/

2017-07-04

Optimizacija sadržaja za SEO – što je to?

strony internetowe poznań

Ključni element učinkovitog pozicioniranja je pravilna optimizacija web stranice. Odnosi se na kod, grafiku i sadržaj koji se nalazi na web stranici. A upravo tekstovima koji utječu na poziciju web stranice u tražilici danas se pobliže bavimo. Koji bi sadržaj trebao biti objavljen na web stranici tvrtke kako bi bila prilagođena ne samo Googleovim robotima, već i njezinim korisnicima?

Naslov i opis stranice

I u slučaju naslova i opisa stranice, vrijedno je osigurati da sadržaj bude koncizan i uključuje najvažnije ključne riječi odabrane za pozicioniranje. Najveću vrijednost za robote ima sadržaj naslova i opisa koji je što bliže lijevoj strani.

Zasićenost ključne riječi

Sadržaj stranice treba odražavati njen naslov i sadržavati ključne riječi za koje je pozicionirana. No, njihov broj ne smije biti veći od 5% volumena cjelokupnog teksta. Zahvaljujući tome, sadržaj je što prirodniji, au isto vrijeme čitljiv robotima.

Jedinstveni tekstovi

Dobar sadržaj namstranici je onaj koji su kreirali ljudi i koji imaju na umu korisnike. Prilikom optimizacije vaše web stranice vrijedi imati na umu da su tekstovi objavljeni na njoj jedinstveni. Signali upozorenja za robote nisu samo kopirani tekstovi, već i oni iznimno kratki. Dulji, vrijedniji tekstovi mnogo su pogodniji za optimizaciju.

Oblikovanje sadržaja

Važan je i način oblikovanja sadržaja na web stranici. U tu svrhu vrijedi koristiti naslove – od h1 do h6. Najvažniji od njih je naslov h1, koji se ne smije pojaviti više od jednom u tekstu. Ostali se u njemu mogu pojaviti i nekoliko puta. Dobro je ako su ključne riječi istaknute u naslovima, što će dodatno povećati vrijednost stranice u rezultatima pretraživanja.

Atributi slike

Slike na web stranici također igraju važnu ulogu u optimizaciji web stranice. Njihovi opisi bi trebali sadržavati atribute alt i title, koristeći ključne riječi koje smo odabrali, a istovremeno odgovarati sadržaju samih slika.