Stvaranje content marketinga prava je umjetnost; sve više tvrtki odlučuje zaposliti osobu na poziciji stručnjaka za content marketing. Veliki interes za ovu granu marketinga rezultirao je stvaranjem brojnih zanimljivih alata posljednjih godina. Zahvaljujući njima, praćenje učinaka rada i kreiranje strategija postalo je puno lakše! U nastavku pogledajte najbolje alate za oglašivače sadržaja!
Googleovi alati za marketing sadržaja
Prvo, počinjemo s alatima koje je stvorio Google. Najpopularniji uključuju: Google Trends, web stranica koja, ukratko, služi za istraživanje trendova. U Google Trendovima možete provjeriti koje fraze korisnici interneta trenutno traže. Ovo je korisno znanje, pogotovo jer se lako može klasificirati. Želite li provjeriti pretraživanja u određenom području? Nema problema! Ili možda tražite slične upite koje možete uključiti prilikom izrade SEO sadržaja? Ovaj alat će sigurno pomoći.
Za što još možete koristiti Google Trends? Svakako vrijedi usporediti pojedine fraze i provjeriti kako se mijenja njihova popularnost u pojedinim mjesecima. Ovo je korisno pri planiranju sadržaja u društvenim medijima i na web stranici.
Google Keyword Planner je alat koji znatno olakšava SEO planiranje sadržaja. U planeru možete odabrati učinkovite ključne riječi, koje će vam onda biti korisne u planiranju reklamne kampanje ili tekstova za web stranicu. Međutim, sama primjena Google Keyword Plannera puno je šira. Zahvaljujući tome, također možete postaviti stope za promicanje pojedinačnih ključnih riječi, što je također korisno prilikom planiranja proračuna.
Google Analytics treća je opcija za marketinškog stručnjaka za sadržaj. Ovaj alat posebno je koristan za tvrtke koje dinamično posluju na web stranicama i žele saznati što više o korisnicima koji posjećuju njihovu web stranicu. Zahvaljujući Google Analyticsu možete izraditi i pametnu listu za remarketing.
Posljednji od naših Googleovih prijedloga je Kalendar. Nezamjenjiv je gdje god treba voditi računa o dugoročnim marketinškim planovima. Na primjer, ako želite početi planirati svoju prodaju tijekom blagdana, najvažnije datume možete označiti u rujnu. Zahvaljujući tome, cijeli tim će dobiti jasnu sliku situacije, a pojedini događaji moći će se planirati kontinuirano. Svi zaposlenici koji obavljaju određeni zadatak mogu imati pristup Google kalendaru. Za nas je ovo izvrsna opcija koja stvarno olakšava rad na našoj marketinškoj strategiji.
Hootsuite i Buffer – pametno planiranje sadržaja
Ako vam se ne sviđa dodavanje objava na svaki profil društvenih mreža zasebno i želite ubrzati proces, isprobajte Hootsuite. Ovo je alat koji vam omogućuje zakazivanje objava za, na primjer, Facebook, Instagram, Pinterest ili Twitter u jedno mjesto. U besplatnoj verziji, Hootsuite vam omogućuje planiranje sadržaja na 3 različita računa, u proširenoj verziji možete odabrati bilo koji broj. Ovo je opcija koju vrijedi razmotriti – može vam uštedjeti mnogo vremena! Važno je da vam Hootsuite također omogućuje izravno označavanje stranica ili drugih kreatora u objavi, tako da ne morate brinuti o povezivanju kasnije.
Alternativa Hootsuiteu može biti Buffer. Ovo je alat koji vam omogućuje ne samo planiranje sadržaja za objavljivanje, već i njegovu analizu. Na temelju prethodnih publikacija, Buffer će vam omogućiti da odredite, primjerice, koji će sati biti najbolji za dijeljenje vašeg sadržaja.
Yoast Seo – još bolji sadržajni marketing
Yoast Seo je dodatak za WordPress koji su već cijenili mnogi prodavači sadržaja i autori tekstova! Olakšava optimizaciju tekstova za tražilice, što je vrlo važno pri radu sa sadržajem. Na temelju Yoast analize možete provjeriti, između ostalog: je li tekst predugačak, nema li previše pasivnih rečenica i sadrži li ključne fraze. Sama ploča ključnih fraza prilično je opsežna i odlična je za organsku podršku oglašavanju. Naravno, rad Yoast Seoa može se dodatno proširiti kupnjom opcije koja se plaća, no besplatne funkcije također su vrijedne pažnje. Yoast Seo je izvrsna podrška za svakog content marketera i copywritera!
HubSpot – Stvorite svoju osobu
HubSpot ili Make my Persona alat je dobar za početnike u marketingu sadržaja, iako će stručnjaci zasigurno cijeniti jednostavno i brzo korištenje ove web stranice. Make my persona omogućuje vam stvaranje profila primatelja web stranice, što znatno olakšava planiranje sadržaja za web stranicu ili društvene medije. Dobar sadržaj je onaj koji se kreira imajući na umu ciljnu skupinu, stoga ovaj korak svakako ne smijete preskočiti prilikom kreiranja marketinških aktivnosti za svoju tvrtku!
Facebook Uvid u publiku – kako funkcionira?
Ako želite saznati nešto više o svojoj Facebook publici, pogledajte Facebook Audience Insight. Ovo je alat koji dodatno olakšava ciljanje oglasa i time povećava njihovu učinkovitost. Facebook Audience Insight prikuplja, između ostalog: demografski podaci, informacije o stranicama koje su se svidjele korisnicima i njihovoj aktivnosti na web stranici. Sve to lako možete iskoristiti za bolje planiranje oglasa i sadržaja na Facebooku ili Instagramu.
Evernote – brže hvatanje bilješki
Evernote je najbolji prijatelj svima koji vole svoje bilješke držati na jednom mjestu. Zahvaljujući praktičnoj aplikaciji, svoje bilješke možete pregledavati na računalu, tabletu i telefonu. Evernote je vrlo svestran – savršen je za spremanje poveznica na vrijedne marketinške članke, popis ideja koje bi trebale biti uključene u marketinšku strategiju i na kraju osnovnih podataka, poput boja koje se koriste za izradu grafike za tvrtku. Mogućnosti je puno, a Evernote je lako prilagoditi vašim trenutnim potrebama. Preporučamo da isprobate ovu opciju – jamčimo da ćete sigurno moći prilagoditi aplikaciju svom načinu rada.
Odgovorite javnosti – najbolje ključne riječi i pitanja
Već ste analizirali Google Trends i Google Analytics i još uvijek vam nedostaje nekoliko ključnih riječi? Answer the public će svakako ispuniti ovu potrebu. Iako je ovo web stranica na engleskom jeziku, svoja pitanja možete jednostavno prevesti na poljsko tržište. Kako radi? Upisujete odabrani slogan, npr. content marketing. Zahvaljujući tome, web stranica će generirati “mapu uma” s ključnom riječi. Tamo ćete pronaći najčešće postavljana pitanja vezana uz content marketing. Takvo znanje izvrsno je, primjerice, za pripremu vodiča s odgovorima na često postavljana pitanja. Štoviše, takvi savjeti mogu zamijeniti naslove u tekstovima, čime se poboljšava pozicioniranje. Vrijedan alat ne samo za prodavače sadržaja!
Vidovitost – pojednostavite svoj tekst
Jasnopis je također zanimljiv alat. Ovo je stranica na koju možete zalijepiti dio teksta po vlastitom izboru. Vidovnjak će provjeriti složenost teksta. Podcrtat će preduge rečenice i označiti dijelove koji zvuče nerazumljivo. Osim toga, također može istaknuti riječi koje bi bilo bolje zamijeniti nečim jednostavnijim. Ovo je zanimljiv alat, posebno za one koji pišu preduge rečenice. Međutim, Clairvoyant neće ispraviti pravopisne pogreške, pa ako imate problema s točnošću, upotrijebite druge alate. Mnoge pogreške hvata obični Microsoft Word.
LanguageTool je također vrijedan pažnje među online aplikacijama. Ne hvata sve pogreške s preciznošću poljskog učitelja, ali će se svakako dobro nositi s osnovnim pogreškama koje bi mogle promaknuti čak i budnom oku.
Igre sadržaja – kada dođe kriza kreatora
Osjećate li se kao da je “sve već učinjeno” i ne možete doseći vrhunce kreativnosti? Igre sadržaja mogu malo pomoći. Ovo je aplikacija koja vam omogućuje prikupljanje sadržaja koji vas zanima. Samo odaberite teme koje želite pratiti i aplikacija će vam poslati automatski prikupljeni sažetak. Redovita doza novih znanja o određenoj temi može vas potaknuti na akciju. Vrijedno je odabrati teme o kojima često morate razgovarati zbog aktivnosti tvrtke. Ponekad je lako nešto propustiti, a nova doza inspiracije može biti izvrstan poticaj za nešto.
Uz ove alate, posao marketingaša sadržaja bit će lakši! Vjerujemo u načelo “radi pametnije, a ne napornije”, zbog čega se volimo podržati aplikacijama koje omogućuju pametno planiranje sadržaja. Nadamo se da ćete među ovim popisom pronaći nešto za sebe. Vrijedno je isprobati različite opcije kako biste izradili plan za najučinkovitije korištenje alata! Želite li saznati više o tome kako dobro planirati content marketing, pročitajte ostale tekstove na našem blogu.