. Responzivnost znači da određeno web mjesto lako prilagođava svoju širinu, grafiku i veličinu teksta uređaju koji koristi određeni korisnik. To znači da bi web stranica trebala biti u potpunosti čitljiva za korisnike računala i pametnih telefona. To znači da morate odabrati pravi predložak i unijeti sve promjene koje mogu poboljšati odziv web stranice. Nemojte zanemariti ovaj pokazatelj – ako se vaša web stranica ne prilagodi dobro zaslonima, možete izgubiti mnogo potencijalnih mobilnih kupaca. A u današnje vrijeme to je zaista značajan gubitak!

Strukturirani podaci – podrška za vaš SEO

Malo je onih koji mare za uvođenje strukturiranih podataka na svoju web stranicu, što je šteta – oni također olakšavaju tražilicama indeksiranje sadržaja, a istovremeno korisnicima omogućuju brz pristup potrebnim informacijama. Strukturirani podaci su informacije koje se mogu unijeti u kod web stranice – bit će prikazani u rezultatima pretraživanja, odmah nakon meta opisa. Takvi podaci mogu uključivati ​​informacije o, primjerice, cijeni ili funkcijama ponuđenih proizvoda. U podatke možete unijeti i recenzije proizvoda ili izborno polje za pretraživanje, što će vam olakšati pronalazak određene podstranice. Ovo je velika pogodnost i za robote tražilica i za korisnike – isplati se upotrijebiti je kako biste osigurali još bolje pozicioniranje.

Blog u online trgovini – vaš saveznik

Sve više primjećujemo da poduzetnici koriste prednosti blogova s ​​većim uvjerenjem nego prije nekoliko godina. Ipak, čini se da ne vjeruju svi u učinkovitost bloganja. Šteta – dugačak sadržaj itekako može poboljšati pozicioniranje web stranice, a gdje bi ga bilo bolje smjestiti ako ne na blog tvrtke? Takav blog ostavlja puno prostora copywriterima za rad. Tekstovi mogu uključivati ​​ključne fraze, odgovarati na najčešća pitanja potrošača ili informirati o novim proizvodima. Postoji toliko mnogo mogućnosti!

Važno je da blog također pomaže u izgradnji profesionalnog imidža robne marke, što može utjecati na izbor potrošača. Dakle, ako želite privući više znatiželjnih ljudi, svakako napravite dobar stručni sadržaj. Blog će biti idealno mjesto za objavljivanje ovakve vrste tekstova.

Pobrinite se za sigurnost korisnika – SSL certifikat

Vrlo važan element optimizacije online trgovine za SEO je i briga o SSL certifikatu. Iako ovo svakako nije element koji ima najveći utjecaj na pozicioniranje, svakako je vrijedan pažnje na njega. Nedostatak SSL certifikata može rezultirati padom pozicije i, dodatno, manjim brojem primatelja na web stranici. Zašto? Ako vaša web stranica nema navedeni certifikat, smatrat će se opasnom. Stoga će prije svakog ulaska u vašu trgovinu određeni korisnik biti obaviješten o mogućnosti krađe njegovih podataka. To sigurno neće potaknuti mnoge ljude na kupnju u e-trgovini. Vrijedi to zapamtiti, pogotovo jer kupnja certifikata i njegova instalacija neće oduzeti puno vremena. Međutim, certifikat se mora obnavljati svake godine.

Sažetak

Obratite li pozornost na sve navedene elemente sigurno ćete uspjeti poboljšati SEO optimizaciju u svojoj online trgovini. Osobe koje nemaju vremena za takve akcije, ali bi također željele poboljšati vidljivost, neka se obrate našoj marketinškoj agenciji. Rado ćemo za vas provesti reviziju web stranice, koja će vam omogućiti da uočite nedostatke i planirate daljnje radnje. Nakon obavljene revizije i prihvaćanja naših prijedloga, moći ćemo odmah djelovati. SEO optimizacija u e-commerce trgovinama nije proces koji se može završiti u jednom danu ili čak u tjednu. Zato se s odlukom ne isplati odgađati, već je donijeti što prije kako bi već za nekoliko mjeseci vidjeli prve učinke.