/

2019-11-29

Pozicioniranje web stranice – koliko je važna optimizacija?

Puno se govori o samom pozicioniranju web stranice, ali vrijedi naglasiti da optimizacija igra veliku ulogu u tom procesu. Zahvaljujući njemu, web stranica postiže bolje rezultate i rado ju posjećuju korisnici. Provjerite što je vrijedno učiniti kako biste svoje web mjesto bolje pozicionirali!
 

Prvo: brzina učitavanja i optimizacija

Vrijedno je znati da brzina učitavanja igra veliku ulogu u vezi sa samom optimizacijom. Zašto? Ako se vaša web stranica dugo učitava, postoji mogućnost da će kupac postati nestrpljiv, isključiti web stranicu i početi tražiti drugu ponudu u tražilici. Dakle, ako želite voditi računa o pozicioniranju, prvo biste trebali obratiti pozornost na brzinu utovara. Ovo je posebno važno za mobilne tražilice, a budimo iskreni, one su te koje korisnici interneta sve češće koriste.

Kako povećati brzinu učitavanja stranice? Prvo predlažemo korištenje alata Page Insights koji savršeno analizira izvedbu web stranice i predlaže što se može poboljšati. Vrijedno je obratiti posebnu pozornost na grafiku jer ona često usporava učitavanje stranice. Ako vaša web stranica sadrži fotografije vrlo visoke rezolucije, razmislite o uključivanju tzv „lazy loading“, čime se može znatno skratiti vrijeme potrebno za potpuni prikaz stranice. Također možete smanjiti veličinu grafike – jedna fotografija ne bi smjela prelaziti 200 kb, iako ako imate puno grafike na vašoj web stranici, ipak se isplati osigurati “lijeno učitavanje” kako korisnici pregledavajući vašu web stranicu ne bi gubili vrijeme.

Također postoje opcije koje vam omogućuju postavljanje redoslijeda učitavanja elemenata na stranici. Ako se pobrinete da web stranica prvo učitava sadržaj i fotografije, korisnik će moći pročitati određene informacije, a web stranica će istovremeno učitati druge elemente, poput skripti. Vrijedi obratiti pozornost i na nazive fotografija – izbjegavajte automatski generirane i birajte nazive koji su specifičan opis artikla. Zašto? Jer takav sadržaj čitaju i tražilice! Štoviše, ako vaša platforma omogućuje dodavanje opisa fotografiji (ova opcija je dostupna, na primjer, na WordPressu), upotrijebite je. Opisi ove vrste izvrstan su primjer manje optimizacije koja može pozitivno utjecati na pozicioniranje.

Naravno, druge stvari također mogu utjecati na učitavanje, uključujući eliminaciju resursa koji blokiraju prikaz. Imajte na umu da vam Page Insights omogućuje da svoju web stranicu pogledate iz perspektive mobilnih i stolnih računala.

Drugo: optimizacija URL-a

Jeste li ikada čuli za prijateljske veze? Ako niste, vrijedi se zainteresirati za ovaj koncept, jer je važan i za korisnike interneta i za robote koji provjeravaju podatke koji se pojavljuju u tražilicama. Prijateljski podaci su podaci koji imaju što sažetiju vezu, bez dodatnih elemenata (npr. nepotrebnih brojeva ili %, znakova ? itd.). Što je poveznica kompliciranija, veća je šansa da će pasti u pozicioniranju. Također vrijedi paziti da se index.php ne pojavljuje u linkovima – linkove s takvim sadržajem vrlo često Google odbija, što znači da web stranica neće biti indeksirana i neće se pojaviti u rezultatima pretraživanja, a time ćete izgubiti kupce . Neprijateljske veze također se mogu smatrati opasnim vezama, zbog kojih vaša web stranica može mnogo izgubiti. Nemojte riskirati i osigurajte ispravno, sigurno povezivanje.

Treće: dobar sadržaj je osnova za optimizaciju

Mislim da nitko nema sumnje da upravo zahvaljujući dobrim tekstovima web stranica postiže bolje rezultate u tražilicama. Zašto? Zbog nekoliko razloga. Prije svega, valja naglasiti da će zanimljiv, jedinstven i vrijedan sadržaj privući korisnike te će biti cijenjen od strane Google robota. Iz tog razloga svakako se isplati ulagati u copywriting, ali – naglasimo još jednom – dobar copywriting. Tekstovi koji nisu baš originalni, nisu podijeljeni u odlomke, nedostatak isticanja u tekstu i nezanimljivi naslovi mogu uzrokovati preskakanje teksta. Sadržaj bi trebao biti vrijedan, ažuran i dovoljno dobar da se korisnik želi ponovno vratiti na našu web stranicu. To se odnosi kako na, primjerice, same opise usluga, tako i na dodatne sadržaje koji uključuju vođenje bloga. Ovo je posebno važno pitanje – dok sadržaj na web stranici treba biti napisan dovoljno koncizno da korisnik može lako pronaći potrebne informacije, blog omogućuje stvaranje nešto kreativnijeg prostora. Ovo mjesto na vašoj web stranici bit će savršeno za privlačenje novih korisnika – korištenje odgovarajućih fraza i postavljanje pitanja na koja bi netko potencijalno mogao tražiti odgovore natjerat će korisnike da počnu slijetati na njezina web stranica. Vrijedno je osigurati dobar, jedinstven sadržaj, ali i redovito ažurirati unose – to će vašu web stranicu učiniti vidljivijom u tražilicama.

Već smo spomenuli sadržaj na web stranici i blogu, vrijedi dodati nešto o drugom problemu, tj. o SEO-u. Napisali smo više o optimizaciji sadržaja za SEO OVDJE, pa ako želite saznati više o temi , potičemo vas da pročitate publikaciju. Sada ćemo samo kratko dodati da ako želite koristiti ključne riječi u tekstovima na svojoj web stranici, ne zaboravite to učiniti mudro – previše SEO sadržaja može učiniti da tekst izgleda umjetno i, paradoksalno, pasti će u tražilicama umjesto da se poboljša njegov položaj.

A budući da govorimo o tome kako optimizacija i tekstovi utječu na pozicioniranje, svakako vrijedi dodati nešto o meta opisu. Opisi koji se pojavljuju u rezultatima pretraživanja nisu ništa drugo nego fragmenti koda o kojima se može voditi računa prilikom izrade podstranice web stranice. Zašto? Zato što je meta opis odličan način ne samo za povećanje pozicioniranja, već i za povećanje stope klikanja. Dobar opis koji će odgovarati problematici koju pojedini korisnik pretražuje brže će privući pozornost i potaknuti ga da posjeti stranicu.

Optimizacija i kôd web stranice

Iako mnogi ljudi mogu sami riješiti probleme poput veličine slika, najbolje je prepustiti poboljšanje HTML koda web stranice stručnjacima. Zašto? Ponekad će slučajno brisanje određenog elementa uzrokovati “raspad” web stranice – pojavit će se mnoge greške i korisnici se neće moći snaći na pojedinim podstranicama. Rizično je, pa ako vaš kod sadrži pogreške, bolje je platiti stručnjaku da to popravi i nemojte to raditi sami, pogotovo ako nemate odgovarajuće znanje. Vrijedno je znati da pogreške u kodu također rezultiraju sporijim učitavanjem stranice, a time i slabijim pozicioniranjem. Dobra vijest je da postoje posebni programi za otkrivanje grešaka tako da ne morate ručno tražiti nepravilnosti. To znači da proces popravka koda može biti relativno brz.

Ukratko – ima li optimizacija veliku ulogu u pozicioniranju?

Definitivno da! Vrijedno je spomenuti da dobro optimizirana web stranica čini od 50 do 70% cjelokupnog pozicioniranja. Preostali problemi su naše aktivnosti oko web stranice, primjerice oglašavanje. Međutim, prije nego počnete raditi na ovom elementu, provjerite je li web stranica dovoljno dobro optimizirana da bi se svidjela tražilicama i korisnicima i povećala stopu klikanja. Najprije obratite pozornost na poveznice i sadržaj – zahvaljujući njima stvorit ćete bazu podataka za Google robote koji će moći pretraživati ​​rezultate pretraživanja u vašem sadržaju. Dodajte grafiku odgovarajuće veličine i pobrinite se za dodatke koji ubrzavaju učitavanje stranice. Konačno, također vrijedi voditi računa o malim elementima, kao što je gore spomenuti meta opis, koji mogu pomoći pri prikazu stranice. Upamtite da dok se određeni elementi optimizacije mogu poboljšati u nekoliko minuta, pozicioniranje nije brz proces. Vrijedno je biti strpljiv i ne zaboraviti redovito ažurirati objavljeni sadržaj – zahvaljujući tome vaša će se web stranica češće prikazivati. Dobra baza znanja u obliku bloga može biti materijal kojem će se korisnici vjerojatnije vraćati, što će se zauzvrat pretvoriti u konverziju web stranice. Ne zaboravite da vam nijedno oglašavanje neće donijeti tako dobre rezultate kao dobro odrađena optimizacija – isplati se na to potrošiti malo vremena jer se učinci isplati! Ako nemate vremena sami se pobrinuti za optimizaciju, preporučujemo vam da iskoristite našu ponudu. Marketinška agencija u Poznańu osigurat će vam izvrsno pozicioniranje i potpunu optimizaciju!