Je li mali proračun prepreka za kupnju oglašavanja u Google Adsu? Nije nužno, ali vrijedi znati što učiniti kako biste osigurali najbolju moguću vidljivost za svoj brend. Kako se učinkovito oglašavati u Google Adsu čak i kada si možete priuštiti samo ograničeni budžet? Provjerite!
Oglašavanje u Google Adsu s niskim proračunom – isplati li se?
Za početak vrijedi odgovoriti na pitanje ima li smisla kreirati reklamu kada raspolažemo s malo novca. Odgovor je: naravno! Nedvojbena prednost Google Adsa je mogućnost odabira mnogo različitih formata oglašavanja. S niskim proračunom možete se jednostavno usredotočiti na jedan oblik oglašavanja i svejedno postići vrlo dobre rezultate. Trenutačno vam Google Ads omogućuje postavljanje oglasa, između ostalog, u rezultate pretraživanja ili na YouTube. Štoviše, Google platforma također pruža mogućnost kreiranja remarketing oglašavanja, što je od velike važnosti, npr. S velikim proračunom možete se prebacivati između pojedinačnih opcija oglašavanja i čak ih kombinirati kako biste postigli bolje rezultate. Ako je proračun mali, vrijedi se ograničiti na jednu vrstu oglašavanja i cijeli iznos dodijeliti njegovoj promociji.
Prenizak Google Ads proračun – kada je to problem?
Vrijedno je znati da ako je naš proračun stvarno mali, oglasi se možda neće prikazati potpuno učinkovito. To znači, primjerice, da se dnevni iznos dodijeljen oglašavanju može potrošiti usred dana. Kao rezultat toga, oglas neće doći do novih korisnika preostalih nekoliko sati. Google Ads vas obično u fazi planiranja oglašavanja obavijesti je li proračun dovoljan. Međutim, ako sumnjate hoće li iznos koji ste dodijelili zaista funkcionirati za određenu kampanju, obratite se Google Ads stručnjacima za oglašavanje.
Google oglasi i ključne riječi – vaš saveznik
Kada je proračun nizak, vrijedi obratiti pozornost prvenstveno na odabir odgovarajućih ključnih riječi. Izbjegavajte one preopćenite koje će vjerojatno koristiti veće, konkurentske tvrtke. S niskim budžetom vjerojatno nećete imati priliku uopće proći kroz ove najpopularnije slogane. Vaš saveznik će biti tzv long tail ključne riječi. Ovo su manje popularne, ali u isto vrijeme točnije fraze. Ako ste u fazi odabira fraza za pozicioniranje svoje web stranice, ne zaboravite se usredotočiti na detaljan opis ponude. Sama “sportska obuća” nije dovoljna, već “ružičasta ženska sportska obuća” sve zainteresirane za takvu obuću može dovesti u vašu trgovinu. Naravno, morate uzeti u obzir činjenicu da su dugotrajne fraze manje popularne, što se također prevodi u manji promet na web stranici. Međutim, s niskim budžetom ne možete računati na to da ćete bez problema moći promovirati općenitim frazama.
Upamtite i da njegovu učinkovitost možete provjeriti samo nekoliko dana nakon pokretanja nove kampanje. Zahvaljujući statistici saznat ćete koje se ključne riječi jako dobro promoviraju i donose mjerljive koristi, a koje vam samo nepotrebno gutaju budžet. Ovo su vrlo vrijedne informacije za ljude koji počinju koristiti Google Ads s malim proračunom. Zahvaljujući njoj naučit ćete na koje se ključne riječi isplati usredotočiti kako biste postigli najbolje rezultate.
Duge ključne riječi u Google Adsu
Duge ključne riječi, iako manje popularne, često se prevode u odlučniju publiku. Općenite ključne riječi obično koriste ljudi koji tek počinju istraživati određenu temu i traže inspiraciju. S druge strane, dugotrajne ključne riječi više koriste potrošači koji su odlučni odabrati danu opciju – stoga je fokusiranje na takve primatelje savršeno logično, ne samo u slučaju nižeg proračuna.
U fazi planiranja oglašavanja vrijedi koristiti popis negativnih ključnih riječi. Tamo možete navesti sve ključne riječi koje ne želite koristiti za dosezanje svoje publike. Na primjer, ako vodite kozmetički salon namijenjen vrhunskim klijentima, iz pretraživanja možete isključiti “jeftino lasersko uklanjanje dlačica” ili “jeftinu hibridnu manikuru”. Isplati se koristiti popis negativnih ključnih riječi jer svakako pozitivno utječe na učinkovitost kampanje.
Google Ads – odaberite jasan cilj
Određivanje cilja oglašavanja olakšava daljnje planiranje kampanje, stoga se ovaj korak svakako ne isplati preskočiti. Dobro razmislite kakav učinak želite. Želite li putem oglašavanja povećati promet na vašoj web stranici i na taj način potaknuti publiku da se bolje upozna s vašim oglasom? Planirate li se fokusirati na prodaju i povećati konverzije? Ili možda želite doprijeti do potencijalnih kupaca koje bi vaša ponuda mogla zanimati u budućnosti? Odgovarajuće postavljanje cilja oglašavanja olakšava planiranje optimalnog proračuna.
Ciljanje oglasa u Google Adsu – kako to učiniti?
Je li ciljanje isplativo? Naravno! Zahvaljujući njemu možete doći do grupe primatelja koji će biti stvarno zainteresirani za vaše usluge, a budimo iskreni – uz mali budžet to je jako važno. Na primjer, ako imate kemijsku čistionicu u određenoj četvrti velikog grada i želite doseći uglavnom stanovnike te četvrti, vrijedi to odmah spomenuti prilikom ciljanja vaše ciljne skupine. U ovoj fazi također možete odabrati ciljne skupine, npr. zbog njihovog online ponašanja ili preferencija (npr. češće korištenje mobilnih nego stacionarnih uređaja).
Koliko biste novca trebali potrošiti na izradu oglasa u Google Adsu?
Nažalost, ne postoji jedan dobar odgovor na ovo. Pitanje prilagodbe proračuna ovisi, između ostalog, o: na vašu konkurenciju, veličinu vaše tvrtke ili na primjer prodajete li online. Male tvrtke s malom konkurencijom neće trebati veliki budžet za promociju, ali, na primjer, online drogerija može imati veliku konkurenciju i u tom slučaju mali budžet možda neće biti dovoljan. Prije nego započnete bilo koju kampanju, vrijedi temeljito istražiti i sagledati aktivnosti vaših konkurenata, a zatim odrediti koliki će vam budžet zapravo trebati.
Također upamtite da je proračun bolje planirati tromjesečno, a ne godišnje, i po mogućnosti ga ažurirati na kontinuiranoj osnovi. Zašto? Mnoge trgovine bilježe veću prodaju, npr. u kasnu jesen zbog nadolazećeg Crnog petka ili Božića. Ovo je trenutak kada se isplati izdvojiti veću svotu novca za promociju svoje e-trgovine. Provjerite koji su mjeseci posebno važni za vašu branšu, a zatim planirajte svoj proračun na način da se u vrućim razdobljima možete fokusirati na još snažnije oglašavanje i dopiranje do većeg broja korisnika.
Povjeravanje Google Ads oglašavanja marketinškoj tvrtki – isplati li se?
Neki ljudi se zbog povećanja troškova boje povjeriti takve aktivnosti vanjskim tvrtkama. Doista, osnovni trošak oglašavanja trebao bi uključivati iznos za održavanje Google Ads računa i nadzor aktivnosti. Međutim, u paketu dobivate oglašavanje pripremljeno od strane profesionalaca, koje će biti u potpunosti optimizirano. Zahvaljujući tome, nećete gubiti dodatne troškove na testiranje različitih opcija – marketinške tvrtke znaju odakle početi kako bi vam osigurale pravi profit. Vrijedi odabrati ovu opciju ako želite profesionalno i učinkovito doći do novih primatelja.
U sklopu kupljene usluge između ostalog možete računati na: dodijeliti stalnog skrbnika koji će odgovarati na vaša pitanja, postaviti Google Ads račun, pripremiti popis najboljih ključnih fraza i redovito optimizirati kampanju. Dodatno, agencija će vam svaki mjesec slati izvješće o poduzetim radnjama, tako da ćete moći pratiti rezultate – bez potrebe da se sami prijavite na Google Ads panel, što će vam uštedjeti vrijeme.
Jeste li zainteresirani za našu ponudu? Onda nas kontaktirajte! Prvo ćemo za vas pripremiti ponudu s osnovnom ponudom i prijedlozima za razvoj oglašavanja. Nakon što ponuda bude odobrena, počet ćemo raditi na vašem računu za oglašavanje. Zahvaljujući tome, već za nekoliko mjeseci vidjet ćete prve, mjerljive učinke u vidu novih kupaca!
Želite saznati više? Posjetite našu web stranicu i pogledajte cjelokupnu ponudu još danas.